Nick is ook erg ja, maar dat is voor mij nog een beetje eyecandyquote:Op zondag 26 juni 2011 02:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Nick vele malen erger.
Hij lijkt op een aap.
Hij heeft altijd dezelfde gezichtsuitdrukking en behandelt vrouwen slecht.
In de VS willen ze allemaal dat Amelia Heinle (Victoria) uit de serie gaat, omdat ze gemiscast zou zijn, maar ik zie liever Joshua Morrow (Nick) verdwijnen.
Wat een kwal is dat toch.
Jill is echt een megabitch. Ik snap haar echt niet.
Niet willen dat Katherine je nog behandelt als haar dochter, en als ze dat eindelijk niet meer doet, daar boos om worden?
Oeh'' Best verslavend dus zo te horen.quote:Op zondag 26 juni 2011 03:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het tempo ligt best wel laag, dus het duurt niet zo lang voor je echt in de soap zit.
De eerste 2 weken dat ik het keek vond ik het oersaai, maar ondertussen vind ik het geweldig.
Na 2 maanden zit je er echt in.
Gewoon gaan volgen ja!! Dan blijft dit topic ook een beetje levendquote:Op zondag 26 juni 2011 03:07 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Oeh'' Best verslavend dus zo te horen.
Jep, door Heather Tom van 1991 tot 2003. Heather Toms broer David Tom heeft van 1999 tot 2002 de rol van Billy Abbott gespeeld. Het zijn dus broer en zus, maar in de serie waren ze geen familie van elkaar.quote:Op zondag 26 juni 2011 03:05 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Nick is ook erg ja, maar dat is voor mij nog een beetje eyecandy![]()
Victoria mag van mij ook wel oprotten.. ze heeft een lelijke mondZe werd toch eerst gespeeld door Katie van B&B??
Oke wanneer komt het en wanneer / hoelaat komen de herhalingen?quote:Op zondag 26 juni 2011 03:09 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Gewoon gaan volgen ja!! Dan blijft dit topic ook een beetje levend
Op RTL8 na As The World Turns. ATWT is altijd na de film (en sommige films duren maar 80 minuten terwijl andere 3 uur duren), dus dat wisselt van 22:05 tot 23:00 tot 00:30, en daarna komt Y&R.quote:Op zondag 26 juni 2011 03:11 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Oke wanneer komt het en wanneer / hoelaat komen de herhalingen?
Oh oke daar ben ik best wel blij mee met laat op de avond / nacht.quote:Op zondag 26 juni 2011 03:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Op RTL8 na As The World Turns. ATWT is altijd na de film (en sommige films duren maar 80 minuten terwijl andere 3 uur duren), dus dat wisselt van 22:05 tot 23:00 tot 00:30, en daarna komt Y&R.
Wel wat laat op de avond dus.
Dat moest ik even opzoeken idd..maar vindt het echt lollig hoe ze nu Phyllis heeft bedonderdquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Zo.
Ik vind het wel jammer dat we hier de geschiedenis niet hebben kunnen zien, want voor trouwe kijkers - die al minstens 20 jaar kijken - in de VS was de terugkomst van Philip (gespeeld door dezelfde acteur), een feest der herkenning.
Ik vind het wel fijn dat het nu na As The World Turns komt. Ik vind het ook veel leuker dan ATWT.
Toen het nog om 19:05 kwam, kon ik nooit 's avonds boodschappen doen, tenzij ik een stuk van Y&R wou missen.
Nu kan ik gewoon om 19:45 nog even iets halen bij de supermarkt, zonder iets te missen.
Kevin vind ik geweldig, maar op dit moment springt één personage er voor mij bovenuit: Mary Jane.
Ook jammer dat we hier dus nooit die scenes met Patty (Williams, zus van Paul) hebben kunnen zien.
Mensen die al jarenlang keken, hadden waarschijnlijk al door dat Mary Jane Patty is.
Lang leve de gestoorde soappersonages.
Ik was eerder geïnteresseerd in die reactie van Nikkiquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:28 schreef Skeletor het volgende:
Die previews mis ik ook idd!![]()
Hoe "ouderwets" trouwens dat ze die kus tussen Adam en Rafe niet eens in beeld lieten zien.
Hij is echt niet verandertquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:30 schreef Sk00p het volgende:
Deacon is geweldig!!Maar ik was al fan van hem sinds B&B eigenlijk.
Heerlijk charmant op de foute manier.. Amberhet is natuurlijk soap, maar niks aan Daniel vertellen snap ik helemaal niks van. En Adam begint steeds meer fouten te maken.. Ben benieuwd wanneer alles uitkomt.
Met alle drie de punten ben ik het met je eens.. Vooral die acteur die nu Adam speelt is verschrikkelijk. Hij is ook nog eens een stuk langer volgens mij.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Bump en zo.
Arme Ashley.![]()
Loopt al tijden rond met een dood kind in haar buik (), en nu begint ze weer te hallucineren.
En Nick.![]()
Je trouwgeloftes hernieuwen (of zo) met Phyllis, terwijl iedereen weet dat hij haar elk moment kan verlaten voor Sharon.
Waarom blijft Phyllis dit pikken? Dat was ooit een sterke vrouw; nu neemt ze Nick terug wat hij haar ook flikt.
Adam.
Die kop.![]()
De acteur probeert het eruit te laten zien alsof hij slechtziend is, maar hij ziet er op die manier eerder uit als een verstandelijk beperkt iemand.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |