quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:44 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
dit dus. Er was gewoon geen kut aan. Zelfs geen kut met spinnenwebben. slechte zaak.
gelukkig hebben we voorstukjes van de vleeshelikopter om naar uit te kijken.
U wachten wordt beloondquote:
ja ik had al door later dat het om dave gingquote:Op woensdag 6 april 2011 10:55 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
[..]
U wachten wordt beloond
http://www.meatspin.com/
En kijk waar t haar heeft gebracht........quote:Op woensdag 6 april 2011 11:01 schreef Loontjah het volgende:
Ik denk wel dat Linsey gaat winnen. Zij is het grootste failgeval en heeft dus kans om haar hier te bewijzen. Bij de vorige didd was dat ook zo.
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
En kijk waar t haar heeft gebracht........![]()
quote:
Nou dat vind ik nou ook. Dacht aan het begin, ha die heeft potentie. Maar zoals gisteren, ik heb nergens spijt van. Beetje stoer doen. Nee jammer dan.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Jenna zo'n tof wijf
Van mij mag Dilara er wel uit vrijdag, niet alleen omdat ze het minst toevoegt aan het programma, maar ze toont ook de minste ontwikkeling.
Geen flauw idee, kan je maken op memegenerator.org (kan ook .com/ .net zijn)quote:
had je beter aan hem kunnen vragen danquote:Op woensdag 6 april 2011 16:56 schreef Sofia90 het volgende:
Waar woont die Gary? Zag hem net bij Alkmaar station
Zonder Dilara?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:56 schreef Sofia90 het volgende:
Heerhugowaard.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:56 schreef Sofia90 het volgende:
Blij dat ik dan toch niet de enige ben.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:20 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ja ik vind haar ook vies, snap ook echt niet wat die gasten ''lief'' aan haar vinden.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |