En pas je titel aan. vanacht? is bij mij nog altijd vanNachtquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:34 schreef suzi1 het volgende:
ik tel liever terug, maar zelf dat is mislukt
Faalex op de boerderiequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:27 schreef syllys het volgende:
Hoe zouden de eventuele kinderen van Alex en Laura er eventueel uitzien? Iemand een geniaal idee?
heeft toch even mogen duren eer ik hier op mijn spelfouten werd "gepakt"quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:35 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
En pas je titel aan. vanacht? is bij mij nog altijd vanNacht
Men een titel als dat vraag je eromquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heeft toch even mogen duren eer ik hier op mijn spelfouten werd "gepakt"
MULTIPLE CHOICE!!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:37 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Men een titel als dat vraag je erom
quote:
echt he, met haar gecommandeer. "Vreten kreng" Blablablablablaquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:39 schreef TimeJumper het volgende:
Zo Lijzig Laura lijkt wel zo´n speenvarken zoals ze gilt
we leren haar heel goed kennenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:40 schreef DjinN het volgende:
[..]
echt he, met haar gecommandeer. "Vreten kreng" Blablablablabla
hahaha die gaat helemaal uit zn plaatjequote:
Modjes zijn in studio of onderweg naar huisquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:59 schreef ABundy het volgende:
Nummers van de COssen kloppen niet meer!
Wanneer de kat van huis is, dansen de FOKkers dan maar?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:00 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Modjes zijn in studio of onderweg naar huis
Zowieso moet het nummer 839 zijn.........quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Deze COS is van een half uur geleden en met het oude nummer
Ik probeerde de boel te herstellenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef Capt1caveman het volgende:
Er zijn idd topichunters actief........
Troll1972 en albundy
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
heb je daar een automatisch blauw kruis voor?
screenshot studioquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:06 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ikgebruik knipprogramma en upload via plaatjesupload gyazo doet het niet vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |