het wordt steeds warmer!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:12 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb de deur nog even open, het is nog best lekker!
Ik waaide haast van het perronquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:12 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb de deur nog even open, het is nog best lekker!
Maar ga je het appartement dit keer wel nemen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:
vind die kinderplaatsen overigens niet erg.
1: beetje leven vind ik wel leuk. zo alleen alleen is ook niet alles.
2: valt mijn harde muziek niet op
op het parkje waar ik zit schijnen in de zomer veel luchtballonnen op te stijgen
ik zou het niet moeten doen. de reden dat ik de vorige heb afgezegd was niet voor niets. het was ook gewoon rustig doorkijken maar werd plots gebeld. dus ik dacht; ga maar gewoon kijkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar ga je het appartement dit keer wel nemen?
Kijken, kijken..maar niet kopen huren. Hoe Nederlands kan je zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zou het niet moeten doen. de reden dat ik de vorige heb afgezegd was niet voor niets. het was ook gewoon rustig doorkijken maar werd plots gebeld. dus ik dacht; ga maar gewoon kijken
kaasmeisje hequote:Op vrijdag 1 april 2011 19:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijken, kijken..maar niet kopen huren. Hoe Nederlands kan je zijn.
Opa gaat even tukkie doen.
Eerst ff checken op arsenicum... of hadden jullie het echt uitgepraat?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
Lein was haar eten wat ze vandaag gemaakt heeft vergeten mee te nemen naar werkze heeft avonddienst. Ze belde dat ik 't mocht hebben.
Langsbrengen geen optie?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
Lein was haar eten wat ze vandaag gemaakt heeft vergeten mee te nemen naar werkze heeft avonddienst. Ze belde dat ik 't mocht hebben.
Oh okee!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Langsbrengen geen optie?
En Steer, als je de spleetjes tussen de tenen kan zien in schoenen dan noem je dat een tenendecolleté
[ afbeelding ]
Toen ik op toe cleavage zocht kreeg ik ook seksplaatjesquote:
Oequote:Op vrijdag 1 april 2011 19:59 schreef Isabeau het volgende:
Ross is triplechocolate brownies aan het maken
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:59 schreef Isabeau het volgende:
Whuttttttttttttttttttttttt fokking lekkerrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik zei al dat hij mijn bum aan het feeden wasquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
OeNice
En dan maar afvragen waarom je ook al weer aankwam
Die Ross is stiekem een feeder
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |