Nee.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:30 schreef lezzer het volgende:
Ok, daar had ik niet op gerekend
Gaan we dat nog te lezen krijgen??
Dan moet je de webcam ook niet op jezelf richten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:43 schreef lezzer het volgende:
Nou werkelijk waar, als je hier een webcam neer zou zetten op mijn voortuin zou je de hele dag bejaarden kunnen kijken.![]()
*Ksssst*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Vanavond mijn homogerelateerde column/essay/prozastukje.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:56 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dan moet je de webcam ook niet op jezelf richten.Wel effe goed lezen wat er staat hè, voor je een gevat grapje maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan niet lezen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wel effe goed lezen wat er staat hè, voor je een gevat grapje maakt
quote:
Zo zat ik ook.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:44 schreef Vanyel het volgende:
TV-tip: Fiets op 4 bij van der Vorst ziet sterren.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:03 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wat?Werd ik gefilmd?
O, ik zie nu pas waar je het over hebt.
Dat weet ik toch.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet heel niet hoe je er uitziet popje.
Je schouders/armen! Die spieren!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:47 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe zwembroek ('t was of zwart of lichtblauw)
quote:
Nee hoor. Hoeveelheid haar heeft met je genen te maken, niet met hoeveel testosteron je hebt. Als jij testo gaat spuiten, verschrompelen je ballen en krijg je borstenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
! Ik wil dat ook. Dan krijg ik nóg meer haar
...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoeveelheid haar heeft met je genen te maken, niet met hoeveel testosteron je hebt. Als jij testo gaat spuiten, verschrompelen je ballen en krijg je borsten
Ahquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoeveelheid haar heeft met je genen te maken, niet met hoeveel testosteron je hebt. Als jij testo gaat spuiten, verschrompelen je ballen en krijg je borsten
Ja, maar ik kom al iets aanquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan aankomen qua gewicht, niet veel aan je tieten zitten. Nou ja, dat mag natuurlijk ook, maar daar groeien ze niet van.
M'n ass is ook wel gegroeid ja, maar dat vind ik niet ergquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:24 schreef Bakfiets. het volgende:
Als ik aankom gaat bij mij alles naar mijn kont. Beetje raar, want ik ben redelijk recht en plat en dan steekt er opeens zo'n groot ding uit. Al ben ik wel in 7 kilo een cupmaat groter geworden.
JAZEKER WEL!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |