met Mie ?quote:
zwem zequote:Op vrijdag 1 april 2011 07:54 schreef Barretje80 het volgende:
snel douchen en spulletjes bij elkaar zoeken en gaan zwemmen met gupje
tot later vandaag!
Veel plezierquote:Op vrijdag 1 april 2011 07:54 schreef Barretje80 het volgende:
snel douchen en spulletjes bij elkaar zoeken en gaan zwemmen met gupje
tot later vandaag!
hier denk ik weer kebabquote:Op vrijdag 1 april 2011 07:54 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Nope![]()
Maar als lunch heb ik wel lekker roti
eigenlijk niet ....quote:
Morgequote:
Mij tiener noemenquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:17 schreef Crazy-M het volgende:
Morge Zwolle, Niet Betredende Tiener en Da Mart
jah ik ben je nog steeds vergetequote:
Goedemorgen kuukeltjequote:
Gekke meneerquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:17 schreef Crazy-M het volgende:
Morge Zwolle, Niet Betredende Tiener en Da Mart
Succes met te laat komenquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen kuukeltje![]()
Ja, het is wel ok hier
[..]
Gekke meneer
En nu naar het werk, ben al te laatTot later
quote:
eeehquote:
Het nut van het bijhouden van oude topics is? Naast vulling voor een OP?quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga jij nu ook al verzaken?.
Vijf topics is niks... gisteren ontbraken er 12.
spanky spankquote:
Historie bijhouden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het nut van het bijhouden van oude topics is? Naast vulling voor een OP?
Ja, maar niet als je het lekker vind.quote:
Staat al in de MyAts van de meesten hier. En anders een werkende search.quote:
Het is traditie en hoort er gewoon bij. Maar nu mag iemand anders het bijwerken, ik heb dat de afgelopen dagen al genoeg gedaanquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Staat al in de MyAts van de meesten hier. En anders een werkende search.
Ik klik er wel eens op hoor, als ik iets wil terugzoekenquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:30 schreef Pheno het volgende:
Of je hebt een probleem met tellen, dat kan ook, als het nu 3251 is snapt ook wel iedereen dat er een 3056 is geweest. Voor de rest heeft niemand wat aan die linkjes, want als je iets specifieks zoekt, dan gebruik je de search
Hey Fubarquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moggel allemaal
* _F.U.B.A.R_ laat ook weer es zn kop zien
Dan ben je lang bezigquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik klik er wel eens op hoor, als ik iets wil terugzoeken.
Had ik er maar vier, ook op mijn rug, soms best handig!quote:
bijnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
vooral met kinderenquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had ik er maar vier, ook op mijn rug, soms best handig!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
de grote ham vraagjah, de kaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
de grote ham vraagNaast de vele hois, doeis, welterusten en "ik heb geen zin in huiswerk"? Neuh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Daarom wil ik er vier!quote:
1 April, jonguhquote:
Nee, deze waren in feb al uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |