COS!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:24 schreef E.T.terBak het volgende:
Hoi! ik heb mijn mening over Monique gegeven en ben benieuwd naar jullie reactie.
Please, reageer ff op topic Monique Pisters.
Dat zij niet spoort: hierover is iedereen het eens.
Maar spoort Net5?
Daar gaat het mij om.
Wil jullie reacties graag lezen!
HUH?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:26 schreef mspoez het volgende:
Verdorie, scharrel is niet online. Hoe kan ik hem dan uitnodigen om te komen scharrelen?
ik stel voor dat Bommie je vraag beantwoord, die kan dat altijd zo mooi omschrijvenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:24 schreef E.T.terBak het volgende:
Hoi! ik heb mijn mening over Monique gegeven en ben benieuwd naar jullie reactie.
Please, reageer ff op topic Monique Pisters.
Dat zij niet spoort: hierover is iedereen het eens.
Maar spoort Net5?
Daar gaat het mij om.
Wil jullie reacties graag lezen!
LOL!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:27 schreef mspoez het volgende:
[..]
Sja, dat hebbie met dat onlinedategebeuren.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:27 schreef mspoez het volgende:
[..]
Sja, dat hebbie met dat onlinedategebeuren.
iedereen is aan het twitteren. COS is Commentaar On Streams... de COS is --> [COS#851] Liggen en niksdoenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:33 schreef E.T.terBak het volgende:
Oehoe ... iemand daar???
Wat betekent COS??
bvd!
dat betekent Commentaar Op Streams, is ook een topic te herkennen aan [#COS]quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:33 schreef E.T.terBak het volgende:
Oehoe ... iemand daar???
Wat betekent COS??
bvd!
hoi Bollo... tunertje meegenomen vandaag, ga ik van het weekend even mee spelen. Weet ik of het interessant is om zo'n dingetje aan te schaffenquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hoi Bollo... tunertje meegenomen vandaag, ga ik van het weekend even mee spelen. Weet ik of het interessant is om zo'n dingetje aan te schaffen
Nee nog ff niet... zit nog aan de shushi met een colaatjequote:Op vrijdag 1 april 2011 19:42 schreef bollokus het volgende:
ook een wijntje de rst van de dames zit aan de wijn
HERTOG JANNETJE!!!!!quote:
gezellieeee (was effe sociaal aan het doen, buuf kwam binnengevallen)quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:45 schreef mspoez het volgende:
Nee. Maar goed, dan vermaak ik me wel met jullie.
ook gezellig, scharrel straks wel even mee!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:45 schreef mspoez het volgende:
Nee. Maar goed, dan vermaak ik me wel met jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |