quote:Op zondag 3 april 2011 17:42 schreef Nizno het volgende:
En dan er nu ook gewoon niet op terug kome.... alsof het weg is als je er niet op terug komt..
Kusje op.quote:Op zondag 3 april 2011 17:42 schreef Nizno het volgende:
En dan er nu ook gewoon niet op terug kome.... alsof het weg is als je er niet op terug komt..
wat heb je bij elkaar geraapt dan?quote:Op zondag 3 april 2011 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou mijn bij elkaar geraapte avondeten was nog best lekker.
Ik had een beetje gehakt rul gebakken, aardappelblokjes gemaakt, die gebakken, ingevroren spinazie, en dat uiteindelijk bij elkaar gegooid.quote:Op zondag 3 april 2011 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat heb je bij elkaar geraapt dan?
* Nizno at sjinees
ow dat klinkt idd goedquote:Op zondag 3 april 2011 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had een beetje gehakt rul gebakken, aardappelblokjes gemaakt, die gebakken, ingevroren spinazie, en dat uiteindelijk bij elkaar gegooid.
Eigenlijk niet eens zo ontzetten bij elkaar geraapt.
Ja, dat was misschien wel beter geweest, maar toen zat het er opeens al doorquote:Op zondag 3 april 2011 18:20 schreef Vanyel het volgende:
Denk dat ik de spinazie los lekkerder zou vinden.
Jij liever dan ik.quote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb vandaag weer met allerhande baby's geknuffeld en gespeeld.
Hou jij niet van baby's?quote:Op zondag 3 april 2011 19:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij liever dan ik.
Tenzij geen mensenbaby's.
Je kunt er zo weinig mee. Mensenkinderen worden pas leuk als ze gaan lopen en babbelen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:36 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Hou jij niet van baby's?![]()
Ik wel.Er zit ook een roodharige bij en die lacht alleen maar naar me.
En dan doen we kiekeboe en dan krijst ze het uit van de lol en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |