Omdat Fok gierig isquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:28 schreef NOUKSTERRR het volgende:
Lol.. hoezo kan je maar 60 x 60 foto :p
En terecht. Bazig nummerquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:32 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Dank
Ik draai dit nummer heel vaak om mijn lichaam uit een ochtendroes te halen
Hoi utopie.quote:
quote:
Al mee bezig. En hey, doe nou niet alsof dit een rare gedachte wasquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee geen kloon, vriendin van mij, live via ONZ radio laten registreren
Doe maar kloonscan
Ik vond dit een rare gedachte.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Al mee bezig. En hey, doe nou niet alsof dit een rare gedachte was
Het had gekund, ik geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Al mee bezig. En hey, doe nou niet alsof dit een rare gedachte was
Pics! (fipo)quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het had gekund, ik geef je groot gelijk
Maar ik weet dat zij clean is, ik ken haar.
p.s Ze is lekker
pics or gtfoquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het had gekund, ik geef je groot gelijk
Maar ik weet dat zij clean is, ik ken haar.
p.s Ze is lekker
Hoi Jezus.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:39 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Boem Boem Boem Boem Boem Boem Gillllllll Boem Boem Boem Boem Boem Boem Gillllllll Boem Boem Boem Boem Boem Boem Gillllllll Boem Boem Boem Boem Boem Boem Gillllllll Boem Boem Boem Boem Boem Boem Gillllllll Boem Boem Boem Boem Boem Boem Gillllllll
Nee, ik heb haar nog nooit gezien, geloof ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij hebt haar wel eens gezien toch ?
Vriendin van Roy
Komt nog wel, ze wil mee naar Defqon, dus komt wel goedquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:39 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Nee, ik heb haar nog nooit gezien, geloof ik
Integendeel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoi Jezus.
Is deze muziek des Duivels ?
En ik ook, en Nick1337 en Goratjquote:
Ik knal als een malle BAM BAM BAMquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik tune in bij de ONZ-radio weekendshow, en direct dit
Ik wist toch niet of jij ook zeker gingquote:
Ik ga de 9e strijden voor een standaard kaartjensquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:42 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Heb vandaag alvast 3 extended tickets geregeld.
Hangt alleen nog van de tickets afquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wist toch niet of jij ook zeker ging
Moet er ook nog 3 bijhebben.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:43 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Ik ga de 9e strijden voor een standaard kaartjens
Het is tijd om te investeren in een digitaal mengpaneel, met jogwheels en al die andere features waarvan ik nog niet weet wat ze inhoudenquote:
Sowiesoquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:46 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Het is tijd om te investeren in een digitaal mengpaneel, met jogwheels en al die andere features waarvan ik nog niet weet wat ze inhouden
Net patat met bamischijf opquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:50 schreef teijezigterman het volgende:
Iedereen zit zich vol te vreten of zo
is toch logisch.. patat is hollandse kost.. friet zijn aardappelstengeltjes uit belgie/frankrijk en wannabee-belgiequote:
Ja, maar deze hoor je vaker dan het origineel.quote:
Deze was ook op Qlimaxquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:58 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Het origineel is van Brennan Heart, Wildstylez en SMD hebben 'm geremixed
Kan kloppen.quote:
ik verban draakje nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:14 schreef djkoelkast het volgende:
sukkels![]()
de hele dag wordt draakje verbannen en nu moet ie opeens
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hahaha ik heb zo gruwelijk veel mensen getrolld met mijn topic
Heb ze allemaal SBS6 Hart van Nederland laten kijken![]()
ik dacht dat er toch troep aangevraagd zou worden.. luister nu weer en vraag aanquote:
Ik wil mijn nieuwe script testen. Elke 10 minuten wordt er een check gedaan op het aantal platen in de wacht en aan de hand daarvan het aantal requests en minuten aangepast.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik dacht dat er toch troep aangevraagd zou worden.. luister nu weer en vraag aan
welk topic?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hahaha ik heb zo gruwelijk veel mensen getrolld met mijn topic
Heb ze allemaal SBS6 Hart van Nederland laten kijken![]()
vond het al raar dat ik 2 achter elkaar kon aanvragenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil mijn nieuwe script testen. Elke 10 minuten wordt er een check gedaan op het aantal platen in de wacht en aan de hand daarvan het aantal requests en minuten aangepast.
Deel 3 van wat jij gisteren hebt voorgelezenquote:
Straks 's nachts zelfs 3quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vond het al raar dat ik 2 achter elkaar kon aanvragen
Hoi 3pink
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Deel 3 van wat jij gisteren hebt voorgelezen
Brandweer heeft mijn auto opengeknipt, verzekering vergoedt niet ! #3
Ja maar het was op basis van een echt nieuwsbericht.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Goed topic wel. Het was gelukkig nep dus?
3 per 15 min als de lijst bijna leeg isquote:
hmm 2 per 20 min is minder.. maar dan is het drukker, en 3 in een kwartier is gewoonquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
3 per 15 min als de lijst bijna leeg is
2 per 20 minuten gemiddeld
1 per 20 minuten druk
1 per 30 minuten extreem druk
Hmm soms hoor ik ook wel 1 per 16 minutenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
3 per 15 min als de lijst bijna leeg is
2 per 20 minuten gemiddeld
1 per 20 minuten druk
1 per 30 minuten extreem druk
Dit zijn de nieuwe regels. We gaan kijken of ze werken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm soms hoor ik ook wel 1 per 16 minuten
Moet ik trouwens draaien?
Dan moeten er minimaal 3 platen in de wacht staan. De check is elke 10 minuten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm 2 per 20 min is minder.. maar dan is het drukker, en 3 in een kwartier is gewoon
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan moeten er minimaal 3 platen in de wacht staan. De check is elke 10 minuten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je dan gewoon voor 19u gemeld, er is 15 minuten stilte uitgezonden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aah ik dacht tot 20:00 ipv draakje, maar dan niet
Ik zie je DM, maar op dit moment niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:36 schreef ToT het volgende:
Koelkast, heb je nog tijd voor mij om dingen voor te bereiden dat ik kan draaien?
Ja ik en de reste van de mensen waren bezig met mijn 1 april grapquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Had je dan gewoon voor 19u gemeld, er is 15 minuten stilte uitgezonden.
Ja gelukkig welquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Goed topic wel. Het was gelukkig nep dus?
Doet het gewoon hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Klopt het trouwens dat de chat er uit ligt ?
Ik gebruikte eerst altijd www.onzinradio.nl/chat zodat hij het scherm niet split.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doet het gewoon hoor.
www.onzinradio.nl/sc
Ja en die is dus weggehaald omdat iedereen de url posttequote:Op vrijdag 1 april 2011 19:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik gebruikte eerst altijd www.onzinradio.nl/chat zodat hij het scherm niet split.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja hallon pizzalucht hier, we hebben hele foute muziek.
Hij.quote:
ow.. zeg dan niet dat je gaat slapenquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:59 schreef Driepink het volgende:
ik las POEPJE erbij![]()
+ ik weiger smegmanus als ONZ mod te zien..
faalnerd enzo
ja, maar niet nu alquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ow.. zeg dan niet dat je gaat slapen
ja iedereen gaat uiteindelijk wel slapen tochquote:
Ooit zelfs een hele lange slaap waar of je niet meer uit komtquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja iedereen gaat uiteindelijk wel slapen toch
Welk rooster?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.big city
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Hoewel, nu hij een nieuwe microfoon heeft is dat wel iets minder.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Die stem van Tol Hansse lijkt een beetje op die van Dragems soms!
jaaaa. heerlijk lang slapen.. daarom hoef je het nu ook niet te doen.. er komt een moment dat je alle slaap in kan halenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:01 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ooit zelfs een hele lange slaap waar of je niet meer uit komt
Fout, niet slechtquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoezo is Cotton eye Joe slecht dan?
stel je even aanquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:04 schreef Driepink het volgende:
Wat is dit voor kutherrie
ik hoor echte tering uit mn speakers
fout uurtje? dit is zelfs te fout voor een fout uurtje
PM mij voor tips. Binnen 10 minuten heb je een ban te pakken.quote:
Het is toch veul leuker als je bijzonder bent omdat je nooit een ban krijgtquote:
Nee, dat was verbannen. Uit Jeruzalem.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:06 schreef Jezus_Christus. het volgende:
[..]
PM mij voor tips. Binnen 10 minuten heb je een ban te pakken.
Hij ligt naast mij gr grquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Skyppen jullie samen, of zijn jullie matties in het echt?
ze zijn verliefd maar weten het nog nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Skyppen jullie samen, of zijn jullie matties in het echt?
Pics van Pizzalucht ?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
ze zijn verliefd maar weten het nog niet
Fotoboek van Pizzalucht ?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Pics van Pizzalucht ?
Dan kan ik oordelen of hij goed genoeg is voor mijn mopje Sharr!
of hij ziet eruit als 14quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Of hij koopt zijn shirts te klein, of hij sport te weinig
Heet hij toevallig Niels?quote:
Mwah een jonkie, maar geen lelijke gast tochquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
of hij ziet eruit als 14
en heus te weinig sporten, ja oke, kijk die armpjes enzo![]()
maarja, ik heb weer teveel dusja![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Oke schatje. Sorry.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
stik erin, hou op over lengte enzo
ZET DEZE HERRIE AF STOMME TROLL!
hou je kop pizzaluchtquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Oke schatje. Sorry.
Noem mij geen troll vuile eikel.
Met een ijzeren knuppel.quote:
Geen idee, ik geef het op faal uurtje.quote:
nee?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm die muziek slaat echt kk erg over constant
Of zitten jullie met die Beatgrid of FlippinDouble te kutten?
Q-dance radio.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:15 schreef Driepink het volgende:
mn b2s radio wilt niet startenkutzooi, en ik weiger naar onz radio te luisteren als bieber word gedraaid
is die homo al voorbij?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm hij hapert nu niet meer hoor mensen!
Ik merk hetquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm hij hapert nu niet meer hoor mensen!
nu ff een oldschool early rave liedje dat Dance heet..quote:
lag is weer weg hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:17 schreef Ragboer het volgende:
Ik ben ingelogd! Ik ga m uitzetten, de radio dan. Kut lag en kutmuziek. Sorry sharr, maar dit trek ik echt niet.
Je topics falen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
jullie zetten echt kutslotjes enzo, gr gr
smegmanus faalt harder..quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je topics falen.Maar verder ben je wel lief hoor.
De muziek zal nog wel even kut zijn. Heb daar niet zo'n zin in nu. Ik had natuurlijk op het rooster moeten kijken, maar ik dacht Sharr dus danceclassics enzo.quote:
Minimaal.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wel met een meter afstand tussen mijn borstkast en jouw pronkte tietjes heh?
Ook dat niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja! indien oneens, vraag maar een ban aan dan
http://www.gabber.od.ua/ <-- De Bijbel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:20 schreef Driepink het volgende:
>.> echt, wat een oortyfus enzo.. dit trek ik niet!![]()
ragboer, heb jij nog goeie setjes enzo?
je eigen geluid uitzetten kan ook nog meidquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:21 schreef sharr het volgende:
We doen het laatste half uurtje (21.00-21.30) danceclassics ofzo.
Het ergste is namelijk dat we er zelf ook naar moeten luisteren. gr gr.
Echt niet waarquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel waar en dit gaat voor mij echt over de grens.
waarom liggen, zet draakje op en ga gewoon neukenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:24 schreef sharr het volgende:
Kwart voor negen wordt danceclassics. Ik trek dit niet. Ondanks dat Jeroen naast me ligt.
Moet jij zeggen, GOA/PSY uitzettenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tsss clouseau fout noemen____![]()
prutsers zonder smaak
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nu hebben we als SBS, SSB en BSB
zet ik niet altijd uit.. maar ja klopt.. ik heb geen smaak.. maar dat was toch al bekendquote:
Jouw shows zijn altijd zo fucking geniaal gastquote:
Half tienquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jouw shows zijn altijd zo fucking geniaal gast
Ik laat mijn maten ook altijd luisteren, en die liggen altijd in een deukPlus dat de muziek tof is
Wanneer draai je weer?!
Maar het aller liefst toch SSB ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
21:30 - 23:00 vanavond.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jouw shows zijn altijd zo fucking geniaal gast
Ik laat mijn maten ook altijd luisteren, en die liggen altijd in een deukPlus dat de muziek tof is
Wanneer draai je weer?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |