Prickly pearquote:Op zondag 3 april 2011 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Doctor Cadaver! The Faux Shop
! Prickly pear
!
Deze van mij.quote:Op zondag 3 april 2011 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit was mijn favoriete liedje:
En die ene trol daar was lief.
Omg, die muziekquote:Op zondag 3 april 2011 00:15 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Deze van mij.
Ik vond Archduke Fifi le YipYap altijd een beetje eng. Kutpoedel.![]()
Ik kreeg trouwens wel een beetje een lesbische vibe van Queen Valanice.
Rond 1:20.quote:Op zondag 3 april 2011 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en een stress dat ik had wanneer je in het eerste leven met Valanice die schorpioen moest ontwijken. Dat geluid van dat beest
!
quote:Op zondag 3 april 2011 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Die manieren om dood te gaan ook. En dan zo'n betweterige oneliner van de overledene
.
Ben je weer bezig?quote:Op zondag 3 april 2011 00:39 schreef Dqod het volgende:
Ik ook, maar ja, dat kan ook door het bier komen
Ik durf dat nooit.quote:Op zondag 3 april 2011 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Op zich zou je best een topic hier kunnen maken:
Memory Lane
Ja hey het is weekend heurquote:Op zondag 3 april 2011 00:40 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ben je weer bezig?![]()
[..]
Ik durf dat nooit.
Zondag is de dag van de Heere en ik sta het niet toe dat je straks met een kater in de kerk zit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op zondag 3 april 2011 00:47 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zondag is de dag van de Heere en ik sta het niet toe dat je straks met een kater in de kerk zit.Maar.. Maar.. Ik...............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je![]()
Ff mijn gast uitlaten
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Dat dan wel een beetje.. Mgoed.. Ik vond het idee van het verhaal wel erg leuk.. Deed me heel erg denken aan vroeger somehow..quote:
Die heb ik ook op m'n pc. Vond ik ook helemaal supah. Samen met Duke Nukem, natuurlijk.quote:Op zondag 3 april 2011 02:02 schreef wonderer het volgende:
Ik zit nu Crystal caves te spelen, mijn eerste computerspel van vroeger
Jijquote:Op zondag 3 april 2011 02:21 schreef wonderer het volgende:
http://www.classicdosgames.com/online/1cc10a.html
Online spelen
I know, right?quote:
Als ik uitleg waarom ik iets doe dan wordt dat meteen gezien als dat ik de ander ter verantwoording roep... En daar pas ik voor.quote:
Dan hoef je tenminste niet steeds de handleiding voor die dag te gaan zoeken.quote:Op zondag 3 april 2011 15:41 schreef Vanyel het volgende:
Met heteromannen heb je weer heel andere problemen![]()
ach ik overleef het wel... weet alleen niet hoe lang het nog duurt voor de grens bereikt zal zijn. Want ik weet wel dat ik dit niet vaker mee wil maken..quote:Maar rottig. Voor zover ik het snap
tyquote:
samen maar hetero worden dan?quote:Op zondag 3 april 2011 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zei gisteren nog tegen iemand dat ik hetero wilde worden.
nog geen idee hoe het te omschrijven... kennen elkaar nu dik een half jaar....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |