Blij dat jij er bent.quote:
Film kijken. En straks nog even een paar uur snurken. Vannacht weer nachtdienst.quote:
nja, uiteindeiljk het enige inspannede wat ik gedaan heb vandaag bleek dus die survival run te zijn, maargoedquote:
Nihou is volgens mij Chinees..quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Ah dus het is Koreaans? heb het ooit een keer gehoord in de mc donalds
Dat hadden we al geconstateerdquote:
Ooh weer nachtdienst..quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Film kijken. En straks nog even een paar uur snurken. Vannacht weer nachtdienst.
Hoe is je gesprek gegaan?
I know, was alleen benieuwd hoe het gegaan was. Maar gezien jouw vertrouwen gaat dat helemaal goedkomen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:45 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ooh weer nachtdienst..
Gesprek? Ik heb vanmiddag een sollicitatie bij dienstzorg, is niet voor politie.
Het gesprek bij de politie weet ik niet, ik heb er totaal geen overzicht over kunnen krijgen, maar dat is inmiddels 2 weken terug. Aankomende week zal ik de brief daarvan ontvangen of ik door ben of niet... spannend.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
I know, was alleen benieuwd hoe het gegaan was. Maar gezien jouw vertrouwen gaat dat helemaal goedkomen.
Ik weet het wel: positief advies natuurlijk. Jij gaat gewoon de opleiding in.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Het gesprek bij de politie weet ik niet, ik heb er totaal geen overzicht over kunnen krijgen, maar dat is inmiddels 2 weken terug. Aankomende week zal ik de brief daarvan ontvangen of ik door ben of niet... spannend.
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet het wel: positief advies natuurlijk. Jij gaat gewoon de opleiding in.
quote:
Je loopt wel extreem achterquote:
Probeer het anders even met de deurklink van je eigen kamer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:13 schreef Maitje het volgende:Niemand heeft de deurklink nog vast gepakt
Tis al gebeurd.. en nee.. niet op mijn eigen deurklink natuurlich!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Probeer het anders even met de deurklink van je eigen kamer.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tis al gebeurd.. en nee.. niet op mijn eigen deurklink natuurlich!!
Eindelijk een vrij weekeind!? Wauw!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:49 schreef Esses het volgende:
Relaxed hier. Cobra... helaas heb ik dit keer eens vrijanders had ik inderdaad wel mindefchat kunnen doen xD
Hehehe :pquote:
Bel even voor een extra dienst. Anders krijg je nog afkick verschijnselen.quote:
Als t ff niet hoeftquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bel even voor een extra dienst. Anders krijg je nog afkick verschijnselen.
Gaat lekker hier, daar ook alles goed?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:07 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hey Sine
Long time no seehow are you?
Ook goed hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:23 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Gaat lekker hier, daar ook alles goed?
En ja soms moet ik ook iets doen en als ik tijd heb om op fok te komen zijn jullie over het algemeen aan het pitten
De komende 4 dagen is er weer een nachtploeg.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:23 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Gaat lekker hier, daar ook alles goed?
En ja soms moet ik ook iets doen en als ik tijd heb om op fok te komen zijn jullie over het algemeen aan het pitten
Goed om te weten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De komende 4 dagen is er weer een nachtploeg.
Welke aflevering?quote:
Geen idee. Nu op Veronica.quote:
Ah die, goeie afleveringquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |