Yay voor naar huis mogen en balen dat het nu pijn doet. Wat heb je aan meds?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:03 schreef Qwea het volgende:
Mike is hier om half 8 dan mag ik naar huis. Jezus, doet pijn.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:56 schreef indaha het volgende:
Ik ben ook eindelijk weer bijgelezen, wat gebeurt er soms toch veel als ik even weg ben.
We zijn naar het ziekenhuis geweest en de uitslag viel toch tegen.
Wat ze uit de nier weggehaald hebben was toch kwaadaardig.
Het goede nieuws is dat ze denken dat ze het helemaal hebben weggehaald, dus er hoeft verder niets te gebeuren van nare behandelingen.
Wel krijgt hij elke 3 maanden een CT-scan, een longfoto en bloedonderzoek voorlopig, dus we zijn er nog niet echt vanaf maar we bekijken het voorlopig maar positief.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:03 schreef Qwea het volgende:
Mike is hier om half 8 dan mag ik naar huis. Jezus, doet pijn.
Hoiquote:
3x daags tramadol 50 en 4gr paracetamol per dag. Ze belt nu de arts of ik 3x 100 tramadol magquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Yay voor naar huis mogen en balen dat het nu pijn doet. Wat heb je aan meds?
Kan MM deze taart niet voor je regelen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
3x daags tramadol 50 en 4gr paracetamol per dag. Ze belt nu de arts of ik 3x 100 tramadol mag
Dat is wel een Qwea taart jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Kan MM deze taart niet voor je regelen?
[ afbeelding ]
Pas je daar mee op?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
3x daags tramadol 50 en 4gr paracetamol per dag. Ze belt nu de arts of ik 3x 100 tramadol mag
Q vreet wel ergere pillenquote:
hahahaha ja lekker zegquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:52 schreef Rewimo het volgende:
Hee asfalt, iets voor jou?
http://www.bierpad.nl/
Dan kan dat in combinatie met die Tramadol goed verkeerd aflopenquote:
Dat heb je snel voor elkaarquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:59 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo doen we dat
het is al geregeld rewimo met de colega![]()
Dit was weer een gevalletje bloemrijk taalgebruik hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:58 schreef yvonne het volgende:
Dan kan dat in combinatie met die Tramadol goed verkeerd aflopen
Daarom, ze mot oppassuh, we kunnen deze mopperpopt niet missenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dit was weer een gevalletje bloemrijk taalgebruik hoorQ heeft Crohn en weet heel goed wat ze wel en niet kan nemen. Dus niet ongerust worden.
Als kiespijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:02 schreef yvonne het volgende:
Daarom, ze mot oppassuh, we kunnen deze mopperpopt niet missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |