splitscreen helemaal naar links gooienquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
En mag ik dan nu de link van de chat ZONDER die hoerensplitscreen hebben aub?
Is er een chat zonder splitscreen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.onzinradio.nl/sc/quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
mag ik die dan ook in mijn pm voor als ik thuis benquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Heb jij enig idee hoe je de adresbalk terug krijgt?quote:
Het kan soms zo makkelijk zijn hequote:Op vrijdag 1 april 2011 14:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gewoon het topic wegsplitten
Rechtermuisknop op de plaats waar hij stond?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij enig idee hoe je de adresbalk terug krijgt?
Nee, echt!quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op de plaats waar hij stond?
U heeft PM.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
mag ik die dan ook in mijn pm voor als ik thuis ben
Heb jij L-E al gesproken?quote:
Ok, die link werkt nu nog 3 minuten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij enig idee hoe je de adresbalk terug krijgt?
Welke link?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ok, die link werkt nu nog 3 minuten.
Jezus doe ff paranoïde zegquote:
Ik heb ruim een half uur rock gedraaidquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
Mijn voet doet pijn
Verders, wanneer is het tijd voor rock
Daar gaat het niet om. Topic valt dood. Je zoekt zelf maar de locatie, niet posten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jezus doe ff paranoïde zeg![]()
Je kan mensen toch bannen als ze gaan etteren
Ik WEET de locatie kan het alleen nergens invullen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Topic valt dood. Je zoekt zelf maar de locatie, niet posten.
Net toen ik zat te etenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik heb ruim een half uur rock gedraaid
13:23:14 George Thorogood & The Destroy - One Bourbon, One Scotch, One Bquote:
Was superquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:19 schreef Zokunen het volgende:
[..]
13:23:14 George Thorogood & The Destroy - One Bourbon, One Scotch, One B
13:19:20 Def Leppard - Photograph
13:15:14 AC/DC - Dirty Deeds Done Dirt Cheap
13:06:22 Lynyrd Skynyrd - Free Bird
12:58:25 Led Zeppelin - Stairway To Heaven
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:20 schreef ToT het volgende:
Hebben ze een microfoon in de apenheul gezet of zo?
Niet fokken met de apelheul! Dat is op loopafstand van mijn huisquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:20 schreef ToT het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Toen was ik etenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:19 schreef Zokunen het volgende:
[..]
13:23:14 George Thorogood & The Destroy - One Bourbon, One Scotch, One B
13:19:20 Def Leppard - Photograph
13:15:14 AC/DC - Dirty Deeds Done Dirt Cheap
13:06:22 Lynyrd Skynyrd - Free Bird
12:58:25 Led Zeppelin - Stairway To Heaven
geen respect voor 5'nizzaquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:20 schreef ToT het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:21 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Niet fokken met de apelheul! Dat is op loopafstand van mijn huisOeh dan kom ik je een xtje opzoeken... ben gek op aapjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
en dat is nog lief gezegdquote:
terwijl het een vrouw is die zit zingtquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:23 schreef Zokunen het volgende:
Alle vrouwen haten op sint, dat is gemeen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |