Nog geen sms?quote:
Kun je haar niet gewoon even bellen? Of is dat te simpel?quote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef skunkasaur het volgende:
Nee... ik weet dat ze een hele kutte telefoon heeft en dat de batterij mischien wel leeg is... maar dan nog zou ze haar vrienden vragen me te mailen. Maar dus ook geen mail. Stel nou dat ze ipv 6 uur vanochtend om 8 uur vertrokken zijn... dan zijn ze op zijn vroegst om 20:00 op het station waar ze de trein moet pakken. Maar daar is ze dus nog niet, anders had ik al wel wat gehoord. In het traagste geval zijn ze ruim 14 uur onderweg, dan zou ze pas om 22:00 aankomen. En dan nog naar Groningen. Hmm hmm hmm hmmmm ik maak me een beetje zorgen....
Veel succes dan morgen.. Heel veel!!!quote:Op maandag 4 april 2011 22:01 schreef Bakfiets. het volgende:
Hoi allen.
Morgen een afspraak bij de dokter, vanwege aanhoudende steken vlakbij mijn blindedarm. Toch maar het zekere voor het onzekere nemen. Als ik voor die tijd dood ben, dan vaarwel!
[..]
Kun je haar niet gewoon even bellen? Of is dat te simpel?
Mwah, komt wel goed. Zal vast niets aan de hand zijn.quote:
Perhaps.. Hoop t niet voor je iigquote:Op maandag 4 april 2011 22:03 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Mwah, komt wel goed. Zal vast niets aan de hand zijn.
vandaar dus idd......quote:Op maandag 4 april 2011 14:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan zou ik ook gefokt zijn als er vervolgens niks meer kwam
hadden al strijd doordat er wat verkeerd begrepen werd.. ik houd niet van die strijd.. dan liever dat ik straks de deur dicht doe met de melding dat ik er geen energie meer in wil steken...quote:Op maandag 4 april 2011 14:30 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik herken dat wel een beetje, als het ernaar uit zag dat het toch ruzie wordt stelde ik zulke dingen vroeger ook uit. Totdat ik erachter kwam dat mijzelf dat meer schade opleverde dan dat de situatie verbeterde... misschien is het niet zo'n slecht idee om er toch zelf over te beginnen?
sterkte met afwachten... en t komt wel goed....quote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef skunkasaur het volgende:
Nee... ik weet dat ze een hele kutte telefoon heeft en dat de batterij mischien wel leeg is... maar dan nog zou ze haar vrienden vragen me te mailen. Maar dus ook geen mail. Stel nou dat ze ipv 6 uur vanochtend om 8 uur vertrokken zijn... dan zijn ze op zijn vroegst om 20:00 op het station waar ze de trein moet pakken. Maar daar is ze dus nog niet, anders had ik al wel wat gehoord. In het traagste geval zijn ze ruim 14 uur onderweg, dan zou ze pas om 22:00 aankomen. En dan nog naar Groningen. Hmm hmm hmm hmmmm ik maak me een beetje zorgen....
Accessquote:Op maandag 4 april 2011 22:20 schreef skunkasaur het volgende:
Waaah ze is al in de stad! De sms kwam niet aan! Loop r nu tegemoet. Stomstomstom
Ja, had natuurlijk best gekundquote:Op maandag 4 april 2011 22:01 schreef Bakfiets. het volgende:
Kun je haar niet gewoon even bellen? Of is dat te simpel?
We duimen voor je. Niet doodgaan.quote:Op maandag 4 april 2011 22:01 schreef Bakfiets. het volgende:
Hoi allen.
Morgen een afspraak bij de dokter, vanwege aanhoudende steken vlakbij mijn blindedarm. Toch maar het zekere voor het onzekere nemen. Als ik voor die tijd dood ben, dan vaarwel!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |