3 Southpark?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:59 schreef picodealion het volgende:
2. Zat onlangs nog in mijn Rubiks vraag.
3 en 5 zijn films die uit tekenfilmseries zijn ontstaan. 3 is nog steeds getekend, 5 niet.
8 was een heel slechte verfilming van een geweldig grappig boek, en kwam laatst voor in mijn vraag over rappers.
Ik ben ff lunchen.
Yup. Alleen nog nr 2.quote:
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Is het niet Teenage Mutant Ninja turtles?
Klopt. Kniesoor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Is het niet Teenage Mutant Ninja turtles?
kniesoorquote:
De standaard titel is Engels. Ik heb echt geen idee waar die Spaanse titel vandaan komt maar hij wordt best vaak gebruikt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:40 schreef Gillingham het volgende:
De standaartitel is Spaans of het heeft zowel een Engelse als Spaanse titel?
Was me alleen niet duidelijk geworden uit de film eigenlijk.quote:Details
Country: Spain
Language: English
Also Known As: ***** See more »
Filming Locations: Barcelona, Cataluña, Spain
Oftewel El Maquinistaquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:02 schreef victorinox het volgende:
Heeft hier niemand The Machinist gezien.
Dat is goed.quote:
quote:New Tenant: How old are you?
*****: Twenty-one.
New Tenant: Charles said you were twenty-four.
*****: That makes us both liars.
quote:*******: And what about the furniture?
*****: [motions to chest] Like grapefruit.
*******: [chuckles] You never saw a grapefruit.
*****: You never saw her.
Dat valt idd buiten mijn tijdspannequote:Op vrijdag 1 april 2011 13:47 schreef picodealion het volgende:
Ik denk ook niet dat het een film voor jou is, Dopekoe. Hij is uit 1973.
Net even een recensie en wat plot synopsis gelezen maar deze lijkt mij heel erg in het straatje van Zombieland passen, maar dan zonder de zombiesquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:52 schreef Patch het volgende:
Die Tucker en Dale vs Evil komt vaker langs, is dat een aanradertje?
SamuelofSEK + 1quote:
Dit is iemand anders.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:57 schreef Robby87 het volgende:
Dat lijkt wel die kerel van Senior Trip, de docent.
quote:
Tem + 1quote:
Dopekoe + 1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |