Goed hequote:
Jawel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:29 schreef Viro het volgende:
[..]
raakt je biologische klok niet van slag?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel.
Allemaal dankzij een blonde god.
Ik moet nog even iets verzinnen om wraak te nemen ofzo
Trustequote:Op vrijdag 1 april 2011 01:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga deze bazenmuziek verlaten, morgen en zaterdag wordt het ook weer super laat
Trusten
Slaap lekker wijffiequote:
quote:
Trustequote:Op vrijdag 1 april 2011 01:33 schreef humorduck28 het volgende:
doei all, ik ga ook. sleep well alll (nu echt)
Dan moet ik de radio aan gaan zettenquote:
snel doenquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet ik de radio aan gaan zetten
Ik hoor hetquote:
Ik kan hem waarderenquote:
Uhm het is echt rick dus geen grap dus geen 1 aprilquote:
Ik ook, dankzij jouquote:
ach niet zo mierenneuken hupsquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm het is echt rick dus geen grap dus geen 1 april
SULLE
haha, thnx bro!quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:41 schreef Viro het volgende:
[..]
welcome back to the realm of the living
zou ik ook doenquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze maken me aan het lachen op den skaips
miss piggyquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze maken me aan het lachen op den skaips
quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Dingen die kunnen gebeuren als ezechielk je wachtwoord heeft!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Dingen die kunnen gebeuren als ezechielk je wachtwoord heeft!
[ afbeelding ]
Nee echt.quote:
je kan gewoon niet stil liggen in bedquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum luistert nog steeds
boos op jou. vertelquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:58 schreef _Fanta het volgende:
hoi knetter, ik luister ook gezellig mee. hoop dat je niet meer boos op mij bent?
maar fanta, wat denk je zelf? wat heb je gezegd?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:58 schreef _Fanta het volgende:
hoi knetter, ik luister ook gezellig mee. hoop dat je niet meer boos op mij bent?
ik weet wat ik gezegt heb, en ben er zelf ook van verschoten. vandaar dat ik zolang niet meer op Fok! ben geweest. en het spijt me nogsteeds dat ik toen als een dolle stier tekeer ging. sorryquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar fanta, wat denk je zelf? wat heb je gezegd?
Doe maar Sean Paul dan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geen shaggy of sean paul vannacht?
Doet niets af aan het feit dat je datgene gepost hebt wat je gepost hebt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik weet wat ik gezegt heb, en ben er zelf ook van verschoten. vandaar dat ik zolang niet meer op Fok! ben geweest. en het spijt me nogsteeds dat ik toen als een dolle stier tekeer ging. sorry
maar als je daarover nogsteeds boos bent moet het je wel heel erg gekwetst hebbe?quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Doet niets af aan het feit dat je datgene gepost hebt wat je gepost hebt.
Ik ben niet boos, wel teleurgesteld, en je bent onwijs in mijn achting gedaald.quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar als je daarover nogsteeds boos bent moet het je wel heel erg gekwetst hebbe?
ik probeer het goed te maken en jij schopt nog ff lekker door, leuke tante ben jijquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, wel teleurgesteld, en je bent onwijs in mijn achting gedaald.
Daarbij vind ik het nergens op slaan en bewees het dat je eigenlijk best sneu bent
ja sorry hoor.. maar met een kleine miezerige sorry maak je dat niet echt goed he.quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik probeer het goed te maken en jij schopt nog ff lekker door, leuke tante ben jij
dus wat ik poste zat wel kern van waarheid in, anders stelde je jezelf nu niet zo aanquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja sorry hoor.. maar met een kleine miezerige sorry maak je dat niet echt goed he.
Heb je uberhaubt terug gelezen wat je gepost hebt? logisch toch dat ik dat niet zo 123 vergeet
maar het geeft niet hoorkrijg een dikke huid ondertussen
Gaat dit over toen Fanta dronken was?quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja sorry hoor.. maar met een kleine miezerige sorry maak je dat niet echt goed he.
Heb je uberhaubt terug gelezen wat je gepost hebt? logisch toch dat ik dat niet zo 123 vergeet
maar het geeft niet hoorkrijg een dikke huid ondertussen
ooh echt _______quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dus wat ik poste zat wel kern van waarheid in, anders stelde je jezelf nu niet zo aan
ik ga wel afsluiten met een favo nummer van koelkastquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
Goeien muziekjes
![]()
![]()
![]()
* Knetterkrankjorum doet swingen
Ik schuur meequote:Op vrijdag 1 april 2011 02:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
Goeien muziekjes
![]()
![]()
![]()
prachtig toch als je altijd het excuus:' ik had teveel gezopen' kunt gebruikenquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik verder niet, maar heb toen dingen gelezen waarbij hij way out of line was
een favo van koelkast?quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:14 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ga wel afsluiten met een favo nummer van koelkast
Soms is dat een mooi excuus.quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
prachtig toch als je altijd het excuus:' ik had teveel gezopen' kunt gebruiken
tuurlijk schat, dat poste je ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:16 schreef _Fanta het volgende:
Knetter duld gewoon geen tegenspraak, zolang je met haar meelult is alles goed, maar als je tegen haar in gaat heb je de poppen aan het danse
wat lievvquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:17 schreef Viro het volgende:
[..]
ja daarna een nummer om iedereen een goede nacht te wensen
stoppen met schuren jij voor je het weet druk ik je weer voorover en neem ik je bruutquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
Goeien muziekjes
![]()
![]()
![]()
dat kan jij heul niet.. want je zit te ver wegquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:19 schreef Viro het volgende:
[..]
stoppen met schuren jij voor je het weet druk ik je weer voorover en neem ik je bruut![]()
oh dat is waar ook, ff kijken wie schuurt...quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kan jij heul niet.. want je zit te ver weg![]()
* Knetterkrankjorum doet lekker door met schuren![]()
Gewoon door schurenquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kan jij heul niet.. want je zit te ver weg![]()
* Knetterkrankjorum doet lekker door met schuren![]()
heb je al gedaanquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:21 schreef _Fanta het volgende:
ik ga dus echt never mn excuses aanbieden aan knetter, ze zoekt het maar uit
ze zat mij een soort van lapdance te geven, toen ze zag dat ik de mic aanzette is ze weg gevluchtquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie wat waar? wie op den radio??
aah wil ze me geen hoi zeggenquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:22 schreef Viro het volgende:
[..]
ze zat mij een soort van lapdance te geven, toen ze zag dat ik de mic aanzette is ze weg gevlucht
Omdat ik vind dat je best wel even door mag hebben dat je echt veeeeeeelste ver ging.quote:
ze schrok, ook wel te begrijpen als ik het zo plots doequote:Op vrijdag 1 april 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aah wil ze me geen hoi zeggen
Lig eigenlijk gewoon in bed nu radio te luisterenquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
Wie is er allemaal aan het schuren?
ik snap het wel, en kweet ook dat ik veel te ver ben gegaan toen. ik heb dingen gezegt die ik beter nie had kunne zegge. wat wil je dat ik nu doe dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat je best wel even door mag hebben dat je echt veeeeeeelste ver ging.
en waarom? dat snap ik nog steeds niet
heb er 2 nummers bij gegooid, dan loop ik maar ff uitquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
Wie is er allemaal aan het schuren?
Mij iig vertellen waar het op sloeg? zo uit het nietsquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik snap het wel, en kweet ook dat ik veel te ver ben gegaan toen. ik heb dingen gezegt die ik beter nie had kunne zegge. wat wil je dat ik nu doe dan?
ik ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lig eigenlijk gewoon in bed nu radio te luisteren
quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:25 schreef Viro het volgende:
[..]
heb er 2 nummers bij gegooid, dan loop ik maar ff uit
die is naar beneden gevluchtquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gaat serena mij nog hoi zeggen
wow je bent er echt snachtrsquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
damn nu heb ik echt zin in dansen/schuren/uitgaan
goa en hardcorequote:Op vrijdag 1 april 2011 02:27 schreef Viro het volgende:
[..]
idd dan maar niet afsluiten met GOA & hardcore
sryquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
damn nu heb ik echt zin in dansen/schuren/uitgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jups wat dacht jij dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wow je bent er echt snachtrs
ik had er gewoon beetje moeite mee dat je zovaak zo openlijk over sex praatte, en over je scharreltjes enzo. terwijl ik jou toffe meid vond en zoiets had van dat heeft zij toch helemaal niet nodig. ik had miss mezelf nie zo moetten laten opfucken idd. en was ook stom om mijn mening daarover in het topic te posten. ik had er moeite mee dat je zo met jezelf te koop liep snapje?quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mij iig vertellen waar het op sloeg? zo uit het niets
quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jups wat dacht jij dan?
Onzinradio nachtploeg
quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:28 schreef Viro het volgende:
[..]
srySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rotzak
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
nachtploeg vriendquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wow je bent er echt snachtrs
had er zin in en wou de buren ff wakker maken, maar dat gaat niet doorquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goa en hardcorewou je mijn nacht vergallen ofzo?
hoe zou ik anders mijn gemiddelde zo moeten krijgen.. heb overdag af en toe ook nog een leven enzo.quote:
geen grap dit jaarquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe zou ik anders mijn gemiddelde zo moeten krijgen.. heb overdag af en toe ook nog een leven enzo.
goed topic
trustequote:Op vrijdag 1 april 2011 02:34 schreef Royco1 het volgende:
Ja ik ga ook maar eens slapen.
Weltrusten luitjes
slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:34 schreef Royco1 het volgende:
Weltrusten luitjes
trustenquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:34 schreef Royco1 het volgende:
Weltrusten luitjes
ik wil haar wat laten zeggen op de radio of dat ze de groeten doet aan jou. Maar ze komt niet naar boven, ze staat onderaan de trap te roepen dat ze niet naar boven komtquote:
haha, veel plezier in dromenlandquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oeh, eenvan knetter
![]()
Nu slaap ik zeker goed.
zelfs niet voor mij?quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:38 schreef Viro het volgende:
[..]
ik wil haar wat laten zeggen op de radio of dat ze de groeten doet aan jou. Maar ze komt niet naar boven, ze staat onderaan de trap te roepen dat ze niet naar boven komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |