Ja maar, ik hoef verder niks te doen @ hattrick, opstellingen staan al klaar en tegenstander al geanalyseerdquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OMFG het leeft wel heel erg bij je hè.
Niksquote:
Toen ik net begon en ik had niets meer te doen op hattrick zat ik nog 300.000 keer de menutjes door te spitten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:35 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ja maar, ik hoef verder niks te doen @ hattrick, opstellingen staan al klaar en tegenstander al geanalyseerd. Dus het is afwachten tot zondag.
Dat doe ik na 7 jaar Hattrick nog steeds.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toen ik net begon en ik had niets meer te doen op hattrick zat ik nog 300.000 keer de menutjes door te spitten.
Mja, dat trekt me dan weer net niet zeg maarquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toen ik net begon en ik had niets meer te doen op hattrick zat ik nog 300.000 keer de menutjes door te spitten.
Ik nu soms ook nog.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat doe ik na 7 jaar Hattrick nog steeds.
22 t/m 24 jaarquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:40 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Mja, dat trekt me dan weer net niet zeg maarDan ga ik liever andere dingen doen
Ik zoek nog eigenlijk wel wat spelers om mijn verdediging en aanval iets te versterken voor de competitiewedstrijden, maar die zijn me meestal net te duur
Welke leeftijd is het meest interessant om spelers te kopen die je niet traint, dus niet hoog zijn qua aanschafwaarde ?
Mij trekt t ook niet zo maar dat gebeurt gewoon.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:40 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Mja, dat trekt me dan weer net niet zeg maarDan ga ik liever andere dingen doen
Ik zoek nog eigenlijk wel wat spelers om mijn verdediging en aanval iets te versterken voor de competitiewedstrijden, maar die zijn me meestal net te duur
Welke leeftijd is het meest interessant om spelers te kopen die je niet traint, dus niet hoog zijn qua aanschafwaarde ?
Mwoa, dat ze zakken in waarde vind ik niet zo heel erg, alleen op het moment bezit ik niet zo heul veel geldquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
22 t/m 24 jaar
Edit: Ofja... die zijn wel redelijk duur, maar vallen niet terug in waarde
Waarom vind je dat niet erg dan? Das imo geld weg gooien.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:43 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Mwoa, dat ze zakken in waarde vind ik niet zo heel erg, alleen op het moment bezit ik niet zo heul veel geld
Dan zou ik van 26 t/m 28 kijken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:43 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Mwoa, dat ze zakken in waarde vind ik niet zo heel erg, alleen op het moment bezit ik niet zo heul veel geld
Mwoa, als ik daardoor wedstrijden win, worden mijn supporters blijer, waardoor ik meer inkomsten krijg uit kaartverkoopquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom vind je dat niet erg dan? Das imo geld weg gooien.
Als jij een speler koopt voor 150k oid en hij is na 1 seizoen nog maar 50k of minder waard gooi je toch een ton weg die je anders gewoon nog had gehad. Dan kan je je wedstrijd's inkomen weer ergens anders voor gebruiken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:46 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Mwoa, als ik daardoor wedstrijden win, worden mijn supporters blijer, waardoor ik meer inkomsten krijg uit kaartverkoop![]()
Altijd promoveren.quote:Met mijn team heb ik trouwens (nog) niks te zoeken in VII de de promovendus van vorig jaar gaat het volgens mij ook zeker niet redden. Is het dan wel interessant om te promoveren, of kan je dan beter een goede VIII'er zijn ?
Ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:23 schreef Armageddon het volgende:
Dat grasconfiguratie is een 1 april grap toch?
Wat denk je ervan volgend seizoen in een competitie te gaan met mij, possie, roysonny, en jij?quote:
Op zich wel ok en eventueel nog een vriend van mij die nu ook bij mij in de competitie zit ? Wat zijn jullie team-id's, kan ik ff rondsnuffelenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:36 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Wat denk je ervan volgend seizoen in een competitie te gaan met mij, possie, roysonny, en jij?
Je moet een een competitie zoeken met veel botsquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:39 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Op zich wel ok en eventueel nog een vriend van mij die nu ook bij mij in de competitie zit ? Wat zijn jullie team-id's, kan ik ff rondsnuffelen![]()
150652
&
361442
Kan je zo een competitie starten dan of moet je een competitie zoeken met alleen bots waar je jezelf naar over kan plaatsen oid?
Ah, de dikkerdjesquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:45 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Je moet een een competitie zoeken met veel bots
id: 361249
Er is al eens gezegd dat ze geen internationale uitwedstrijden kunnen spelen, omdat ze niet in het vliegtuig passenquote:
En de combinatie van dik & snel, hoe moet ik dat precies zien dan ?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:48 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Er is al eens gezegd dat ze geen internationale uitwedstrijden kunnen spelen, omdat ze niet in het vliegtuig passen
Snel is altijd in verhouding he, ik bedoel, je komt er gewoon niet langs, dus in die zin zijn ze snelquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:53 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
En de combinatie van dik & snel, hoe moet ik dat precies zien dan ?Ik had dan wel iets meer Krachtige spelers in je team verwacht
Jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja maar even serieus? Dat is toch een grap of niet?
Lijkt me welquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja maar even serieus? Dat is toch een grap of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |