het wordt steeds warmer!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:12 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb de deur nog even open, het is nog best lekker!
Ik waaide haast van het perronquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:12 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb de deur nog even open, het is nog best lekker!
Maar ga je het appartement dit keer wel nemen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:
vind die kinderplaatsen overigens niet erg.
1: beetje leven vind ik wel leuk. zo alleen alleen is ook niet alles.
2: valt mijn harde muziek niet op
op het parkje waar ik zit schijnen in de zomer veel luchtballonnen op te stijgen
ik zou het niet moeten doen. de reden dat ik de vorige heb afgezegd was niet voor niets. het was ook gewoon rustig doorkijken maar werd plots gebeld. dus ik dacht; ga maar gewoon kijkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar ga je het appartement dit keer wel nemen?
Kijken, kijken..maar niet kopen huren. Hoe Nederlands kan je zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zou het niet moeten doen. de reden dat ik de vorige heb afgezegd was niet voor niets. het was ook gewoon rustig doorkijken maar werd plots gebeld. dus ik dacht; ga maar gewoon kijken
kaasmeisje hequote:Op vrijdag 1 april 2011 19:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijken, kijken..maar niet kopen huren. Hoe Nederlands kan je zijn.
Opa gaat even tukkie doen.
Eerst ff checken op arsenicum... of hadden jullie het echt uitgepraat?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
Lein was haar eten wat ze vandaag gemaakt heeft vergeten mee te nemen naar werkze heeft avonddienst. Ze belde dat ik 't mocht hebben.
Langsbrengen geen optie?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
Lein was haar eten wat ze vandaag gemaakt heeft vergeten mee te nemen naar werkze heeft avonddienst. Ze belde dat ik 't mocht hebben.
Oh okee!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Langsbrengen geen optie?
En Steer, als je de spleetjes tussen de tenen kan zien in schoenen dan noem je dat een tenendecolleté
[ afbeelding ]
Toen ik op toe cleavage zocht kreeg ik ook seksplaatjesquote:
Oequote:Op vrijdag 1 april 2011 19:59 schreef Isabeau het volgende:
Ross is triplechocolate brownies aan het maken
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:59 schreef Isabeau het volgende:
Whuttttttttttttttttttttttt fokking lekkerrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik zei al dat hij mijn bum aan het feeden wasquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
OeNice
En dan maar afvragen waarom je ook al weer aankwam
Die Ross is stiekem een feeder
![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zei al dat hij mijn bum aan het feeden was
Hobje, gewoon lekker morgen buiten in het zonnetje gaan zittenDaar word je niet zieker van (tenzij het koud is, dan gewoon op de bank met een dekentje
)
Het was nu ook veel warmer buiten dan ik had verwacht!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:05 schreef MissHobje het volgende:
ga ik doen
wel bizar zo;n warme dag ineens
Vrouwen dragen nu leggings in jeansprintquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:05 schreef Isabeau het volgende:
Steer, teendecolleté's werden in mijn tienertijd als een beetje ordinair gezien, maar geloof dat het nu niks meer uitmaakt.
Heb wel het idee dat het allemaal wat sexueler wordt ja dan vroeger...quote:
Nouja, uitgepraat, Lein vond dat 't huishouden de laatste tijd vooral van haar kant kwam. Dat klopt ook, ik heb de afgelopen 2 weken bijna alleen maar gewerkt en zij is recent 4 dagen op rij vrij geweest. Als ik 4 dagen vrij was geweest was ook het hele huis spic & span geweest. Ik heb wel de hele tuin opnieuw gestraat thuis afgelopen weekend. Morgen maar eens wat soppen dan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
Eerst ff checken op arsenicum... of hadden jullie het echt uitgepraat?
Prima zo opgelost samen dan toch?> Soms kan de 1 wat meer/minder doen dan de ander.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nouja, uitgepraat, Lein vond dat 't huishouden de laatste tijd vooral van haar kant kwam. Dat klopt ook, ik heb de afgelopen 2 weken bijna alleen maar gewerkt en zij is recent 4 dagen op rij vrij geweest. Als ik 4 dagen vrij was geweest was ook het hele huis spic & span geweest. Ik heb wel de hele tuin opnieuw gestraat thuis afgelopen weekend. Morgen maar eens wat soppen dan.
Hmm ik wil het elke keer maar het lukt me niet (meer) misschien, misschien niet dus.quote:
Moet net vrij hebben en net lichamelijk ff ok zijnquote:
soms wel ja. Net weer wat naalden in mijn derrière gehadquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Moet net vrij hebben en net lichamelijk ff ok zijndas best een lastige combi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind het zelf niet zo sjiek. Morgen nog eens passen, die schoenen (heb nu ook wel 10 km gewandeld) maar ik denk dat ik ze terugstuur.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben er nog niet uit of ik tenendecollete mooi vind of niet
Maar als ik het begrijp normaal gesproken dus niet?
Wat een dotjesquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik vind het zelf niet zo sjiek. Morgen nog eens passen, die schoenen (heb nu ook wel 10 km gewandeld) maar ik denk dat ik ze terugstuur.
Ga ik deze wel kopen, ook geen straf
[ afbeelding ]
Spaans-Japanse ontwerpster: Chie Mihara.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:31 schreef MissHobje het volgende:
Wat een dotjesen niet een mega hak, waar heb je die gespot
!
Dat is allemaal goed nieuws dus.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Poetjes bult bleek een talgbult die na jaren plots te vol zat kennelijk. Leeggeknepen.
De bult op haar koppie (zit er ook al jaren, ter grootte van een erwt) blijkt een 'voorwerp'!Steentje/stukje glas. Lekker laten zitten.
Ik denk dat het een zendertje van aliens is.![]()
Dus dat is allemaal goed afgelopen.
Alvast heel veel plezier in Moskva gewenst.quote:Ben niet bijgelezen, sorry.![]()
Verder met koffer inpakken.
Nicequote:Op vrijdag 1 april 2011 21:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Spaans-Japanse ontwerpster: Chie Mihara.
Die ik nu heb staan zijn wel zoooo leukgroen met multicolour slangenprint. Echt heel extravagant
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |