idd lol maar dit was ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:01 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Prachtig of niet, ik zat bijna te schreeuwen om een mannelijke stripper voor hem) Maar dit was ook mooi
Als ze die vriendin met een voorbinddildo misbruikt ga ik dat filmpje zelfs twee keer kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee het filmpje dat ze haar zieke vriendin misbruikt?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:01 schreef Stability het volgende:
[..]
zoo echt wel , wat een eng wijf, kwam zeker ook uit hongarije?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze die vriendin met een voorbinddildo misbruikt ga ik dat filmpje zelfs twee keer kijken
dat had Joanna geregeld want die hoort bij het programma en verlulde zich tegen renate in de liveshow...het mocht dus geen mooi meisje zijn want dat schaad Jo's imagoquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:00 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ze hadden Faalex wel mooi gepwned met die stripster trouwens
Houdt niet van vloeken maar religeieus niet volgens mij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:02 schreef slaapvaak het volgende:
Wat ik mij nou afvroeg, is Gerard religieus?
ZIEK?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze die vriendin met een voorbinddildo misbruikt ga ik dat filmpje zelfs twee keer kijken
dacht het niet, maar hij komt uit kampen....zwolle en kampen heel gggggggggristelijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:02 schreef slaapvaak het volgende:
Na 1 slok al en ze weet dat Maaike in de buurt isquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:00 schreef meneertje1972 het volgende:
Het gaat goed met Monique zie ik want er zit weer alcohol in
knipoog naar aanvaring met Karim 'ik ben aardig maar kan soms heel erg boos worden zonder reden' ?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:02 schreef slaapvaak het volgende:
ja echt walgelijke actiequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:55 schreef shomila het volgende:
[..]
En dan over Aafke zeggen dat ze gemeen is omdat ze zei dat moeder niet wist wat haar geheim was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt goed schatje
'n Nacht.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef Mr_Lurkert het volgende:
Verstond ik het nou goed?
Zijn Mo d'r voorletters M.F.G ?
My Fucking God !!!!
'navond trouwens
Ik vrees dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
die verraad haar eigen moeder nog
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef Stability het volgende:
[..]
dacht het niet, maar hij komt uit kampen....zwolle en kampen heel gggggggggristelijk
Hij zei net zoiets van 'ook katholiek'... hoeft niet iets te zeggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef Stability het volgende:
[..]
dacht het niet, maar hij komt uit kampen....zwolle en kampen heel gggggggggristelijk
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef henkvandetillaart het volgende:
OMG secretstory gaat morgen stoppen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is al 1 april idd.
Loslaten, is het ultieme houden van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |