Of je doet alsof je wel bent opgevoed, gaat gewoon naar de wc en spoelt meteen ff t riool door.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat ik moet googlen naar een penis verkleining of dat ik moet doen alsof ik niet ben opgevoed en de deur gewoon open laten staan
Nou vooruit dan :quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nou ik dacht er net over na dat ik eigenlijk een erg grote tegenstrijdigheid neergezet had. En aangezien ik positief geïntegreerd ben, doe ik ook maar aan zelfspot
dat regelt de woningbouw maarquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Of je doet alsof je wel bent opgevoed, gaat gewoon naar de wc en spoelt meteen ff t riool door.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan :![]()
Een negert die nadenkt?
![]()
BAMM!quote:
Dus wat bewijst dat?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]dat was niet eens bewust neergezet
dat van werken trouwens ook niet
daarom ben ik wel een tijd weggeweest, omdat je hier ' jezelf' niet meer mocht zijn (met offtopic posts enzo)quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben altijd de zelfde. Boeit me niet wie er wel of niet is.
blont?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus wat bewijst dat?
Ohwja mijn post die je quote.![]()
Dat was vrij snel afgelopen hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
daarom ben ik wel een tijd weggeweest, omdat je hier ' jezelf' niet meer mocht zijn (met offtopic posts enzo)
niet als je weet wat ik er elke morgen in baggerquote:
en ik was jullie heel snel vergetenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was vrij snel afgelopen hoor.
OMFGquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
niet als je weet wat ik er elke morgen in bagger
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:56 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en ik was jullie heel snel vergeten
dat ziet mn vriendin andersquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OMFGEn dat terwijl ik net zit te eten.
Ach dat is van jezelf dus daar kan je niet moeilijk over doen!
quote:
mijn soort hoeft daar niet om te vragenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja hehe, je moet m wel even wassen voor je haar vraagt er mee te spelen!
Het verschil is niet te zien ook natuurlijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
mijn soort hoeft daar niet om te vragen
Zie mn edit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
mijn soort hoeft daar niet om te vragen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Het verschil is niet te zien ook natuurlijk
ja, dat inkoppertje wilde ik niet makenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Het verschil is niet te zien ook natuurlijk
en dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |