Ik begin morgen pas laat, en ik kijk altijd nog een filmpje voor het slapengaan, kan ik beter in slaap komenquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:02 schreef EllaN het volgende:
[..]
. Jij bent ook een nachtbraker trouwens.
Ah begrijp ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:03 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik begin morgen pas laat, en ik kijk altijd nog een filmpje voor het slapengaan, kan ik beter in slaap komen
Ik heb je een DM gestuurdquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:10 schreef Thaboel het volgende:
Mores wat voor werk doe je eigenlijk?
Oja en drinken doe je met maten! Niet met liters maar met vaten!
slaap zequote:
Nihou nihou maquote:
en nou een loempia godverdomme!quote:
Ah dus het is Koreaans? heb het ooit een keer gehoord in de mc donaldsquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:59 schreef Lotusss het volgende:
En speciaal voor Cobra (al weet ik niet of hij al slaapt of nachtdienst heeft):
[ afbeelding ]
Ik vergis me, het is Chinees, het betekent hallo, je had vroeger een Teleac cursus die altijd zo begon, ik vergis me met het woord Neh, dat betekent ja in het Koreaans, dus ze zeggen de hele tijd nee neequote:Op vrijdag 1 april 2011 01:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Ah dus het is Koreaans? heb het ooit een keer gehoord in de mc donalds
Dat vermoeden had ik alquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:34 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik vergis me, het is Chinees, het betekent hallo, je had vroeger een Teleac cursus die altijd zo begon, ik vergis me met het woord Neh, dat betekent ja in het Koreaans, dus ze zeggen de hele tijd nee nee
Zelf halen jongequote:
ja godverdommequote:
Lotusss is met zichzelf aan het spelenquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ja godverdomme
@mores maitje en ellan zijn tukken en lotusss?
ze zal wel moet ER ligt elke x voor schijndood op de bankquote:
Begint een oude man te worden hoor, tegen de tijd dat zij van school is loopt hij al met een rollaterquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ze zal wel moet ER ligt elke x voor schijndood op de bank
quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:49 schreef Mores het volgende:
[..]
Begint een oude man te worden hoor, tegen de tijd dat zij van school is loopt hij al met een rollater
En je moet nog beginnen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:44 schreef Braamyo het volgende:
moguh..... survivalrun training.... ik ben kapot !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |