Hele vette bak, Krea!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:33 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Overzicht aquarium. Planten enzo al gesnoeid aan de bovenkant.
Heb nog niet geprobeerd of de tak al gezonken blijft.
[ afbeelding ]
Nog maar 1.
[ afbeelding ]
Algeneter is wafel aan het eten en op de achtergrond een Aziatische Waaierhandgarnaal.
Zal daar ook even een filmpje van maken als er 1 op de voorgrond zit.
En een filmpje van het aquarium:
Ik zal es kijken. Heb er nog niet zo'n haast mee. Er zitten ook niet echt kleine garnalen in die ze nodig hebben. Thx.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:32 schreef Roces18 het volgende:
Inderdaad maar ik raad wel een van deze aan (zelf ook gehad)
-Hemianthus Callitrichoides
- Naaldgras (Eleocharis)
- Micranthemum umbrosum
Of gewoon een mosbodem maken
Hmmm jammer dat ik de hele dag ben weggeweest anders had ik je er op kunnen wijzen maarre ik heb precies dezelfde set als jou bij zajac gehaald 20 euri....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:14 schreef Kreator het volgende:
Testset van Sera besteld voor 43 euro.
[ afbeelding ]
Ik heb ze af en toe ook, met een gewone afwasborstel krijg ik ze altijd wel weg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thx. Leuk om te horen. Ik moet ook nog wat foto's van de waaierhandgarnalen maken.
Iemand ervaring met kleine groene algpuntjes/rondjes die op het glas gaan zitten en die er moeilijk af te poetsen zijn? Wat kan ik eraan doen....
Niet overheen gelezen. Heb er nog niets van gehoord. Zal zo es mailen...wil ook niet teveel zeuren bij iemand die gratis voor je bezig is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:07 schreef manny het volgende:
Wellicht er overheen gelezen, maar nog iets gehoord van die plaat aan de voorkant, om het "schroefincindent" weg te werken ?
Cool project trouwens.
Als je je bezoek niets zegt kunnen ze ook denken dat 't zo hoort.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet overheen gelezen. Heb er nog niets van gehoord. Zal zo es mailen...wil ook niet teveel zeuren bij iemand die gratis voor je bezig is..
In het echie zien ze er veel mooier uit dan op de foto. Zwemmen overal en vrolijk rond.quote:
Geen spijt van je nieuwste aankoop dusquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
In het echie zien ze er veel mooier uit dan op de foto. Zwemmen overal en vrolijk rond.
Deze bedoel je dan, toch? Die ziel die eerst als L-nummer door het leven moest?quote:Overigens is de Pleco (de tijgerlook-meerval) al soms uit zijn schuilplaats overdag. Zou leuk zijn als hij steeds minder bang wordt.
Nu al benieuwd!quote:Anyway, mooie foto's volgen dit weekend ofzo. Als de ruiten schoon zijn en ik de digitale spiegelreflex weer heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |