Uiteraardquote:Op donderdag 21 april 2011 14:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk vrij irrelevant.
Ruimte zat, dat is het probleem niet. Wel lastig. De een zegt geen probleem, de ander wel. Ik kijk het wel aan.quote:Op maandag 25 april 2011 10:11 schreef Prowl het volgende:
Kan geen kwaad als ze maar de ruimte hebben.
Ik zou het risico niet nemen. Het is teveel afhankelijk van het karakter van je vissen. Soms gaat het goed en soms niet...quote:Op maandag 25 april 2011 10:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ruimte zat, dat is het probleem niet. Wel lastig. De een zegt geen probleem, de ander wel. Ik kijk het wel aan.
Daar kom je pas achter als ze een tijdje samen zitten, ik heb vaak genoeg gezien dan het goed kan gaan maar heb ook een keer gezien dat 2 mannetjes ancistrus elkaar tot de dood bevochtenquote:Op maandag 25 april 2011 10:34 schreef MesaJJB het volgende:
[..]
Ik zou het risico niet nemen. Het is teveel afhankelijk van het karakter van je vissen. Soms gaat het goed en soms niet...
Stress dus. En als ze op lichte dingen gaan zitten verkleuren ze ook wel. Als ze dan weer relaxed worden, krijgen ze hun kleur weer terug.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oei, zulke vlekken heeft mijn ancistrus ook wel eens..
Dan gaat het weer kriebelen hč. Mijn mannetje begint ook een mooi gewei te krijgen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:27 schreef Prowl het volgende:
Blergh, door al dat gepraat over ancistrussen heb ik zin om een dame voor mijn meneer borstelneus te kopen
Zoek je iets aparts van vorm zoals vlindervissen? Of meer voor kleur, gedrag ed?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan gaat het weer kriebelen hč. Mijn mannetje begint ook een mooi gewei te krijgen.
Maar goed, als iemand nog leuke (liefst iets grotere) vissen weet, graag. Iets als een Ramirezi, maar die vind ik qua vorm ofzo niet echt speciaal.
Mooie bak en die Ancistrus is heel leuk.quote:
Vanaf hoe oud krijgen mannetjes een gewei, eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:32 schreef Kreator het volgende:
Mijn mannetje begint ook een mooi gewei te krijgen.
Eiz zwei hert mit geweiquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanaf hoe oud krijgen mannetjes een gewei, eigenlijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |