abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95304052
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 16:15 schreef Hyundai het volgende:

[..]

Ja denk 't wel.. en garantie enz.
tsja dat snap ik wel :Y
pi_95311889
flytouch 3 heeft mn interesse
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_95313589
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 19:23 schreef groggy het volgende:
flytouch 3 heeft mn interesse
aanradertje :Y
vandaag weer ruim 8 uur aangestaan :P
pi_95314455
wat zijn de ervaringen met gepakt worden door de douane bij het aanschaffen van een tablet in china? maw hoe hoog is het risico?
Don't trust anyone else!
Trust me!
  zondag 10 april 2011 @ 21:12:07 #130
327191 RobertNL
For your gear.
pi_95317537
China post of HK post, nemen. Zeker niet via DHL of EMS etc. grote kans op controle.

Zelf heb ik er 2 ingevoerd en een vriend van mij ook 2 en we hebben nooit iets van de douane gezien. Misschien geluk, aangezien Beeklaan bijvoorbeeld wel een aanslag heeft gehad.

Je betaald 19% + 12.50 mocht je gepakt worden.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_95322488
Ik begin nu weer 'n beetje te twijfelen. Ik heb zelf een notebook en een 4" smartphone, misschien ga ik zo'n tablet helemaal niet veel gebruiken. Kan ik beter een enigszins leuk dingetje kopen van 150 euro om het uit te proberen. Of toch niet? Ik weet 't zelf niet :P
pi_95322799
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 22:27 schreef Hyundai het volgende:
Ik begin nu weer 'n beetje te twijfelen. Ik heb zelf een notebook en een 4" smartphone, misschien ga ik zo'n tablet helemaal niet veel gebruiken. Kan ik beter een enigszins leuk dingetje kopen van 150 euro om het uit te proberen. Of toch niet? Ik weet 't zelf niet :P
ik heb ook een laptop, smartphone en nu dus ook een tablet :P die tablet is gewoon chill om op de bank mee te zitten, en met de touch is het veel handiger dan zo'n kuttouchpadje.
Ik zou er zo weer een kopen :Y
  zondag 10 april 2011 @ 22:50:23 #133
316204 Luukiemaster
luukiemaster
pi_95323861
Wat vinden jullie...de archos 70 250gig of de archos 101 met 16 gig =D

Ik heb voor thuis een ipad...ben er niet helemaal tevredeen over en mijn ouders willen hem wel overkopen voor 200 eu :) dan kan ik hem thuis nog wel gebruiken ofc.

Graag wat plus en minpunten want ik vind het lastig om te kiezen :$

Thank you very much :)
Ja, hoi!
pi_95331132
Ik wil je iPad ook wel overkopen voor 200 eur :P
pi_95333448
Haha, het is een vriendenprijsje voor mijn ouders natuurlijk =D en de iPad heeft een flinke deuk ik de hoek en een deukje op de achterkant :) verder prima in orde natuurlijk xD
Ja, hoi!
pi_95338485
Achja, ik heb toch een hekel aan iTunes :)
  maandag 11 april 2011 @ 13:12:09 #137
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_95339566
Sinds ik mijn iPad heb, heeftie 2x aan iTunes gehangen. Eerste keer booten + update.

Oja, ook nog wel een keer om muziek te syncen.

Liever af en toe aan iTunes dan weinig apps (en dus ook weinig goede). Er zijn zoooooveel goede iPad apps, daar kan de android market nog lang niet aan tippen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_95344632
Voor degene die toevallig nog wat nieuwe meubels moet hebben: http://www.leenbakker.nl/nl/Actievoorwaarden.aspx
pi_95344800
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:12 schreef Catch22- het volgende:
Sinds ik mijn iPad heb, heeftie 2x aan iTunes gehangen. Eerste keer booten + update.

Oja, ook nog wel een keer om muziek te syncen.

Liever af en toe aan iTunes dan weinig apps (en dus ook weinig goede). Er zijn zoooooveel goede iPad apps, daar kan de android market nog lang niet aan tippen.
Kwestie van tijd. Met Honeycomb krijgt Android een echt tablet OS met widgets e.d., daar kan de iPad niet aan tippen.
  maandag 11 april 2011 @ 15:55:26 #140
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_95345338
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:41 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Kwestie van tijd. Met Honeycomb krijgt Android een echt tablet OS met widgets e.d., daar kan de iPad niet aan tippen.
Klopt, maar dat duurt nog wel even. En Apple zit ook niet stil. Ik ben best fan van Android (heb een Galaxy S en ben daar bijzonder blij mee), maar voor tablets zie ik het het komende half jaar sowieso nog niet als echte concurrent. Te meer de concurrende tablets niet eens goedkoper zijn dan de iPad.

Maar ik denk wel dat de Galaxy Tab 10.1 echt heeeel vet wordt. Die gaat echt kunnen concurreren met de iPad, maar is wel afhankelijk van het aanbod van Apps.

Nadeel van android is, is dat app-makers met alle soorten tablets rekeningen houden en het dus een erg gesegementeerde markt blijft.

Je hebt namelijk rekening te houden met schermen van 5" tot 10", cpu's van 600mhz tot dualcore 1ghz, van 300mb ram tot 1gb RAM. Dat is wel de achilleshiel van Android.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_95346356
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:55 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Klopt, maar dat duurt nog wel even. En Apple zit ook niet stil. Ik ben best fan van Android (heb een Galaxy S en ben daar bijzonder blij mee), maar voor tablets zie ik het het komende half jaar sowieso nog niet als echte concurrent. Te meer de concurrende tablets niet eens goedkoper zijn dan de iPad.

Maar ik denk wel dat de Galaxy Tab 10.1 echt heeeel vet wordt. Die gaat echt kunnen concurreren met de iPad, maar is wel afhankelijk van het aanbod van Apps.

Nadeel van android is, is dat app-makers met alle soorten tablets rekeningen houden en het dus een erg gesegementeerde markt blijft.

Je hebt namelijk rekening te houden met schermen van 5" tot 10", cpu's van 600mhz tot dualcore 1ghz, van 300mb ram tot 1gb RAM. Dat is wel de achilleshiel van Android.
Hmm heb de iPad 2 vastgehouden en hoewel het echt een tof apparaat is vond ik de transformer echt veel beter werken dus dat er niet van "echte" concurrentie te spreken is daar ben ik het persoonlijk niet mee eens.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 11 april 2011 @ 16:32:12 #142
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_95346877
Ze komen er wel aan, de transformer is natuurlijk nog niet uit.

Maar een tablet is niet alleen de hardware, zonder apps heb je er nog maar weinig aan natuurlijk.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_95347077
Ooooeeeeehhhh!!!! Nu kijk ik naar die transformer en die heeft meteen de plek ingenomen van de archos die ik wil!:O

wanneer is verwachte release? in de US desnoods dan importeer ik hem wel :P
Ja, hoi!
  maandag 11 april 2011 @ 16:39:13 #144
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_95347197
in Mei geloof ik.

http://tweakers.net/nieuw(...)pad-transformer.html
quote:
Begin mei brengt Asus zijn eerste Android-tablet in Nederland uit: de Eee Pad Transformer. De goedkoopste uitvoering van de 10,1"-tablet gaat 399 euro kosten. Er komen ook duurdere uitvoeringen, bijvoorbeeld met een toetsenbord-dock.

De Eee Pad Transformer heeft een ips-scherm met een schermdiagonaal van 10,1" en een resolutie van 1280x800 pixels. De tablet wordt net als veel andere Honeycomb-tablets aangedreven door de Tegra 2-soc van Nvidia. Het scherm wordt gemaakt van zogeheten Gorilla Glass, dat minder krasgevoelig is dan normaal glas. De Transformer beschikt verder over 1GB geheugen, een mini-hdmi-uitgang, een micro-sd-kaartlezer, gps, wifi b/g/n en bluetooth 2.1. Ook zijn er twee camera's aanwezig; bij het scherm is een 1,2-megapixelcamera geplaatst en op de achterzijde zit een camera met een resolutie van 5 megapixel.

De Transformer moet in mei in Nederland uitkomen en verschijnt in vier verschillende configuraties. De goedkoopste versie gaat 399 euro kosten en bevat 16GB opslaggeheugen. Het 32GB-model zal voor 499 euro over de toonbank gaan. Beide versies kunnen ook met een keyboard-dock aangeschaft worden en kosten dan respectievelijk 499 en 599 euro. De tablets zouden op een volle accu 9,5 uur kunnen werken, en in combinatie met het dock zouden ze tot 16 uur meegaan. De versies zonder dock zullen waarschijnlijk het eerst uitkomen; de bundels met het toetsenbord zouden nog in dezelfde maand volgen.

Asus is van plan om een maand na de Transformer ook de Slider-tablet in Nederland uit te brengen. Deze tablet is voorzien van een geïntegreerd uitschuifbaar toetsenbord. In het derde kwartaal moet ten slotte nog de Memo in Nederland verschijnen, die een 7"-scherm krijgt. Over verschillende uitvoeringen en de prijzen van de Slider en de Memo is nog niets bekend.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_95347391
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:32 schreef Catch22- het volgende:
Ze komen er wel aan, de transformer is natuurlijk nog niet uit.

Maar een tablet is niet alleen de hardware, zonder apps heb je er nog maar weinig aan natuurlijk.
Die is sinds 1 april uit.

En @ de apps, ik heb zelf niks met iOS, het apparaat zelf werkt perfect maar ik vind de keuzes maar beperkt. Android geeft de user wat meer vrijheid en heeft, omdat Honeycomb nog maar net uit is, niet veel apps.

Wat logisch is aangezien de meeste apps door users worden ontwikkeld, iemand die een tablet koopt puur voor de "apps" kan beter een ipad kopen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_95349381
Haha! kom ik op tweakers drumstickNL tegen dat hij hem gekocht heeft xD
Ja, hoi!
pi_95349415
ik twijfel, ik twijfel.. koop ik een tablet of niet

Ik heb een desktop, een netbook en een smartphone..
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_95350297
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:31 schreef Luukiemaster het volgende:
Haha! kom ik op tweakers drumstickNL tegen dat hij hem gekocht heeft xD
Uiteraard, het is de beste Android tab die er beschikbaar is.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_95350687
ik ga hem ook sowieso halen! ben afgelopen...2 uur alle informatie die erover is aan het doorstruinen xD

Heerlijk!

kan niet wachten :D
Ja, hoi!
pi_95350790
Mijn exemplaar komt over 9 dagen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')