Jah en Jack is niet 100%quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Helaas inderdaad ...
Billy is de enige die z'n verstand niet is verloren.
Colleens hart naar Victor ... walgelijker kan haast niet.
Ik vind het jammer dat Nick de vader isquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Sharon is aan het trippen ... hopelijk gaat dit snel over.
Postpartum psychose is niet iets wat je graag wilt hebben.
Ik ook ... ik vind dat personage ook helemaal niks. Hij heeft maar één blik en behandelt vrouwen slecht. Phyllis bedriegt hij steeds en naar Sharon luistert hij totaal niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:49 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Nick de vader is
Wat ik al zei Adam is een vreemde vogelquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Adam.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij weet dat hij er zeer binnenkort gloeiend bij is.
Is al het personeel daar achter dat meisje aan gegaan of zo?
Ja en grappig is dat drucilla en phyllis in serie best goede vrienden waren. Ik weet dat victoria rowell had problemen met racisme op de set van the young and the restless. Maar onlangs hoorde ik dat victoria wel weer toe aan is om weer terug te keren in the young and the restless. Voorlopig is het gerucht.....quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik denk niet dat Drucilla terugkomt. Victoria Rowell is nogal een moeilijke persoon om mee te werken. Bovendien mogen zij en Michelle Stafford elkaar totaal niet. Niet dat Michelle Stafford een makkelijke persoon is om mee te werken, maar goed.
zoals ditquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik geloof niet echt wat Victoria Rowell allemaal zegt. Volgens mij liegt ze ook behoorlijk veel.
Ook met dat spuugincident. Michelle Stafford geloof ik ook niet, dus het is heel lastig te bepalen wie daar de schuldige was.
coolquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:08 schreef LAboy het volgende:
geweldige verhaallijnen op dit moment.:) ik ga volgende week naar amerika dan ga ik 4 weken genieten van nieuwste the young and the restless kijken als ik tijd hebt
Mijn favoriete verhaallijn op dit moment is victor/colleen/ashley/adam/patty and amber/deacon/daniel) Lily en cane zijn inderdaad saai op dit moment maar dat word gauw veranderd, hoop ik. Onlangs in usa hadden lily en cane best hevige en emotionele scenes. Ik wens dat drucilla terug komt. Wat mis ik haar, zeg. Haar karakter is gewoon tof. (moeder van lily)
Lol dat kloptquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:30 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
cool
Het begint al om half 1 in de middag (in het oosten)
ga je naar het oosten of westen van de VS?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:02 schreef LAboy het volgende:
[..]
Lol dat kloptIn nederland is in savonds meer geschikt. Voor amerikanen is ochtend en middag beter. Sinds een paar jaar hebben ze soapnet kanaal toegevoegd en je kunt nu ook s'avonds kijken. Amerikanen kunnen nu keus maken. Days of our lives van NBC wordt uitgezonden om 1 uur s'middags en bij soapnet 8 uur savonds. Y&R weet ik geen tijd.
allebeiquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ga je naar het oosten of westen van de VS?
Ik ben jaloers op je maar veel plezier alvastquote:Op zondag 25 september 2011 01:52 schreef LAboy het volgende:
[..]
allebeieerst california en nevada voor 1 week en de rest aan oost (virginia)
the young and the restless wordt opgenomen in los angeles als je weet. Wie is je favoriete personage?
Chloe, Colleen en Ashley zijn ook me favo'squote:Op zondag 25 september 2011 03:25 schreef LAboy het volgende:
Lol. Amerika is voor mij gewoon geworden aangezien ik al 14 keer in amerika ben geweest. Ik heb inmiddels nu vriendin die in amerika woont. Daarom kijk ik vaak soaps als ik bij haar thuis bent en als ze moet werken. LOL![]()
Mijn favoriete was eigenlijk drucilla maar nu ze niet meer erin zit. Ik vind amber, gloria,adam,ashley,chloe,jill and katherine leukWie ik echt niet kan uitstaan is : jeffrey(irritant),esther(niks speciaals) en abby(slecht actrice), Victor is geweldig acteur maar ik haat hem vooral wat hij colleen aangedaan heeft.
Mee eens wat je zei over abby. Haar karakter is gewoon niks bijzonder en ze is alleen aan het jammeren..quote:Op zondag 25 september 2011 03:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Abby vind ik ook helemaal niks. De manier waarop ze praat en waarop ze doet, is gewoon echt heel irritant.
Mijn favoriet was eerst Kevin, maar alleen als hij weer een beetje doorgedraaid is. Anders vind ik hem gewoon redelijk saai.
Chloe vind ik ook fantastisch, net als Amber.
Jeffrey en Gloria vind ik ook leuk. Wat een karikaturen zijn dat.
En Victor, Victoria, Nick, Lily en Cane vind ik verschrikkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |