quote:
Op vrijdag 1 april 2011 16:52 schreef Hyundai het volgende:Net even in de Dixons gekeken naar de ARCHOS 101. Lekker groot, en best wel breed. Lijkt gewoon 16:9 ( dat is het ook zeker

)
Het scherm is natuurlijk niet zo mooi als Super AMOLED wat ik op mijn Galaxy heb, maar 't is echt niet slecht. Zeker niet voor zo'n lage prijs.
Ja, dat is enorm fijn, dat je een film kijkt en nauwelijks zwarte balken hebt, bij het kijken van tv-series wordt je scherm helemaal gevuld zelfs.

Ideaal om onderweg of eenvoudigweg van huis een film serie te kijken, in standaard XViD-kwaliteit, maar ook 720p.

En je hoeft 'em niet ellendig lang vast te houden, want hij heeft een kick-/legstand. Van het geluid dat er uit komt sta je ook versteld.
Ik heb veel documenten en handboeken nodig voor mijn werk, die heb ik allemaal in .PDF formaat mee op dat dunne tabletje.

Ideaal. Ook lekker elektronisch zoeken naar een trefwoord wat het zoeken versnelt. Voor typen zijn tablets gewoon minder geschikt, zeker ook omdat de keyboardlayout de toetsen recht onder elkaar heeft bijvoorbeeld en niet schuin, al went het snel.
Het enige minpuntje van de Archos 101 vind ik misschien de kijkhoek, zeg ik er gewoon eerlijk bij. Uit vrijwel alle richtingen aardig te zien, je hoeft er niet perfect recht voor te zitten, maar als je van bovenaf onder een hoek naar het scherm kijkt verspringen bij een bepaalde hoek de kleuren en krijgt het scherm een 'negatief'-effect lijkt het wel. De kick-/legstand wil na loop van tijd wat losser gaan zitten waardoor 'ie maar twee posities kent: fully out en fully in, tenminste op een glad oppervlak, wil dat pootje gaan glijden en helpt de zwaartekracht hem daar een handje bij. Heb je een leren hoes o.i.d. en zet je 'em daar op wil het best. Je kunt ook een beetje doet-het-zelven natuurlijk.
Verder is het een genot.

Kunnen internetten wanneer je van huis bent met een echte browserexperience, want ik heb ook een vrij nieuwe HTC phone, maar internetten daarop is het toch net niet, maar ook een spelletje spelen als je daarvan houdt. Ik gebruik 'em achteraf eigenlijk meer voor zakelijk gebruik, browsen en multimedia-doeleinden dan spelletjes, terwijl ik in het begin juist dacht dat het voornamelijk spelen zou zijn en je er verder weinig mee zou kunnen. En de accuduur hè.

Gaat gewoon lekker lang mee.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz