Valt wel mee. Gebruik 50 al een poosje bij tijd en wijlen voor mijn rug. Ik zal eens kijken wat het vandaag doet met 100mg 3x daags en als uet ergste weg is ga ik naar 50.quote:
Klopt, daarom hou ik het ook bij tramadol en paracetamol. Maar 50 werkt echt ff niet. De fuck.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan kan dat in combinatie met die Tramadol goed verkeerd aflopen
Ik moet nu niet eens aan bier of eten denkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:11 schreef Harajuku. het volgende:
Mag je nog steeds drinken als het 100 wordt?
Ze hebben je echt goed te pakken gehad.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet nu niet eens aan bier of eten denken
Duck you, ik ben de vrolijkheid zelvequote:Op vrijdag 1 april 2011 19:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daarom, ze mot oppassuh, we kunnen deze mopperpopt niet missen
Arme Q.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zelfs geen kaas-uien-pizza?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:12 schreef Qwea het volgende:
Patatje kapsalon dan?quote:
Oh jee, spannend, eet hij nog wel dan met die zere keel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:51 schreef Oognip het volgende:
De kat van mijn vader gaat maandag onder narcose. Die heeft al maanden een lopend oogje en niest heel veel. Niks helpt. Nu gaan ze maandag kijken naar zijn traanbuis en in zijn keel want die lijkt hem zeer te doen.
Vind Q dat leuk dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:55 schreef Rewimo het volgende:
En tombo wil vast wel Pompompom Pahieja zingen voor Q
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:53 schreef Muis006 het volgende:
Qbeeb, zal ik voor je zingen?
*stemvork*
*pling*
Blame it on the goose, got you feeling loose
Blame it on Patron, got you in the zone
Blame it on the a a a a a alcohol
Blame it on the a a a a a alcohol
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is echt gemeen. Q stands helemaal nietquote:
Ja dat wel raar hè? Maar als je er aan komt doet het hem gewoon zeer. Hij is al 13 en zijn nieren doen het niet zo goed meer maar ik wil hem nog wel ff bij ons hebben, die dikke rode katerquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh jee, spannend, eet hij nog wel dan met die zere keel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |