Hetzelfde Rival, geniet er van.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:53 schreef rival het volgende:
Via deze weg wil ik jullie allen een heel fijn weekend wensen!
Niet alle schapen over een en dezelfde dam scheren he.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
Meer voor mij bij? Dat sneue spul uit hvjjn?
Nee, HVJJN gaat gewoon dicht, het dating topic wordt hiermee samengevoegdquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
Meer voor mij bij? Dat sneue spul uit hvjjn?
Ik heb een kutbui, sorryquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet alle schapen over een en dezelfde dam scheren he.
Kamquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet alle schapen over een en dezelfde dam scheren he.
*kras*quote:
Wat?quote:
Op zich heb je wel een punt lijkt me, ik voel me kut en de hele wereld is tegen mij boehoe figuren die wachten maar weer tot de herfst ofzow. Nu lente en de zomer in zicht, vrolijk en zuksquote:
Dat weet ik toch wel. Ik sta nu niet bepaald bekend om mijn gebrek aan taalgevoel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat?
Het gezegde is toch over 1 kam scheren?
En als er 1 schaap over de dam is volgen er meerdere toch?
inderdaad schattigquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat?
Het gezegde is toch over 1 kam scheren?
En als er 1 schaap over de dam is volgen er meerdere toch?
Verdorie, dacht ook een keer iemand te verbeteren.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik toch wel. Ik sta nu niet bepaald bekend om mijn gebrek aan taalgevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |