Ja nou... over kabouters gesproken...quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik een kabouter op de gang![]()
(de deur stond heel vroeger op een kier en de schaduw van iets leek op een evil kabouter
![]()
)
Vaak hardop om gelachenquote:
jaaa die mop vertelde mn oom altijd vroegerquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja nou... over kabouters gesproken....
Ik was eens uit logeren voor een weekje bij een oom en tante, en ik sliep op zolder. De eerste avond werd ik wakker omdat ik een stem hoorde zeggen:"Als ik je heb, eet ik je op." En dat echt de hele nacht door... ik sliep dus amper. Ik durfde niets tegen mijn oom en tante te zeggen en de volgende avond ging ik weer gewoon naar bed op zolder... en weer die stem... "Als ik je heb, dan eet ik je op!" Met een konijntjespantoffel in mijn hand liep ik de kamer door, op zoek naar waar die stem vandaan kwam. Ik kwam uit bij een oude kast, maar durfde hem niet open te maken... want die stem klonk ineens wel heel dreigend... "Als ik je heb..." Ik vluchtte dus weer het bed in, en trok de dekens strak over me heen. De volgende avond had ik een pollepel meegenomen naar de zolder... ik moest me toch kunnen verdedigen als die persoon me kwam opeten. Toen ik die stem weer hoorde "als ik je heb, dan eet ik je op!" sloop ik met de pollepel in mijn hand naar de kast en deed de deur open... toen keken twee verschrikte ogen me aan... en zat er een kabouter met zijn vinger in zijn neus!
Ik zit vaak met mijn broer in de auto te zingenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef littledrummergirl het volgende:
Ich will, ich will eure Phantasie
Ich will, ich will eure Energie
Ich will, ich will eure Hände sehen
Ich will in Beifall untergehen
![]()
![]()
duits
![]()
ja ik galm dit ook lekker meequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zit vaak met mijn broer in de auto te zingen
wordt mn fb vriendinnetjequote:
Ben je nu geschokt omdat je scheldt?quote:
Die kende ik nog nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja nou... over kabouters gesproken....
Ik was eens uit logeren voor een weekje bij een oom en tante, en ik sliep op zolder. De eerste avond werd ik wakker omdat ik een stem hoorde zeggen:"Als ik je heb, eet ik je op." En dat echt de hele nacht door... ik sliep dus amper. Ik durfde niets tegen mijn oom en tante te zeggen en de volgende avond ging ik weer gewoon naar bed op zolder... en weer die stem... "Als ik je heb, dan eet ik je op!" Met een konijntjespantoffel in mijn hand liep ik de kamer door, op zoek naar waar die stem vandaan kwam. Ik kwam uit bij een oude kast, maar durfde hem niet open te maken... want die stem klonk ineens wel heel dreigend... "Als ik je heb..." Ik vluchtte dus weer het bed in, en trok de dekens strak over me heen. De volgende avond had ik een pollepel meegenomen naar de zolder... ik moest me toch kunnen verdedigen als die persoon me kwam opeten. Toen ik die stem weer hoorde "als ik je heb, dan eet ik je op!" sloop ik met de pollepel in mijn hand naar de kast en deed de deur open... toen keken twee verschrikte ogen me aan... en zat er een kabouter met zijn vinger in zijn neus!
Jaaaaaaaa Duitsquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef littledrummergirl het volgende:
Ich will, ich will eure Phantasie
Ich will, ich will eure Energie
Ich will, ich will eure Hände sehen
Ich will in Beifall untergehen
![]()
![]()
duits
![]()
Mijn duits is stiekem heel slechtquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik galm dit ook lekker meeik vind dat duits wel wat hebben
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wordt mn fb vriendinnetjegaan we samen moustaches liken!
Welterustenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:04 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, ik ga even de kasten op kabouters controleren en daarna slapen.
boeiendquote:
Truste DMquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:04 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, ik ga even de kasten op kabouters controleren en daarna slapen.
Preciesquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
boeiendgewoon doen waar je blij van wordt
Nogalquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
Whehe dat staken op 4 april gaat echt falen
Staken vind ik sowieso vrij triestquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
Whehe dat staken op 4 april gaat echt falen
Waaromquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:08 schreef Koen66 het volgende:
ik ga stiekem vandaag eens op tijd slapen
Ik weet nog maar van 1 iemand dat ze gaatquote:
Tomboyquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben geloof ik geen meisjes-meisje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |