De nitrietpiek krijg je alsnog. Misschien minder hard, maar krijgen zul je hem. Heeft verder weinig met de stabiliteit van het water te maken... Die kan prima 2 weken zeer stabiel zijn en dan een paar uur pieken. Voordat je het door hebt is het leed of al geschied, of in volle gang. Lijkt me een minder leuke start van de bakquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:16 schreef Kreator het volgende:
Mijn water is voorbereid met aqua opstarters, dan hoef je in principe niet zo lang te wachten als de waardes stabiel zijn, maar het is goed om min. 1 week te wachten (dat zeggen verkopers) en beter is 2 of 3. Dan heb je de pieken gehad.
Whehe heerlijke opmerking. Hij heeft nog niks geleerd lees ik in z'n zee water topic.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:05 schreef PP. het volgende:
[..]
Je hoort toch 2 á 3 weken te wachten voor er vissen in gaan? Of 4 dagen als je stoeltafel heet.
Ben ik enigsinds met je eens.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:34 schreef Kreator het volgende:
Mja, er wordt ook wel panisch over gedaan soms op internet. Geduld is goed om de stoeltafels van deze wereld in toom te houden maar vissen vallen niet bij bosjes dood neer als er een lichte piek komt.
...het is geen wegwerpmateriaal..quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:10 schreef athlonkmf het volgende:
Gooi een paar guppies in en je aquarium is sneller klaar voor gebruik dan met die aquahelp spul.

Zal es een filmpje maken, want de foto's doen ze geen recht.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef Greys het volgende:
Tof! Mooi, die roodneusjes!
Vraag van aquariumnoob: zijn er dan online hele tabellen etc. te vinden over welke vissen/bewoners je wel en niet bij elkaar kunt zetten?
En dat 16 uur per dag.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef Adelante het volgende:
Wat een zenuwvissen die rooieVan de ene kant naar de andere kant en hopla nog een keer
Dancingphoebe ken je me nogquote:
ik heb een school van 50 van die roodneuzen in mijn bak zwemmen: machtig mooi hoe ze als een grote school van de ene naar de ander kant gaanquote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef Adelante het volgende:
Wat een zenuwvissen die rooieVan de ene kant naar de andere kant en hopla nog een keer
Oeh je kent me nogquote:Op donderdag 21 april 2011 12:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Markje
![]()
Nog eentje voorKreator
. Tis toch zijn topic..
Heb er nog niet naar gekeken. Eerst verder indraaien en wachten en ancistrussen derin.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:08 schreef Leipo666 het volgende:
welke dwergcichlide heb je op het oog? ben zelf erg van van apistogramma's! (zelf ook nog gekweekt met a.beanchi toen ze nog maar pas ontdekt waren)
200x70x60quote:Op donderdag 21 april 2011 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb er nog niet naar gekeken. Eerst verder indraaien en wachten en ancistrussen derin.
Hoe groot is jouw bak eigenlijk, als je er 50 in hebt? Ik vond 20 wel een mooi aantal.
Ik vind jouw bak haast aan de kleine kant voor zulke actieve vissen. Het kan netquote:Op donderdag 21 april 2011 14:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah, ja dan kan dat wel.. Ik kan ook wel meer maar dat vind ik niet mooi. (in mijn bak)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |