abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94895080
Vorige zeven pagina's geleuter ;)

De dreumesjes:

*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
02 februari 2010: Emma, dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_94895191
Mijn laatste post:
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 11:12 schreef wickie het volgende:
Ravi *O*

Thijs *O*

Och Ko :{ Jeetje wat blijft hij toch kwakkelen. Hopelijk lost dat straks een beetje op als het weer beter gaat worden. Geen ervaring met hoestdranken.

Ca.ra, wat heftig zeg. Heel veel sterkte de komende periode :*

Niels :Y
Handig he dat hij het nu zelf kan aangeven. Mette doet dat nu een maand. Meestal knikt ze ja, praten doet ze niet echt. maar ze weet heel goed keuzes te maken en ze begrijpt ook zo'n beetje alles wat ik vraag en zeg. Zo heerlijk is dat. Ik kan nu ook echt dingen uitleggen en dan luistert ze en probeert of begrijpt het dan ook echt (bijvoorbeeld dat mama en papa gaan slapen dus dat Mette ook gaat slapen, maar dan wel in haar eigen bed :') )
Ik denk trouwens dat ze straks in 1x gaat praten en dat het dan heel snel zal gaan, net zoals met het lopen en het kruipen. Ze is momenteel ook echt aan het 'sponsen' alles wordt opgenomen, ik benoem me een ongeluk de hele dag. Ben blij dat ik ondanks het niet praten heel goed met haar kan communiceren.
Mette en ik worden straks opgehaald door mijn broer en gaan even lekker chillen bij mijn ouders. Genieten van de grote morgen en het mooie weer. Vriendlief gaat klussen bij vrienden in Amsterdam.
Ik ben erg benieuwd hoe het dinsdag allemaal zal gaan, hoop echt dat ze niet ineens plotseling ziek wordt voor die tijd want dan moet de ingreep uitgesteld worden.

Oja ze eet ineens geen groentes meer :{
Zomaar mee gestopt. Wel eet ze de rijst, noodles, aardappels enz. maar als er een klein miniscuul stukje groente aanzit wordt het weer naar buiten gewerkt. Ook vlees wordt geweigerd.
Ik heb de afgelopen week daarom maar de groente wat gepureerd en die er dan door heen gedaan en dan nog wat losse groentes erbij. Ik hoop dat het weer overgaat want het ging supergoed.

En ze klom toenstraks zomaar ineens op de bank :o Ik was een beetje geschokt en verbaasd, ze deed net alsof ze het al heel lang deed. En daarna deed ze het nog 5x
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_94898290
Klimmen is cool!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  vrijdag 1 april 2011 @ 12:48:01 #4
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_94898462
Hihih wickie leuk om te lezen :D. Tja, het blijft verbazingwekkend wat kids leren die eerste jaren!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_94899479
Wat fijn dat Niels nu 'ja' met betekenis kan zeggen, Twinkly! Ik vind dat zelf ook heel fijn, net als een betekenisvol 'nee'.

Daar ben ik ook van overtuigd, wickie, dat het nu heel veel opnemen is en er straks plotsklaps vanalles uitkomt. Dat laatste lijkt nu bij Ivan te gebeuren. Ineens zegt hij zoveel dingen dat ik geen lijstje meer bij kan houden. Het leukste vind ik 'doei doei'. Het is nooit 'doei' of 'dag' maar altijd 'doei doei'.

Ivan gaat volgende week wennen op het kinderdagverblijf! Gister mocht hij de nieuwe groep openen. Ik ben erg onder de indruk van het kinderdagverblijf, hoe mooi het er allemaal uitziet. Ze hebben een eigen meubelmaker die veel verstand heeft van ergonomie. En dat zie je af aan de meubeltjes! De leidsters lijken me ook heel lief. Ik heb nu al een favoriet en ben benieuwd of Ivan er ook zo over gaat denken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:18:44 #6
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94899539
wickie, gewoon blijven aanbieden die groenten. Ze gaat het vanzelf weer eten. Been there done that...

Ik heb vandaag samen met Harry schoenen gekocht. ¤90!! Maar goed, hij kan er ongeveer 4 maanden mee vooruit. Hij heeft maat 20 in de schoenen. Voeten waren verschillend van maat, 19 en 19,5 :D

Spannend Claudia, maar het klinkt wel positief :Y
pi_94899702
Groofsken, wat ik nog wou zeggen: Ivan gilt tegenwoordig ook vaak voor het eten en maakt er een groot drama van, alleen gaat hij op een bepaald moment wel eten. Ik heb geen idee waar het door komt. Een van mijn hypotheses is wat mefke zei, dat het misschien iets met doorkomende kiezen/hoektanden te maken heeft waar hij pijn aan heeft. Maar hij heeft tegenwoordig ook wel vaker een driftbui. Ik vind het nog steeds lastig om in te schatten of dat door pijn, honger of moeheid komt of dat het rebelleren om het rebelleren is.

Jemig, Asy, 90 euro! Ik hoop voor je dat hij er inderdaad 4 maanden mee gaat doen, haha.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94900437
Klimmen is heel cool!

Wij zijn vanmorgen met Tess naar de homeopaat geweest vanwege het slapen. Heel verhaal gedaan en zij denkt dat de slaapproblemen samenhangen met het overlijden van M's vader. Zou prima kunnen want toen is het zo'n beetje begonnen. We moeten Tess dua gaan vertellen dat opa dood is, evt dmv een boekje en we krijgen homeopatische pilletjes.

Ik vond het iig heel helder en ook verklaarbaar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator vrijdag 1 april 2011 @ 14:10:47 #9
5428 crew  miss_sly
pi_94901515
Vick, dat klinkt niet eens heel onlogisch! Wist Tess nog niet dat hij dood is, of is dat niet heel bewust verteld? Ik hoop dat het werkt en dat jullie dan eindelijk lekker kunnen slapen allemaal!!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94901720
Vicky, hopelijk helpt het en zullen jullie binnenkort allemaal lekker door gaan slapen! :*

Niels zegt nog geen "doei" maar wel "hai!" sinds kort.
Hij kijkt nu wel steeds heel sip als zijn vader weg gaat naar zijn werk.

Wickie, misschien wil ze dippen in de yoghurt ;) Lastig hoor dat ze ineens groenten weigert, hopelijk is het een kortdurende fase!

Wanneer zal nou eindelijk eens tot Niels doordringen dat hij voorzichtig moet zijn op de bank. Hij kukelt er constant achterover vanaf :'(
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  Moderator vrijdag 1 april 2011 @ 14:39:28 #11
5428 crew  miss_sly
pi_94902645
Wij gaan zomaar ineens straks met kantoor eten. Een van onze huurders opent zijn tapas-restaurant vandaag en we gaan er met z'n allen heen, inclusief kinderen O+ Het is niet heel bijzonder ofzo, maar ik vind het zo grappig, omdat toen ik hier net werkte, we dit soort dingen ook deden, maar toen waren er nog geen kinderen. Dus dan werd het steevast een etentje met te veel drank om daarna de stad onveilig te maken en behoorlijk lam thuis te komen. En nu gaan er gewoon intotaal 4 kinderen mee, waarvan Senna de jongste is en het andere meisje een half jaar ouder. Verder nog twee jongetjes van 4 en 6, dus een leuk gezelschap. En tapas is natuurlijk heel geschikt voor zoiets!

en geheel ontopic wil ik daar nog aan toevoegen dat ik me dan ook helemaal blij voel dat ik Senna dan vandaag ipv om 18.15-18.30 uur zoals anders op vrijdag al rond 17 uur zal zien O+

Zo apart is dat. Ik dacht in het begin dat dat vanzelf wel minder zou worden, dat gevoel van "joepie dadelijk zie ik mijn meisje weer" na een dag werken, maar dat is echt nog steeds net zo fijn als in het begin O+

[ Bericht 28% gewijzigd door miss_sly op 01-04-2011 15:05:49 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 1 april 2011 @ 16:27:50 #12
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94906879
Dat klinkt heerlijk miss_sly O+
pi_94907454
ik had eerder iets moeten zeggen over tanden! er lijkt er eentje bijna door te zijn :+ rotavirus vs huize simmu: rota wint ;( ik nu ook. ah well, we hebben verder geen van allen ergens 'last' van zeg maar. beide kinders (en ik) hebben prima eet en drinklust en ik krijg goede luiers terug (van de kinderen dan. ik doe niet aan luiers)

wel begint zo'n 8 tot 10 poepluiers per dag wel wat irritant te worden :')
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_94914097
Nou...

Vandaag hebben we noodgedwongen brood gegeten (ipv warm eten, dus niet omgewisseld) en meneer at met smaak twee boterhammen, twee plakjes kaas en een rolletje worst op. :Y) Het is me dus nu wel duidelijk dat hij inderdaad gewoon boos is op dat warme eten, en op mij, omdat ik hem dat durf voor te schotelen.

Maar ik blijf bewust bezig met minder drinken geven (moeilijk, want hij stond vanmiddag een paar keer bij het aanrecht naar de kraan te zijzen: "die, die!") in de hoop dat de honger in elk geval weer zo groot wordt dat hij toch in elk geval een paar happen neemt.

En vandaag weer een aantal keer twee of drie losse stapjes. Hij gaat gewoon lopen! O+
  vrijdag 1 april 2011 @ 20:15:52 #15
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_94915662
Aha groofsken, nou is dat iig duidelijk :D!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 1 april 2011 @ 20:20:21 #16
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_94915936
MIss, heerlijk is dat he... dat gevoel van: ik mag zo weer van mijn kind gaan genieten O+ . Ik heb dat ook nog steeds. Geniet van je etentje!

Wickie, vervelend... maar volgens mij los je het prima op zo!

Asy, Joep heeft ook van die achterlijk dure schoenen, maar zijn tot nu toe hun geld echt waard! Wel adviseerde mijn schoenwinkel om over 2 maanden gewoon even binnen te lopen om te meten. Dat hebben we dus gister gedaan... ze keken ook even naar hoe de zool slijt en hoe hij erop loopt. Hij zat nog ruim in de schoen, dus over 2 maanden weer terug.

Ik ben gewoon al een feestje aan het plannen. Zo raar, nog 1 maandje en dan is ie 2 jaar... waar is mijn baby? :') . Zijn kadootje ligt al op onze slaapkamer klaar :)
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 1 april 2011 @ 20:53:12 #17
100412 mefke79
komt goed!
pi_94917857
we hebben een heel echt jongetje in huis ineens. Hij gilt, hij klimt, hij krabt, slaat, wordt boos, gooit met dingen, speelt alleen buiten...het enige lieve is dat ik af en toe een kusje krijg. Driftbuien: check!
Hij heeft afgelopen woensdag mijn bril te pakken gekregen en bijna in de vernieling geholpen. Vandaag probeerde hij een andere bril ineens van mijn gezicht te trekken en ging ook nog krabben in mijn gezicht. Pff. We hebben em echt even goed gestraft, want dat wil ik dus echt echt echt niet hebben.
Kortom, hij probeert ons aan alle kanten uit. Ook met eten, dat wordt de laatste dagen overal in gesmeerd, op de grond gegooid. Ik moet zeggen dat ik daar nog het minste moeite meer heb. Het ergste vind ik het slaan en het gillen. Faaaasssseee he, toch?!

Vicky, ik kan me heel goed voorstellen dat het samenhangt met het overlijden van haar opa. Ze voelen zoiets toch aan...

Miss, dat klinkt echt heel gezellig.

En schoenen. Breek me de bek niet open, maar goed, ik koop liever goede schoenen dan een dure broek. Ze moeten tenslotte nog hun hele leven met hun voeten doen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 1 april 2011 @ 21:22:53 #18
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94919407
Ik ben ook heel tevreden over de schoenen hoor! Wij lopen zelf ook op dure schoenen.
Maar toch, ¤90 :o een paar jaar geleden zou dat bijna 200 gulden zijn geweest voor een paar schoentjes! :o

Ow en mefke, tis maar een faaaaaaaaaaase maar geen leuke fase :N

Groof, een echte boterhameter dus :D
Harry is daarentegen een echte warm-eten liefhebber. Net als zijn moeder :Y)
  vrijdag 1 april 2011 @ 21:29:20 #19
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_94919787
Poe klinkt heftig mefke! Hopelijk is het maar een zeer korte fase! :*

Dure schoenen, check. Tirza's eerste schoentjes hebben 80 euro gekost. En ik denk dat ze, net als haar ouders, lastige voeten (heel smal) heeft en dus altijd wel uit gaat komen bij de duurdere schoenen.

Asy, heeft Harry z'n schoentjes morgen aan?! Ben wel benieuwd! :Y
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  vrijdag 1 april 2011 @ 21:34:07 #20
100412 mefke79
komt goed!
pi_94920063
elmo, fijn he, smalle voeten :'(

Nou ja, laten we hopen dat het een fase is ja. Dat er gewoon wat te veel energie dwars zit ofzo. Het helpt natuurlijk ook niet dat ik steeds minder mobiel wordt. Dat heeft ie heel goed door, helaas.
  vrijdag 1 april 2011 @ 21:39:36 #21
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94920314
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 21:34 schreef mefke79 het volgende:
elmo, fijn he, smalle voeten :'(

Nou ja, laten we hopen dat het een fase is ja. Dat er gewoon wat te veel energie dwars zit ofzo. Het helpt natuurlijk ook niet dat ik steeds minder mobiel wordt. Dat heeft ie heel goed door, helaas.
maar dat hebben kids altijd snel door, als je beperkt bent mefke.
pi_94921993
Wickie, wat klinkt het gezellig met je sponsje!
Oh wat groenten betreft, hier ook, maar dat is helaas nog niet verbeterd. -O-
Net als dat ik geloof dat Ko ook een stuk beter zou eten als we brood zouden eten bij het avondeten, net als R.

Spannend Claudia, het wennen. Ik ben benieuwd hoe Ivan het gaat vinden.

Gos Vicky dat klinkt wel aannemelijk, maar ook wel apart. Kwam ze daarop door gesprekken met jullie? Zou het ook te maken kunnen hebben met de emoties die jullie toen voelden?
Hopelijk helpt het Tess om weer lekker te slapen.

Oeh, tandjes voor Ravi! *O*
En beterschap voor jullie drietjes ook!

Miss, fijn, hopelijk hebben jullie een leuke avond. Ik ben benieuwd of Senna de tapas lekker vond.

Dat komt al dichtbij he, Seilram, is je jongetje al bijna 2! :D

Poeh Mefke, wat kan het toch heftig zijn af en toe. Hopelijk is hij gauw weer door deze fase heen.

Schoenen waren hier niet zo duur als de prijzen waar jullie het over hebben, maar toch ook 45 euro. Verder geloof ik dat afwisseling vooral heel belangrijk is voor voetjes, dus verschillende schoenen en blote voetjes.

Ko was vandaag beter te pas, wel weer wat verhoging in de middag, maar hij deed het goed op de kresj.
Volgende week gaan we zelf onze eerste dienst draaien, althans 1 van ons. Ik ben benieuwd. :D
Zijn kies zie ik duidelijk zitten, dus dat zal de boosdoener zijn. De Bisolvon heb ik ook gegeven, hij had er geen probleem mee. Ik hoop dat het snel werkt, want dat hoesten is erg zielig om aan te horen.

Morgen mooi weer! Naar de tuin en hamburgers eten! *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 1 april 2011 @ 22:25:12 #23
100412 mefke79
komt goed!
pi_94922902
Oeke en als ie lang blijft hoesten gewoon even naar de huisarts gaan he!
Spannend, die eerste eigen dienst die gaat draaien. Lijkt me wel raar om dan ook op je eigen kind te passen.
  vrijdag 1 april 2011 @ 22:28:42 #24
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_94923078
Rotavirus, check!

Ik was vanmiddag met Thomas naar mijn moeder en we zijn daar blijven eten, manlief had kwartaalmeeting van zijn werk. Alles ging prima tot ik 5 minuten na het eten ineens buikkramp kreeg. Diarree, overgeven, de hele mikmak. Man, waar kan dat snel gaan zeg!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 1 april 2011 @ 22:32:04 #25
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94923262
Ik ben ook al de hele avond aan de diarree!
maar gelukkig niet spugen hoewel ik daarstraks even zo slecht werd van de buikkramp dat ik er niet zo ver vanaf zat

Spannend oeke, eerste keer dienst. En fijn dat Ko het zo naar zijn zin heeft op de kresj.
Hopelijk knapt hij snel eens fatsoenlijk op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')