SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
223quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:28 schreef Dqod het volgende:
BOHHHH goeie tt + op
Hoeveel volt was het trouwens?
Da's heul nie prettigquote:
Waarover?quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:02 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik moet een column schrijven. Voor morgenochtend 10 uur. Dat kan toch helegaar niet!
Dat proza van jou op de FP kun je amper nog columns noemen... zijn meer essays.quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vannacht ook een column geschreven. Die komt vanavond om 23u hier online.
Ik keekquote:Op vrijdag 1 april 2011 07:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tihihih @ TT
Jullie veters zitten los!
quote:Herkomst woord Lesbisch pot - homoseksualiteit
De woorden lesbisch, lesbienne en lesbo komen van het Griekse eiland Lesbos. Daar komt de dichteres Sappho vandaan, die gedichten schreef over vrouwenliefde en talloze minnaressen had. Ze werd geboren in de zevende eeuw voor Christus. Sappho wordt al sinds de Oudheid beschouwd als de grootste lyrische dichteres. Zij was de eerste vrouw in de geschiedenis die haar persoonlijke gevoelens in verzen uitdrukte. En dan ging het dus vooral over vrouwenliefde! Overigens wordt het woord lesbisch pas gebruikt sinds de Tweede Wereldoorlog. Vroeger werd gesproken over lollepotterij, wat seksuele omgang tussen vrouwen betekent. Daar komt het woord pot vandaan. Het woord homoseksualiteit - voor het eerst gebruikt in 1869 - was een medische term voor de vreselijke ziekte die mensen hadden die op hetzelfde geslacht vielen. Tegenwoordig is het de algemene term voor seksuele liefde met iemand van hetzelfde geslacht. Homofilie, wat vroeger werd gebruikt, hoor je niet veel meer: het betekent alleen liefde voor hetzelfde geslacht en gaat dus voorbij aan de seksuele kant.
Zit je daar nu al?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:48 schreef Vanyel het volgende:
Oei.
Ik zit op het terras zo'n 30 km van je vandaan. Helaas kan ik je niet uitnodigen, mijn ouders hebben al ruim 20 mensen uitgenodigd (waarvan ik een deel niet eens ken) voor een jolig kraamfeestje... Ook nog een lezzer op bezoek wordt me dan echt teveel.
NOG nietquote:
Me gustaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |