quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:02 schreef very het volgende:
ik weet zeker dat ik nooit genoeg zal spelen om de laatste prestige te halen
Moeilijk he jongens...gewoon eens normaal antwoord geven op een vraag.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:29 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
En dat heeft hiermee te maken, omdat?
Juist.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:02 schreef very het volgende:
*edit:
Is het heeeeel misschien mogelijk de persoonlijke voorkeuren achterwege te laten en alleen te reageren als je daadwerkelijk een antwoord/toevoeging hebt? Zo makkelijk dit....
WTFquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:31 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb helaas 9 dagen van me leven verneukt met dit spel. Ben bijna prestige 10.
Als ik net zoveel tijd in BO zou hebben zitten als in MW2.. dan zou ik met BO uiteindelijk ongveer prestige 23 zijn. Als da zou kunne.
Ik heb je het enige normale antwoord gegeven, en die beviel je niet. Wil je Prestige 10 worden speel dan gewoon veel. En anders speel je maar minder en doe je er langer over. Er zijn meerdere Prestigelevels voor een reden, namelijk de voldoening als je het wordt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:30 schreef very het volgende:
[..]
Moeilijk he jongens...gewoon eens normaal antwoord geven op een vraag.
Nee, iedereen moet weer even zijn/haar voorkeur kenbaar maken en stom doen.
Dan doe ik dus stom terug.
Juist.
[..]
Ik dacht dat mijn vraag duidelijk was. Ik vroeg om een hack. Dat je er spelenderwijs ook kan komen snap ik natuurlijk ook wel. Daar heb ik alleen geen zin in/ tijd voor, dus vraag ik hier of er iemand is die bekend is met een hack hiervoor (en die is er vast wel).quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:34 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik heb je het enige normale antwoord gegeven, en die beviel je niet. Wil je Prestige 10 worden speel dan gewoon veel. En anders speel je maar minder en doe je er langer over. Er zijn meerdere Prestigelevels voor een reden, namelijk de voldoening als je het wordt.
9 dagen in game tijd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:32 schreef very het volgende:
[..]
WTF![]()
![]()
Prestige 10 in 9 dagen spelen?
Speel jij dan die 9 dagen 24 uur per dag ofzo?
Verder vind ik BO persoonlijk beter, al is het alleen maar vanwege de dedicated servers.
Maargoed...dat is niet het onderwerp
Oh ik ben best bekend met de hacks door. Ik heb er alleen een gruwelijke hekel aan, en dat mag ik volgens mij best verkondigen in zo'n topic. Ik vond mezelf trouwens nog best subtiel daarin. En als je er zo moe van wordt; je hoeft natuurlijk ook niet op mijn reactie te reagerenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:35 schreef very het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn vraag duidelijk was. Ik vroeg om een hack. Dat je er spelenderwijs ook kan komen snap ik natuurlijk ook wel. Daar heb ik alleen geen zin in/ tijd voor, dus vraag ik hier of er iemand is die bekend is met een hack hiervoor (en die is er vast wel).
Als jij dat dus niet bent, bespaar je dan aub de moeite een reactie te plaatsen.
Ik vroeg duidelijk naar mensen die dat WEL zijn.
En dat de prestiges er zijn voor genoegdoening zal vast wel, alleen mij geeft het geen genoegdoening. En of het dat jou wel geeft, en dat jij vind dat anderen dat ook maar zo zouden moeten zien, kan me eigenlijk niet zoveel schelen.
...zucht
zo moe raak ik van dit soort mensen.
En waarom zou je dat hier dan best mogen verkondigen? Het moge toch duidelijk zijn dat dit juist een topic is met precies de tegenovergestelde mening? Of is dat je doel, lekker anti zijn? Topic-rapen heet dat.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:42 schreef MeneerBob het volgende:
Ik heb er alleen een gruwelijke hekel aan, en dat mag ik volgens mij best verkondigen in zo'n topic. Ik vond mezelf trouwens nog best subtiel daarin. En als je er zo moe van wordt; je hoeft natuurlijk ook niet op mijn reactie te reageren.
quote:
Als je de OP leest, dan leg ik het je daar uit ok?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:00 schreef MMaRsu het volgende:
Dude, waarom wil je de game hacken om prestige te krijgen. What the fuck heb je uberhaupt aan prestige behalve een leuk sterretje naast je naam
Speel je serieus de game om alles vol te krijgen? Hoogste lvl, alle bars lekker vol dit en dat.
Baggerspel ook. Quake 3 engine rofl
.
Maar ff serieus, wtf heb je aan prestige behalve het feit dat het laat zien dat je de game echt teveel hebt gespeeld.
ok...ff serieus, dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:22 schreef MMaRsu het volgende:
Maar ff serieus, ik snap et pluspunt van een gouden wapen dan niet.
Omdat je ten alle tijden vriendelijk blijft in je topics;quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:35 schreef very het volgende:
[..]
ok...ff serieus, dat hoeft ook niet.
Ik vind dat gewoon leuk. Mag het?
@MeneerBob:
Een skin voor cod? Nooit van gehoord. Heb je misschien meer info?
Stel:quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:43 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Omdat je ten alle tijden vriendelijk blijft in je topics;
http://www.mpgh.net/forum(...)addie-gold-mine.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |