nopequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:14 schreef Stuart het volgende:
Kennen jullie het kinderboek 'Goodnight Mister Tom'
Tuurlijk Williamquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:14 schreef Stuart het volgende:
Kennen jullie het kinderboek 'Goodnight Mister Tom'
Klinkt alsof je daar verandering in wilt hebbenquote:
Heel gauw lezen danquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nopeen ik lees er toch dagelijks n stuk of 6 voor
Mooi verhaal he?quote:
Je patent gebruik je weer eensquote:
Was je er danquote:
Ik heb er ook erg veel gelezenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mooi verhaal he?
Ik heb heel veel boeken over de WOII en het boeit me niet of het tienerboeken zijn of niet
ist n beetje makkelijk verwoord?quote:
Zou goed zijn als je dat wel deed thoughquote:
Nicequote:
Zo indrukwekkend allemaal vind ik hetquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb er ook erg veel gelezen
Mijn broer heeft een behoorlijke collectie WOII-spullen, en ook een hoop boeken
JA. Dus. Vertel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je patent gebruik je weer eens
Heel nicequote:
Heb je de foto nog gezien die ik vanmiddag postte?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo indrukwekkend allemaal vind ik het
Neequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:19 schreef Muck het volgende:
Heb je de foto nog gezien die ik vanmiddag postte?
Dus zitten we nog steeds te wachten tot jij wat hosselt, want hier schiet het niet opquote:
Ik was vanmorgen nog aan het hosselenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus zitten we nog steeds te wachten tot jij wat hosselt, want hier schiet het niet op
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto heb ik vanmiddag gevonden. Hij is op 18 maart 1945 gemaakt, bij mij op de stoep
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |