Swing by Veghel!quote:
Ahhh.... wat zielig!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:01 schreef Puckzzz het volgende:
Meh...m'n menneke heeft zoveel pijnen ik kan niets meer doen dan kussentjes achter rug en onder arm enzo
Hij probeert nu ff te slapen op de bank....
Jullie veel plezier morgen!
Niets is zo erg om je geliefde met zulke pijn te zienquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:24 schreef Puckzzz het volgende:
Mja heb hem net de zwaardere medicatie maar gegeven ook al mocht die pas om 22.00. Als hij ligt te huilen en heen en weer schudden van de pijn dan is een paracetamol niet genoeg![]()
hij heeft zo'n schema gekregen en om 18.00 mocht ie alleen maar 2 paracetamols...maarja de verdoving is nu écht uitgewerkt en hij vergaat van de pijn. Morgen beginnen we met het schema van pillen
Sorry voor het OT geblaat G!!
Debssssssssssquote:
Hi!!quote:
Volgens mij heb jij best een prettige werkgeverquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:26 schreef PriemGirl het volgende:
Oehhh Dico !! Wanneer?? Hoe komt het?
Ik ben net terug thuis. Spontane actie van de baas en we zijn met de collega's wezen uitetenWas toch weer gezellig; maar even slim geweest om níet uit te gaan in Eindhoven verder zodat ik morgen toch nog iets aan mijn dag heb (aangezien ik zondag ook al de hele dag weg ben; móet ik morgen wel iets poetsen enzo
)
@Puckzzz: A bah... Vreselijk om een volwassen man te zien huilen...
Trustuh wijffiequote:
Hahahahaha, ik heb net ingestuurd!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:33 schreef princess-a het volgende:
Ik zit in te zingen voor fokidolsLekker last minute
Cooolquote:
Ah, en krijg net door dat mijn inzending aan de eisen voldoetquote:
Welke eisen? Je moet ergens fok! roepen toch?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, en krijg net door dat mijn inzending aan de eisen voldoet
Van dattumquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Welke eisen? Je moet ergens fok! roepen toch?
bedoel je die postcodeloterijfiets?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:54 schreef Mirjam het volgende:
hihi, je zal maar met het hele dorp dezelfde fiets gewonnen hebben
dat wordt zoeken bij de supermarkt als je weer weg wil
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bedoel je die postcodeloterijfiets?
Die is dus in mijn wijk gevallen vorig jaar... Er fietsen duizenden van die units rond in eindhoven centrumMaar mensen pimpen ze snel genoeg
Ik zing volgens mij valser als ik zat ben... alle remmen los en nergens meer op letten...quote:
jamaar dan hoor je dat zelf niet meerquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zing volgens mij valser als ik zat ben... alle remmen los en nergens meer op letten...
Daar heb jij weer een puntquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar dan hoor je dat zelf niet meer
Whehehquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar dan hoor je dat zelf niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |