het wordt steeds warmer!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:12 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb de deur nog even open, het is nog best lekker!
Ik waaide haast van het perronquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:12 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb de deur nog even open, het is nog best lekker!
Maar ga je het appartement dit keer wel nemen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:
vind die kinderplaatsen overigens niet erg.
1: beetje leven vind ik wel leuk. zo alleen alleen is ook niet alles.
2: valt mijn harde muziek niet op
op het parkje waar ik zit schijnen in de zomer veel luchtballonnen op te stijgen
ik zou het niet moeten doen. de reden dat ik de vorige heb afgezegd was niet voor niets. het was ook gewoon rustig doorkijken maar werd plots gebeld. dus ik dacht; ga maar gewoon kijkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar ga je het appartement dit keer wel nemen?
Kijken, kijken..maar niet kopen huren. Hoe Nederlands kan je zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zou het niet moeten doen. de reden dat ik de vorige heb afgezegd was niet voor niets. het was ook gewoon rustig doorkijken maar werd plots gebeld. dus ik dacht; ga maar gewoon kijken
kaasmeisje hequote:Op vrijdag 1 april 2011 19:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijken, kijken..maar niet kopen huren. Hoe Nederlands kan je zijn.
Opa gaat even tukkie doen.
Eerst ff checken op arsenicum... of hadden jullie het echt uitgepraat?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
Lein was haar eten wat ze vandaag gemaakt heeft vergeten mee te nemen naar werkze heeft avonddienst. Ze belde dat ik 't mocht hebben.
Langsbrengen geen optie?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
Lein was haar eten wat ze vandaag gemaakt heeft vergeten mee te nemen naar werkze heeft avonddienst. Ze belde dat ik 't mocht hebben.
Oh okee!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Langsbrengen geen optie?
En Steer, als je de spleetjes tussen de tenen kan zien in schoenen dan noem je dat een tenendecolleté
[ afbeelding ]
Toen ik op toe cleavage zocht kreeg ik ook seksplaatjesquote:
Oequote:Op vrijdag 1 april 2011 19:59 schreef Isabeau het volgende:
Ross is triplechocolate brownies aan het maken
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:59 schreef Isabeau het volgende:
Whuttttttttttttttttttttttt fokking lekkerrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik zei al dat hij mijn bum aan het feeden wasquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
OeNice
En dan maar afvragen waarom je ook al weer aankwam
Die Ross is stiekem een feeder
![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zei al dat hij mijn bum aan het feeden was
Hobje, gewoon lekker morgen buiten in het zonnetje gaan zittenDaar word je niet zieker van (tenzij het koud is, dan gewoon op de bank met een dekentje
)
Het was nu ook veel warmer buiten dan ik had verwacht!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:05 schreef MissHobje het volgende:
ga ik doen
wel bizar zo;n warme dag ineens
Vrouwen dragen nu leggings in jeansprintquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:05 schreef Isabeau het volgende:
Steer, teendecolleté's werden in mijn tienertijd als een beetje ordinair gezien, maar geloof dat het nu niks meer uitmaakt.
Heb wel het idee dat het allemaal wat sexueler wordt ja dan vroeger...quote:
Nouja, uitgepraat, Lein vond dat 't huishouden de laatste tijd vooral van haar kant kwam. Dat klopt ook, ik heb de afgelopen 2 weken bijna alleen maar gewerkt en zij is recent 4 dagen op rij vrij geweest. Als ik 4 dagen vrij was geweest was ook het hele huis spic & span geweest. Ik heb wel de hele tuin opnieuw gestraat thuis afgelopen weekend. Morgen maar eens wat soppen dan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
Eerst ff checken op arsenicum... of hadden jullie het echt uitgepraat?
Prima zo opgelost samen dan toch?> Soms kan de 1 wat meer/minder doen dan de ander.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nouja, uitgepraat, Lein vond dat 't huishouden de laatste tijd vooral van haar kant kwam. Dat klopt ook, ik heb de afgelopen 2 weken bijna alleen maar gewerkt en zij is recent 4 dagen op rij vrij geweest. Als ik 4 dagen vrij was geweest was ook het hele huis spic & span geweest. Ik heb wel de hele tuin opnieuw gestraat thuis afgelopen weekend. Morgen maar eens wat soppen dan.
Hmm ik wil het elke keer maar het lukt me niet (meer) misschien, misschien niet dus.quote:
Moet net vrij hebben en net lichamelijk ff ok zijnquote:
soms wel ja. Net weer wat naalden in mijn derrière gehadquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Moet net vrij hebben en net lichamelijk ff ok zijndas best een lastige combi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind het zelf niet zo sjiek. Morgen nog eens passen, die schoenen (heb nu ook wel 10 km gewandeld) maar ik denk dat ik ze terugstuur.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben er nog niet uit of ik tenendecollete mooi vind of niet
Maar als ik het begrijp normaal gesproken dus niet?
Wat een dotjesquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik vind het zelf niet zo sjiek. Morgen nog eens passen, die schoenen (heb nu ook wel 10 km gewandeld) maar ik denk dat ik ze terugstuur.
Ga ik deze wel kopen, ook geen straf
[ afbeelding ]
Spaans-Japanse ontwerpster: Chie Mihara.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:31 schreef MissHobje het volgende:
Wat een dotjesen niet een mega hak, waar heb je die gespot
!
Dat is allemaal goed nieuws dus.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Poetjes bult bleek een talgbult die na jaren plots te vol zat kennelijk. Leeggeknepen.
De bult op haar koppie (zit er ook al jaren, ter grootte van een erwt) blijkt een 'voorwerp'!Steentje/stukje glas. Lekker laten zitten.
Ik denk dat het een zendertje van aliens is.![]()
Dus dat is allemaal goed afgelopen.
Alvast heel veel plezier in Moskva gewenst.quote:Ben niet bijgelezen, sorry.![]()
Verder met koffer inpakken.
Nicequote:Op vrijdag 1 april 2011 21:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Spaans-Japanse ontwerpster: Chie Mihara.
Die ik nu heb staan zijn wel zoooo leukgroen met multicolour slangenprint. Echt heel extravagant
![]()
Arm poezebeest maar nu weer ok dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Poetjes bult bleek een talgbult die na jaren plots te vol zat kennelijk. Leeggeknepen.
De bult op haar koppie (zit er ook al jaren, ter grootte van een erwt) blijkt een 'voorwerp'!Steentje/stukje glas. Lekker laten zitten.
Ben niet bijgelezen, sorry.![]()
Verder met koffer inpakken.
ja heerlijke super iddquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Hobje, idd daargeweldige super! En ik heb gelukkig nog n baan, maar wil overstappen
Wees blij! Ze mogen nog geen bierquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
stomme DigiD
waarom verloopt die onzin eigenlijk?? Nu kan ik mijn inschrijving voor de opleiding niet rond maken..
En stomme werkgeversverklaringennu kan ik ook mijn aanvraag voor de beurs niet rond maken..
Maar goed, het is allemaal in werking gesteld vanaaf dus![]()
Oh en ik mag mee op kamp met groep 8![]()
![]()
(als mijn duo de oppas rond krijgt en voor me kan invallen, maar denk dat dat wel goed komt..) Top!! Weer met een oude klas van me op stap! Leuk
(en vermoeiend, ben nu al moe
)
Nou idd digid gekloot alomquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
stomme DigiD
waarom verloopt die onzin eigenlijk?? Nu kan ik mijn inschrijving voor de opleiding niet rond maken..
En stomme werkgeversverklaringennu kan ik ook mijn aanvraag voor de beurs niet rond maken..
![]()
(als mijn duo de oppas rond krijgt en voor me kan invallen, maar denk dat dat wel goed komt..) Top!! Weer met een oude klas van me op stap! Leuk
)
Ja, lijkt wel pre-historisch hoe dat allemaal werktquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou idd digid gekloot alomminderz zeg, duurt lang ook voordat je pasword bevestigd wordt enzo, overheids shizzle
![]()
Maar wel tof van alle plannen, klinkt goed!
En anders gaan we gewoon samen de fotovakschool doenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, lijkt wel pre-historisch hoe dat allemaal werkt![]()
![]()
Maar goed, dat heb ik alleen nodig voor het inschrijven op de opleiding, aanvraag beurs is belangrijker en daar heb ik alleen die verklaring bij nodig. Met een beetje mazzel heb ik die woensdag of donderdag en dan kan het meteen weg..
Jamma die moet ik zelluf butaluh!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En anders gaan we gewoon samen de fotovakschool doen
Ja! Ik ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jamma die moet ik zelluf butaluh!
Ehmm.. je komt hem dan hier in Apeldoorn doen ja?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja! Ik ookMaar wel gezellig met z'n tweetjes
En aftrekbaar als je fotograaf wilt gaan worden
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehmm.. je komt hem dan hier in Apeldoorn doen ja?![]()
heb je ook een eind getal, heb geen zin in 34 min rekenkamerquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:17 schreef golfer het volgende:
Hilarische uitzending van KRO de Rekenkamer.
Voor iedereen die nog wel eens aan het krijgen van kinderen denkt.
Wat kost een kind?![]()
http://player.omroep.nl/?aflID=12327498
Heb ik gelijk woonruimte ook voor jullie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Ehmm.. je komt hem dan hier in Apeldoorn doen ja?![]()
Whut?? ik hoef er niet voor te verhuizen hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb ik gelijk woonruimte ook voor jullie.
Ja, morgen om 7 uur met de trein en dan om 12 uur vliegen.quote:
De grap is nou juist om die opbouw van dat eindgetal te bekijken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:18 schreef MissHobje het volgende:
heb je ook een eind getal, heb geen zin in 34 min rekenkamerheb een leuke film opstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Blieb Bliebquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
The horror lijkt me datquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
stomme DigiD
![]()
)
Jaaa zo cool met dat stel losgeslagen pubers enge spooktochten in het bos doen en zo!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
The horror lijkt me datMaar tof dat jij het leuk vind
Ik snap plóts de lol!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jaaa zo cool met dat stel losgeslagen pubers enge spooktochten in het bos doen en zo!
Wraak!!
![]()
Nja ik ga wel proberen die master daadwerkelijk binnen 2 jaar af te ronden, en 1500,- collegegeld is me wat veel.. + dat mijn baas geld krijgt om mij te vervangen als ik studieverlof heb. Dus dat is gewoon perfect geregeld allemaalquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Sun, ik ga de lerarenbeurs juist weer afzeggen. Ze blijven maar storten en ik word er doodnerveus van.Maar fantastisch dat het bestaat en als je echt iets wil, is het een uitkomst (ik rommel maar wat aan natuurlijk). Fijn joh, dat je lekker aan de slag kan binnenkort!
Deze vind ik wel leuk :quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Spaans-Japanse ontwerpster: Chie Mihara.
Die ik nu heb staan zijn wel zoooo leukgroen met multicolour slangenprint. Echt heel extravagant
![]()
Dat is geen tenendecolleté meer te noemen,. Dat is bijna spiernaakt.quote:
quote:
Een stay-ok vol met alleen maar dronken meiden? Waar, waar?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
maar moet ook nog van en naar de stay-ok waar we met alle meiden gaan overnachten
OMG dat wordt nog wat
Woodstock is coolquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Hopen op heerlijk weer dan!
Ik heb ook weer zo'n zin in een lekkere fietstocht naar zee en dan bij woodstock een schandalig veel te duur witbiertje drinken onder neppalmen bij neohippies met foute muziek
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Een stay-ok vol met alleen maar dronken meiden? Waar, waar?
Ah....ik weet waar ik moet zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
tussen 24-36 jaar, de oudere garde gaat ergens anders overnachten dus ik weet niet waar jij je naar toe moet begeven
Helemaal mijn doelgroep.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Weet je het zeker?? We hebben het hier over een stuk of 8 juffen he..
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Weet je het zeker?? We hebben het hier over een stuk of 8 juffen he..
Ik kan heel wat hebben hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat overleef je niet Pee.. trust me
quote:
Van niks naar acht vrouwen ineens, is best heel wat hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Lekker veel vertrouwen heb jij in mij zeg
Dat overleeft ie niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Van niks naar acht vrouwen ineens, is best heel wat hoor.
En het zijn juffenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
8,5 jaar zonder geeft vast genoeg energiequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niks mis met juffenquote:
Drie minuten ja!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
8,5 jaar zonder geeft vast genoeg energie
Zonder gezeur aan je kop? Ja, dat haal je dan in 1 klap in..quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als een halfvolle ballon die leegloopt *pffrrt*quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
Driequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Drie minuten ja!
Maar dan ben je pas bij nummer één!
Ja potverdikkiequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zonder gezeur aan je kop? Ja, dat haal je dan in 1 klap in..En meer zit er echt niet in Pee, allemaal hardstikke bezet/getrouwd/met kinderen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DrieDa's nog veel
Maar kun je nagaan wat een langdurige actie het dan bij nr. 8 wordt....echt...die meid is helemaal gelukkig daarna
Die wil niemand anders meer
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DrieDa's nog veel
Maar kun je nagaan wat een langdurige actie het dan bij nr. 8 wordt....echt...die meid is helemaal gelukkig daarna
Die wil niemand anders meer
quote:
Maar daar krijgt ze wel wat voor terugquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Maar haar vrije dagen zijn wel op voor dat jaar!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
Maar haar vrije dagen zijn wel op voor dat jaar!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar goed, Pee mag lekker verder dromen, die horde valse katten is niet zo makkelijk te temmenMenig man van de koffietafel weg gejaagd
![]()
Casanova!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
[..]
Maar daar krijgt ze wel wat voor terugMij
![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Pee![]()
Ik heb mijn collega zojuist een mailtje gestuurd met verontschuldigingen omtrent het vernietigen van haar etagere waar de paaseieren op lagen vandaag op de balie
Ik was aan het praten tijdens het neerlaten van het luik, stond met mijn rug naar dat ding toe en hoor ineens KRAK![]()
en een heerlijke afhaalchineesquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ja heerlijke super idden op zich lekker bakker, slager, leuk kledingzaakje, lekkere snackbar, marskramer, etos nouja zat dus
Ja, want B. vindt die dingen spuuglelijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
Was vast een onbewust gerichte actie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, want B. vindt die dingen spuuglelijk.
Wel jammer dat het een onvervangbaar erfstuk van die collega was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie!
Snobs have more fun!
KLIK!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
Was vast een onbewust gerichte actie.
Oh My!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze zei nog zo : geen bommetje pas op de eieren vanavond met het luik dichtdoen
Nee. Ik krijg alleen steken in mijn buik als ik teveel lactose naar binnen krijg. Niet van het zien van een film.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben nog even beduusd van 'Robin Hood'. heb teruggelezen maar snap het nog ff niet vanwege de film. dat ik heb geslapen vorige keer haha. hij is megaspannend en een goeie film. alleen overal jeuk vanwege al die doodsteken. als iemand bv in zn buik gestoken wordt krijg ik een gek gevoel in mn buik. heeft iemand dat ook?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Dude; dat weer valt mee, 9 gradenen Moskoud wordt hartstikkelijke leuk joh! genoeg te zien
Zeker doenquote:
Je hebt zeker het rijk alleen, hooliganquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:43 schreef FutureFairytale het volgende:
ik nog een beker limonade(en nibbits)
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je hebt zeker het rijk alleen, hooligan
Toevallig ben ik net een bak geld tegen het lijf gelopen, hier ook maar weer eens wat lekkers aanschaffenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:41 schreef TAV74 het volgende:
Zeker doen![]()
Hier een (stevig) glas Whisky en dan lekker lang slapen
Hoe heet hij en wat is zijn nummer?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Toevallig ben ik net een bak geld tegen het lijf gelopen, hier ook maar weer eens wat lekkers aanschaffen
Voorlopig houd ik het bij heerlijke Italiaanse witte, had 'm vorige week ook al gekocht.
Onze loge zei 'doe mij ook maar. Het maakt niet uit, wijn is wijn'
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:52 schreef ColdFeet het volgende:
Toevallig ben ik net een bak geld tegen het lijf gelopen, hier ook maar weer eens wat lekkers aanschaffen
Voorlopig houd ik het bij heerlijke Italiaanse witte, had 'm vorige week ook al gekocht.
Onze loge zei 'doe mij ook maar. Het maakt niet uit, wijn is wijn'
Heb je veel honger?quote:
quote:
Neequote:
Moet je morgen weer of ben je vrij?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Neekheb een tosti en 2 krentenboterhammen op. Maar ik baalde wel, ik had speciaal iets met noodles gemaakt omdat ik dat super lekker vind maar kaas heeft het idee dat t niet goed vult bij hem. Dus eet ik dat graag als ik alleen eet. En ik had kip met ketjap, chilisaus en knofloof gebakken met sugar snaps en noodles. En een handje lenteui er overheen. Het enige dat mistte waren de cashewnoten. Maar kaas heeft er vast van genoten
whahaquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je hebt zeker het rijk alleen, hooligan
Zijn de buren al aan het klagen over die luidruchtige orgie bij je?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:22 schreef FutureFairytale het volgende:
whaha
ja ik weet het, ik ben onwijs stoer
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:24 schreef FutureFairytale het volgende:
als nieuwe huisvrouw mag ik er morgen vroeg uit om broodjes (en aardbeien) te halen anders zijn ze op. verstandig om nu maar te gaan slapen.
Trustenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:24 schreef FutureFairytale het volgende:
als nieuwe huisvrouw mag ik er morgen vroeg uit om broodjes (en aardbeien) te halen anders zijn ze op. verstandig om nu maar te gaan slapen.
Wat heb je ook alweer daar gedaan?quote:
Goeiemorgen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:08 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, Muffin begint zich beter te voelen hoorDa's goed te merken
Zo goed zelfs dat ik niet verder mocht slapen van hem want er moest gespeeld en gesloopt worden in de slaapkamer
Noem je mij nou een schatje?quote:
quote:
Dat wordt hard werken danquote:Op zaterdag 2 april 2011 08:35 schreef LieLie het volgende:
Goedemorgen vanaf de iPad
Ik wil ook een eigen..
Nou, ik krijg nog geld terug van de Belastingdienst, en dan ben ik er zo'n beetje..quote:
Ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 08:44 schreef LieLie het volgende:
Wie gaan er vandaag allemaal lekker BBQ-en eigenlijk?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, ik krijg nog geld terug van de Belastingdienst, en dan ben ik er zo'n beetje..
Dus dat overweeg ik nogal
Ik twijfel, veel werk en dingen om te doen vandaag. Het weekend is kortquote:Op zaterdag 2 april 2011 08:44 schreef LieLie het volgende:
Leuk!quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IkIk
Ik
Straks ook nog ff makreel halen
Maar, de zon!quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik twijfel, veel werk en dingen om te doen vandaag. Het weekend is kort
Maar ontspanning moet er ook zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 08:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik twijfel, veel werk en dingen om te doen vandaag. Het weekend is kort
Arme jijquote:Op zaterdag 2 april 2011 08:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar, de zon!
Ik moet verplicht binnen zitten, steengrillen en bowlen, want dat was al afgesproken..
Goed zo!quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben vet trots op mezelf, om 8uur opgestaan en gaan douchen en nu de boodschappen al gedaan, rest van de dag om te studieren(nu ff ontbijt)
Klopt, ik ben zo gaar als boter trouwens. Daarom overweeg ik vanavond op de bank hangen met een wijntje, maar bbq-en is ook wel gezellig.quote:
Gewoon BBQ-enquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Klopt, ik ben zo gaar als boter trouwens. Daarom overweeg ik vanavond op de bank hangen met een wijntje, maar bbq-en is ook wel gezellig.
Bank naast de bbq zetten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Klopt, ik ben zo gaar als boter trouwens. Daarom overweeg ik vanavond op de bank hangen met een wijntje, maar bbq-en is ook wel gezellig.
Topquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:53 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Verjaardagsfeestje gisteren was erg geslaagd
Als je niet wist in wat voor een suf centrum ik zit dan klinkt dit wel spannendquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:10 schreef LieLie het volgende:
Op het werk!
In een donker steegje, waar de zon niet komt![]()
Ik zie m alleen in de bovenste ramen van het pand hier tegenover.
Nog drie uur te gaan...
lekker! Jus van AH?quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:25 schreef kaasplankje het volgende:
Eerst maar eens ontbijten met verse croissants uit de oven, een vers geperst sapje en een "a point" gekookt eitje.
Och de avonden zijn fris.. steek je lekker de haard aan en eet er marshmallows bijquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed bezig, B!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:58 schreef borisz het volgende:
Hardlopen was. Knie helemaal heel
.
CDAcongres begonnen trouwens. Met de bekende voorzitter
.
Ik ben team-Koppejanquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:58 schreef borisz het volgende:
Hardlopen was. Knie helemaal heel
.
CDAcongres begonnen trouwens. Met de bekende voorzitter
.
Zijn er fotos van de schoenen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben team-Koppejan
Ik denk trouwens dat ik de schoenen toch maar houd, ze zijn zoooo prettyMet kousen erin zie je geen tenendecollete
*steekt vinger opquote:Op zaterdag 2 april 2011 08:44 schreef LieLie het volgende:
3X6 intoetsenquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:12 schreef ColdFeet het volgende:
Help. er zit een spin in mijn laptopHoe krijg je die eruit? Hij zit onder de negen
Sarabi, macht nichts! Maar ik ben alsnog zeer benieuwd.
Ik stond onder den douchequote:
Lastig hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik stond onder den douche
Zus belde me wakker, en als de telefoon zo 'vroeg' gaat, denk ik altijd : oh jee is ze..... maar nee.
De medicatie is er ook nog niet af gehaald, daar wachten ze nu weer mee tot dinsdag als die 2 artsen overleggenThe story continues.........
Zo lekker fietsen naar de broodjuwelier en nog even appiedingen en dan krantje en boek lezen in de zon![]()
De volgende keer doe ik mee hoor!quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff wat een gehannes B..![]()
Hier is de bbq-bespreking net afgerond, dus ik kan zo een lijstje gaan maken![]()
Iig: currykipsate, moinkballs en gambaspiezen. Denk dat dat wel genoeg is voor 2
Grmbl..quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:37 schreef TAV74 het volgende:
Hey Lie, vertel eens, hoe is het op je werk vandaag
quote:
helaas nog niet. Maandag staat er vast meer in de krant.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Psst Alphen aan den Rijn - #3 wat gehoord?
Morgen doen dan is het een stuk minder! enne heb ik je aangestoken?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:46 schreef Sunnythesun het volgende:
zomerse muziekjes aan, deur open, blote voeten...
![]()
![]()
![]()
eigenlijk moeten we de zolder opruimen![]()
Morgen middag naar de handbal + feestje er achteraan.. dus weet niet of ik er aan toe ga komenquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Morgen doen dan is het een stuk minder! enne heb ik je aangestoken?
Niet warm? hoe kan dat nouquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:00 schreef FutureFairytale het volgende:
zit lekker buiten. Tis nog niet warm maar het zonnetje schijnt best
Ik steek zo overquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ha LieLie!
[ afbeelding ]
Bevalt de Dark Side je?
Nou, da's een mooi verhaal.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had je nou een 1 of 2 en met 3G of wifi?
Wat raarquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, da's een mooi verhaal.
Uiteindelijk krijgen ze allemaal een 2 (ws 32gb+wifi), maar die waren niet leverbaar op dit moment.
En 't werk van mrLie wilde ze deze week uitdelen. Dus hebben ze iets van 180 ipad 1's gekregen en die worden over een week of drie omgewisseld voor 2's![]()
En die we nu hebben is dus een 1 met 32gb en wifi.
Dunnoquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat raar![]()
![]()
En die iPad 1's? Gaan allemaal naar Afrika
Ouderwetschquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend gewoon de krant gelezen hoor, op papier
Slechte service Golfie die hoor je dezelfde dag nog te krijgen. Wat heb je nou aan oud nieuws, ik had gereageerd dat zie krant van zaterdag in hun hol kunnen steken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:24 schreef golfer het volgende:
Bezorgklacht gedaan. Krant wordt dus pas morgenmiddag nabezorgd.
Ik ga maar eens kipsaté's rijgen.
Lezen.quote:
Gaat niet echt om het nieuws, maar juist om de zaterdagbijlages en het magazine.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:29 schreef kaasplankje het volgende:
Slechte service Golfie die hoor je dezelfde dag nog te krijgen. Wat heb je nou aan oud nieuws, ik had gereageerd dat zie krant van zaterdag in hun hol kunnen steken.![]()
Ach...hebbie meer tijd voor de sate'squote:Op zaterdag 2 april 2011 12:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Gaat niet echt om het nieuws, maar juist om de zaterdagbijlages en het magazine.
Bijna in de plusquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:13 schreef kaasplankje het volgende:
Tss ik sta bijna in de plus op de zakelijke rekening nadat ik al m'n facturen betaald heb!![]()
Ongelofelijk
Ach ja, zo gaat dat hoor, er gaat heel veel geld uit, dan komt er nog meer geld binnen, maar dat duurt vaak even. Een aantal dingen moet je gewoon voorfinancieren dus een debetstand op de rekening courant wil niet zeggen dat je geen winst maakt.quote:
ik stond om 8.30 in de jumboquote:
Veel geld binnen is goedquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ach ja, zo gaat dat hoor, er gaat heel veel geld uit, dan komt er nog meer geld binnen, maar dat duurt vaak even. Een aantal dingen moet je gewoon voorfinancieren dus een debetstand op de rekening courant wil niet zeggen dat je geen winst maakt.Maar het kost wel rente uiteraard.
ajb geen kinkhoestquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:21 schreef MissHobje het volgende:
`hier een heerlijke bakdag, heb grote en kleine cupcakes in 2 smaken gebakken, kapsel voor mijn petitfours en de eclairs en soezen bakken nu, straks ff zitten en vanaaf op gemakkie alles vullen en versieren, huisje doet manlief strakjes en de boodschappiesred het anders ook niet.
Voel me weer iets beter vandaag maar die hoest is echt zwaar pijnlijkga bijna aan kinkhoest denken)
waar woon jij? Ik wil daar ook een appartementquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ik kan al amper blijven zitten op balkon zo heet
Hoeft niet hoor. Wij lezen De Volkskrant. Komt morgen wel in orde.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
en lekkere bezorger B&G!welke krant hebben jullie? Hier het AD, wil ik best meenemen. Is wel Groene Hart...
`ja ik zat net die klachten te lezen en vandaar dat het in me opkwamquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ajb geen kinkhoestheb je het gevoel dat je moet overgeven als je hoest? Doe lekker rustig aan joh, cakejes eten ofzo
Utrecht, dat wist je toch wel? en werk in Alphenquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waar woon jij? Ik wil daar ook een appartement
Ook op mijn balkon is het bij ieder beetje zon al bakken, braden en keihard verbranden. Zeker in de namiddag.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waar woon jij? Ik wil daar ook een appartement
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:43 schreef Vork het volgende:
Ook op mijn balkon is het bij ieder beetje zon al bakken, braden en keihard verbranden. Zeker in de namiddag.
Lekker parasolletje neerzetten anders? Of een zonnescherm?quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ik kan al amper blijven zitten op balkon zo heet
Jups naar recept van Peggy Porschen, kapsel maken, dan heb ik het toen na 15 min uit de oven, met sinaasappel siroop (sinaasappel persen, sap met 75 gr suiker in laten koken eventjes en dan wat grandmarnier op einde erdoor) bestreken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
Hob, maak je je petitfours gewoon door een biscuitkapsel in blokjes te snijden? Hmm, best een goed idee! Ik ben benieuwd naar de foto's
Enne, maandag naar de dokter, he
Ja aanstonds eens naar een parasolletje kijken, iets van rechthoekvorm wit ofzoquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[..]
Lekker parasolletje neerzetten anders? Of een zonnescherm?
Ik heb nog een balkon aan de andere kant. Daar is de zon nu wel weg aan het trekken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[..]
Lekker parasolletje neerzetten anders? Of een zonnescherm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |