Ik was ook benieuwd naar wat voor drugs ze had. Is dat gezegd?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriendlief had volgens mij sowieso die telefoon meegesmokkeld.
Maar wat voor drugs had ze nou? En eerst ook schijnheilig zeggen 'ik doe niet aan drugs'
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:13 schreef k_man het volgende:
Jennifer had toch juist gemeld dat er drugs gebruikt werd? Jezelf verlinken is niet zo heel slim...
whehehequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:17 schreef ukga het volgende:
[..]
Komt ze slim op jou over dan?
mssn verwachte ze niet dat er een drugshond langs zou kome
meestal heb je 1 hond die 1 a 2 soorten drugs kan opsporen. Simpel weg omdat ze zo een hond verslaafd maken aan cocaine b.v.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:24 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij gaat een drugshond ook al af bij wiet. Verklaart wel waarom Jennifer constant alleen op haar kamer zat
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:39 schreef ukga het volgende:
[..]
meestal heb je 1 hond die 1 a 2 soorten drugs kan opsporen. Simpel weg omdat ze zo een hond verslaafd maken aan cocaine b.v.
Z'n enige drang en aanleiding voor het vinden van deze drugs, is simpel weg omdat het en junk is met een ziekelijk goed reukvermogen die een 'hit' wilt.
Dus dat hele gelul van die morfine van Meron lijkt me ook sterk overdreven aangezien dat beest waarschijnlijk niet op morfine is afgericht
Dus die uitleg van jou klopt niet helemaal. Honden kunnen volgens mij ook meerdere drugs opsporen, maar dat weet ik niet meer zeker.quote:Je moet een onderscheid maken tussen reukmoleculen en stofmoleculen. Deze laatste zijn verslavend, reukmoleculen niet. Als een hond met andere woorden aan drugs moet ruiken, is die dosis zo miniem, dat het niet verslavend of schadelijk kan zijn. Het kan nu wel zijn dat begeleiders hun hond op een verkeerde manier trainen door hen drugs te laten proeven, en dan wordt het gevaarlijk. Maar over het algemeen komt dit heel zelden voor.
echt alles wat je hier zegt is onzin. Ze trainen die honden op de geur van drugs door ze te belonen. Honden zien het als een soort spelletje, als ze de drugs vinden krijgen ze een beloning. Op die manier kan een hond getraind worden om meerdere soorten drugs op te sporen. Meestal de meest gangbare zoals coke, speed, xtc, opiaten en wiet. Dus het kan wel degelijk dat die hond op die pillen van meron af ging.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:39 schreef ukga het volgende:
[..]
meestal heb je 1 hond die 1 a 2 soorten drugs kan opsporen. Simpel weg omdat ze zo een hond verslaafd maken aan cocaine b.v.
Z'n enige drang en aanleiding voor het vinden van deze drugs, is simpel weg omdat het en junk is met een ziekelijk goed reukvermogen die een 'hit' wilt.
Dus dat hele gelul van die morfine van Meron lijkt me ook sterk overdreven aangezien dat beest waarschijnlijk niet op morfine is afgericht
Leuk, precies hetzelfde verhaal als wat ik 2 posts boven je al had geplaatst.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:35 schreef yingyangert het volgende:
[..]
echt alles wat je hier zegt is onzin. Ze trainen die honden op de geur van drugs door ze te belonen. Honden zien het als een soort spelletje, als ze de drugs vinden krijgen ze een beloning. Op die manier kan een hond getraind worden om meerdere soorten drugs op te sporen. Meestal de meest gangbare zoals coke, speed, xtc, opiaten en wiet. Dus het kan wel degelijk dat die hond op die pillen van meron af ging.
ik moest lachen. De TT in combinatie met je usernamequote:Op vrijdag 1 april 2011 13:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Leuk, precies hetzelfde verhaal als wat ik 2 posts boven je al had geplaatst.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik moest lachen. De TT in combinatie met je username
heheheh ja ik weet tquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
Edit: trouwens de jouwe kan hier ook wel toegepast worden op sommigen..![]()
Zira showt altijd haar bil.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:19 schreef ukga het volgende:
[ afbeelding ]
Zira draagt der broek ook lekker![]()
![]()
idd ja sorry had nog niet alles gelezen door het enthousiasme, dat ik ook eens met verstand mag mee lullenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Leuk, precies hetzelfde verhaal als wat ik 2 posts boven je al had geplaatst.
ik heb geen idee nu.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:56 schreef Lauren. het volgende:
Hier nog een kijker!
Wie gaat er vanavond uit denken jullie?
Lastig te zeggen. Vorige week was het Marcin, dat had niemand verwacht.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:56 schreef Lauren. het volgende:
Hier nog een kijker!
Wie gaat er vanavond uit denken jullie?
Een paar hadden het wel verwacht hoor. Het is dat Linsey immuun is, anders zou zij het zijn denk ik. Omdat ze als leading lady geen fuck heeft uitgevoerd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:11 schreef zoem het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. Vorige week was het Marcin, dat had niemand verwacht.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:07 schreef yingyangert het volgende:
[..]
idd ja sorry had nog niet alles gelezen door het enthousiasme, dat ik ook eens met verstand mag mee lullen
OMG ik moet effe hardop lachen om dat snaiden..quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:01 schreef fespo het volgende:
ze hebben geen bestek, ze hebben geen bestek!!!!
ze moeten een mes en vork hebben om het cakje te snaiden
?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:00 schreef Dekatria het volgende:
Gaan we NOU EINDELIJK erachterkomen van wie de drugs is
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:11 schreef Dekatria het volgende:
Linsey is nog best knap zonder zo'n achterlijke pony
quote:
Een "schattige" slome zeikstraal ja. Van mij mag die wel eruit, kan ze verder gaarstomen onder die geliefde zonnebank van d'rquote:
Nee, wel een broertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:31 schreef Gemaskerde het volgende:
Haha Jenna, wat een woordkeuze in zo'n situatie
Ik ook joh ( ben beetje emo )quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vond het een mooi stukje toen de ouders van Meron er aan kwamen...
Ik kwam spontaan klaar.quote:
Dat zijn de enige twee die het programma een beetje leuk maken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:29 schreef psv-gomes het volgende:
zo eindelijk jennifer opgerot...
volgende week jenna of linsey ( hoop ik dan)
Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:04 schreef Saninl het volgende:
Tering rltgemist,
waarom kan ik weer eens een aflevering niet terugkijken?
hij doet het alweerquote:
Dilara klopt niet helemaal. Te kleine oogjes die net iets te dicht bij elkaar staan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:08 schreef MMaRsu het volgende:
De enige die echt knap is trouwens is Dilara
Jenna moet lekker zo vaak blijven zonnebanken, dan kan ze later haar geliefde woordje in een hele andere context gebruiken. Ik vind haar zo smerig. De SOA's druipen van d'r onsympathieke smoel.quote:
Ze is geadopteerd. Vraag me niet uit welk land, want ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:26 schreef zoem het volgende:
Waar zijn de ouders van Meron? Of zou ze geadopteerd zijn...
Ja, ze zei dat ze zich in een verkeerd lichaam voelde. Maar volgens mij snapte ze de betekenis niet en bedoelde ze gewoon dat het net 'leek' alsof ze een vent was, qua gedrag enzo.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:03 schreef Madame_Paon het volgende:
@Lindgren: Volgens mij heeft Yosie in de eerste week echt gezegd dat ze zich een jongen in een meisjeslichaam voelt.
Ik vind ook dat ze een SOA kop heeft. Gatver wat een viezequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:55 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Jenna moet lekker zo vaak blijven zonnebanken, dan kan ze later haar geliefde woordje in een hele andere context gebruiken. Ik vind haar zo smerig. De SOA's druipen van d'r onsympathieke smoel.
VAN WIE?quote:
Yosie was vandaag bij Rondom 10, zag er een stuk beter uit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Aan tafel of bij officiële opdrachten gedragen ze zich wel ja.
Maar gezien de winnaressen van andere seizoenen, zullen die veranderingen niet blijvend zijn.
Wel leuke tv.
moeite waard om terugtekijken?quote:Op zondag 3 april 2011 00:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yosie was vandaag bij Rondom 10, zag er een stuk beter uit.
het ging over comazuipen onder jongeren, ze zei soms wel slimme dingen.quote:
Nee inderdaad, zij heeft het wel echt in zich zitten. Heeft alleen beetje begeleiding nodig eigenlijk.quote:
Je hoeft niet zo te schreeuwen, hoor.quote:
Snap dat dan: onverschilligheid is coolquote:Op zondag 3 april 2011 01:14 schreef psychosomatic het volgende:
Ik snap niet dat bepaalde figuren niet wat meer hun best doen. Een baan, auto en ¤15.000 staan op het spel.
Misschien zit het vooruitzicht op een baan sommigen wel dwars...quote:Op zondag 3 april 2011 13:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Snap dat dan: onverschilligheid is cool
Jawel.quote:Op zondag 3 april 2011 12:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen, hoor.
quote:Op zondag 3 april 2011 13:43 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Misschien zit het vooruitzicht op een baan sommigen wel dwars...
En waarom dan wel?quote:
Sowieso Jenna, je zag haar er instappen enzo.quote:Op zondag 3 april 2011 22:04 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Volgens mij van jenna, linsey heeft grotere
Gefrustreerd enzoquote:
Ja baas.quote:
Ik was toen nog aan het afwassenquote:Op maandag 4 april 2011 20:01 schreef zoem het volgende:
Ik zag tieten en een piemel in het voorstukje
Die komen waarschijnlijk toch pas in de uitzending van vrijdagquote:Op maandag 4 april 2011 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was toen nog aan het afwassen
quote:Op maandag 4 april 2011 20:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Die komen waarschijnlijk toch pas in de uitzending van vrijdag
quote:Op maandag 4 april 2011 20:26 schreef Fascination het volgende:
Dilara die Gary aan haar tiet laat sabbelen.
Ik zou dat veel beter kunnen!quote:
Doe dan!quote:
Inderdaadquote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef Blind_Guardian het volgende:
Die AH was natuurlijk weer gewoon product placement, zo'n bedrijf gaat heus niet zo snel hieraan meewerken als er geen camera bijstaat.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:05 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het met Jenna is, maar ze kan de gemeenste dingen zeggen en de ordinairste outfitjes aantrekken en toch nog schattig over komen.![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:18 schreef Sofia90 het volgende:
Nou jaik denk meer dat het ligt aan zijn persoon dan zijn afkomst.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:18 schreef Sofia90 het volgende:
Nou jaik denk meer dat het ligt aan zijn persoon dan zijn afkomst.
Of ze heeft DIS.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:04 schreef Madame_Paon het volgende:
Zag die Meron ook rennen ....![]()
En die vooruitblik met Gary en Dilara ... 't is net een moeder die borstvoeding geeft aan haar baby.
Maar nu begin ik me dus wel serieus af te vragen of Meron alle kijkers ook heeft gemanipuleerd.
Iedereen is heel positief over haar, maar na de dingen die de psycholoog over haar zei, vraag ik me af of dat niet gewoon een masker is ...
Dat bericht van ukga was een trollreactie. Die reacties kun je het best gewoon negeren, want als je er op reageert, vinden ze dat alleen maar leuk.quote:
gelul. Ik heb surinaamse vrienden, ga veel met su's om en werk in de bijlmer waar 80% su is. En over het algemeen hebben ze allemaal de zelfde insteek qua relaties. Ze denken eenmaal anders over monogamie dan wij blanke hollanders zeg maarquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat bericht van ukga was een trollreactie. Die reacties kun je het best gewoon negeren, want als je er op reageert, vinden ze dat alleen maar leuk.
oooow zo, nee idd je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat bericht van ukga was een trollreactie. Die reacties kun je het best gewoon negeren, want als je er op reageert, vinden ze dat alleen maar leuk.
Dat vond ik ook wel geestig, Gary die denkt dat je het helemaal gemaakt hebt als je de AH managedquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:41 schreef tralalala het volgende:
Gary die dacht volgens mij dat die manager van de AH de balkenendenorm verdient.
Dat stukje van gisteren in de AH en die gasten die straks komen, hebben ze echt niet zelf geregeld hoor.quote:
Het ligt er soms zo dik bovenop.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:19 schreef -0- het volgende:
[..]
Wat is dat toch om bij elk programma maar te blijven roepen dat er dingen gescript worden.![]()
Een vrije lullige afleveringquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:32 schreef tralalala het volgende:
Nou, dat wordt een aparte aflevering morgen...
Mwah, gewoon rokkostuum om het studentikoze wat te benadrukken. Het zijn niet eens corpsballenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik wil mij trouwens liever identificeren met die mbo'ers(sorry weet even geen betere beschrijving), dan met die studenten. Met recht zijn hun kouwe kak, wat een enorme gayjasjes hadden ze aan.
Eerder knorren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef Telates het volgende:
[..]
Mwah, gewoon rokkostuum om het studentikoze wat te benadrukken. Het zijn niet eens corpsballen
dit dus. Er was gewoon geen kut aan. Zelfs geen kut met spinnenwebben. slechte zaak.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef DevilsWhore het volgende:
wat een saaie aflevering dit x zeg. Alleen het begin was boeiend.
daarom!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:44 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
dit dus. Er was gewoon geen kut aan. Zelfs geen kut met spinnenwebben. slechte zaak.
gelukkig hebben we voorstukjes van de vleeshelikopter om naar uit te kijken.
Ervan uitgaande dat je geen relatie zou hebben: zou jij Gary aan je borsten laten zuigen?quote:
In het begin had ze het ook al een keer over linkse elitaire mensen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het zijn vast kinderen van miljonairs en linkse studenten. Komt over het algemeen niet echt met elkaar overeen :p
Nee eerder Dominique.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat je geen relatie zou hebben: zou jij Gary aan je borsten laten zuigen?
Ja ik vind haar ook vies, snap ook echt niet wat die gasten ''lief'' aan haar vinden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef Marie30 het volgende:
Bah die Jenna: als ze praat over dat groot zaakje en die spinnenwebben. Ik vind dat echt een vies en sloom kind.![]()
Zou overigens goed bij Dave passen, ook al zo'n kerel waar ik gewoon vies van ben en net zo sloom als haar.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:44 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
dit dus. Er was gewoon geen kut aan. Zelfs geen kut met spinnenwebben. slechte zaak.
gelukkig hebben we voorstukjes van de vleeshelikopter om naar uit te kijken.
U wachten wordt beloondquote:
ja ik had al door later dat het om dave gingquote:Op woensdag 6 april 2011 10:55 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
[..]
U wachten wordt beloond
http://www.meatspin.com/
En kijk waar t haar heeft gebracht........quote:Op woensdag 6 april 2011 11:01 schreef Loontjah het volgende:
Ik denk wel dat Linsey gaat winnen. Zij is het grootste failgeval en heeft dus kans om haar hier te bewijzen. Bij de vorige didd was dat ook zo.
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
En kijk waar t haar heeft gebracht........![]()
quote:
Nou dat vind ik nou ook. Dacht aan het begin, ha die heeft potentie. Maar zoals gisteren, ik heb nergens spijt van. Beetje stoer doen. Nee jammer dan.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Jenna zo'n tof wijf
Van mij mag Dilara er wel uit vrijdag, niet alleen omdat ze het minst toevoegt aan het programma, maar ze toont ook de minste ontwikkeling.
Geen flauw idee, kan je maken op memegenerator.org (kan ook .com/ .net zijn)quote:
had je beter aan hem kunnen vragen danquote:Op woensdag 6 april 2011 16:56 schreef Sofia90 het volgende:
Waar woont die Gary? Zag hem net bij Alkmaar station
Zonder Dilara?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:56 schreef Sofia90 het volgende:
Heerhugowaard.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:56 schreef Sofia90 het volgende:
Blij dat ik dan toch niet de enige ben.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:20 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ja ik vind haar ook vies, snap ook echt niet wat die gasten ''lief'' aan haar vinden.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |