quote:
Alive and kicking helaasquote:
En d'r aanhangsel is weer pissen?quote:
Die heeft natuurlijk geen oog dichtgedaan vannacht.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Die heeft natuurlijk geen oog dichtgedaan vannacht.
Ooooowwwwwwwquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zal ook wel een lijstje met 'topscoorders' van zijn. Ben je toch nog ergens de beste in.
Zou goed kunnen. Ze ligt inmiddels halfnaakt, de vuige hoer.quote:
van tv misschien?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Even heel eerlijk, maar ik heb nu echt het gevoel alsof ik Monique ergens van ken...
Dat is dat mokkel met die natte wangenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Even heel eerlijk, maar ik heb nu echt het gevoel alsof ik Monique ergens van ken...
Beetje late reactie. Ben je een beetje de Mo van Fok? Die de boel komt opnaaien als het niet over het geziek wat betreft het openen van de COS gaat?quote:
Er lagen 6 condooms hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:40 schreef pullup het volgende:
Die heeft natuurlijk geen oog dichtgedaan vannacht.
Arnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 1 april 2011 18:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Beetje late reactie. Ben je een beetje de Mo van Fok? Die de boel komt opnaaien als het niet over het geziek wat betreft het openen van de COS gaat?
ben jij t neefje weer van arnie?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Beetje late reactie. Ben je een beetje de Mo van Fok? Die de boel komt opnaaien als het niet over het geziek wat betreft het openen van de COS gaat?
lolquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Ze ligt inmiddels halfnaakt, de vuige hoer.
Arnie is allang dood, we hebben nu Reinoutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |