Probeer het anders even met de deurklink van je eigen kamer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:13 schreef Maitje het volgende:Niemand heeft de deurklink nog vast gepakt
Tis al gebeurd.. en nee.. niet op mijn eigen deurklink natuurlich!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Probeer het anders even met de deurklink van je eigen kamer.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tis al gebeurd.. en nee.. niet op mijn eigen deurklink natuurlich!!
Eindelijk een vrij weekeind!? Wauw!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:49 schreef Esses het volgende:
Relaxed hier. Cobra... helaas heb ik dit keer eens vrijanders had ik inderdaad wel mindefchat kunnen doen xD
Hehehe :pquote:
Bel even voor een extra dienst. Anders krijg je nog afkick verschijnselen.quote:
Als t ff niet hoeftquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bel even voor een extra dienst. Anders krijg je nog afkick verschijnselen.
Gaat lekker hier, daar ook alles goed?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:07 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hey Sine
Long time no seehow are you?
Ook goed hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:23 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Gaat lekker hier, daar ook alles goed?
En ja soms moet ik ook iets doen en als ik tijd heb om op fok te komen zijn jullie over het algemeen aan het pitten
De komende 4 dagen is er weer een nachtploeg.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:23 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Gaat lekker hier, daar ook alles goed?
En ja soms moet ik ook iets doen en als ik tijd heb om op fok te komen zijn jullie over het algemeen aan het pitten
Goed om te weten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De komende 4 dagen is er weer een nachtploeg.
Welke aflevering?quote:
Geen idee. Nu op Veronica.quote:
Ah die, goeie afleveringquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |