ijsland denk ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, de tijd komt er weer bijna aan, waar gaat iedereen hier straks naar toe op vakantie? Wij gaan naar de Dordogne.
Oh, dat hoop ik echt voor je!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
als het een beetje meezit met het voetje drie weken touren in noorwegen
Dat zijn de ergste!quote:
ja lijkt me zoooooo mooi daar!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, dat hoop ik echt voor je!Lijkt me echt heel gaaf, ik wil de Fjorden nog een keer gaan bekijken.
Oeh! Ook mooi, misschien heb je geluk en is er activiteit bij een vulkaan.quote:
was lekker, tosti, kreeg ineens trek, vandaar. Maareeeeeh, er zijn wel leuke campings in Portugal hoor. Het is alleen effe een eindje kachelen wel. Meer jeugdsentiment van Mark dat we daarheen gaan eigenlijk, heeft daar vriendenquote:
Slaap zachtquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:49 schreef superkokje het volgende:
ik ben er weer weg van, kan het allemaal niet meer volgen na deze zware dag
De groeten ik ga
truste Kokjequote:Op vrijdag 1 april 2011 00:49 schreef superkokje het volgende:
De groeten ik ga
droom zachtquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:49 schreef superkokje het volgende:
De groeten ik ga
Fotoboek?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:49 schreef versabommie het volgende:
En waarom is jullie fotoboek niet gevuld?
Oh dan heb je idd een doel, Je hoeft toch niet linea recta daar heen te rijden? Wij lassen ook vaak een overnachting (of 2) in, ligt er aan waar we naar toe gaan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
was lekker, tosti, kreeg ineens trek, vandaar. Maareeeeeh, er zijn wel leuke campings in Portugal hoor. Het is alleen effe een eindje kachelen wel. Meer jeugdsentiment van Mark dat we daarheen gaan eigenlijk, heeft daar vrienden
welk?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:49 schreef versabommie het volgende:
En waarom is jullie fotoboek niet gevuld?
Welterusten kokkie!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:49 schreef superkokje het volgende:
De groeten ik ga
doen ook een overnachting, maar dan is het nog een pokke eind.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh dan heb je idd een doel, Je hoeft toch niet linea recta daar heen te rijden? Wij lassen ook vaak een overnachting (of 2) in, ligt er aan waar we naar toe gaan.
die hoort bij je fokaccountquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |