Gadver, Scarface vond ik echt een verschrikkelijk stomme film.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:52 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Daar heb ik er nog best veel van, heb veel aantal klassiekers die in mijn tijd vallen ook nog nooit gezien
Weet er wel het eea van af enzo maar nooit echt gezien, zoals Scarface
Weet dat Tony Montana de hoofdrol is (gespeeld door Al Pacino) en waar die in grote lijnen over gaat, maar heb nog geen enkel bewegend beeld gezien terwijl ik hem wel op dvd heb....
Ook pas een paar maanden geleden voor het eerst the shawshank redemption gezien.... Beetje spijt dat ik hem niet eerder heb bekeken
Geen idee, maar het is wel een klassiekerquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gadver, Scarface vond ik echt een verschrikkelijk stomme film.
Naja, iedereen heeft thuis wel een computer of laptop staan natuurrlijkquote:
Hier beidequote:Op vrijdag 1 april 2011 14:11 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Naja, iedereen heeft thuis wel een computer of laptop staan natuurrlijk
Een echte gamer heeft alles in huis denk ik, maar zelf ben ik van het console gaming, puur omdat het goedkoper is, toegankelijker en ik geen zin heb om elk half jaar nieuwe hardware te kopen
Gelijk heb je, mijn pc draait ook weinig nieuwsquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:11 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Naja, iedereen heeft thuis wel een computer of laptop staan natuurrlijk
Een echte gamer heeft alles in huis denk ik, maar zelf ben ik van het console gaming, puur omdat het goedkoper is, toegankelijker en ik geen zin heb om elk half jaar nieuwe hardware te kopen
Tja, die moeten ook gezien worden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:10 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is wel een klassieker
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja, die moeten ook gezien worden.
Gister een aantal films gescoord bij FRS die ik al een tijdje op mijn lijstje had. O.a. Soylent Green, Das Kabinett des Doktor Caligari, Metropolis en Fanny och Alexander. Ben benieuwd,.
Daar zit wel wat moois tussen. Vooral Fanny och Alexander. Heb je de lange versie van een uur of vijf? Hoop het wel voor je.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:16 schreef picodealion het volgende:
Ohja, en Revolver. Ik begin Jason Statham behoorlijk zat te worden, maar Guy Ritchie films zijn meestal erg prima (op Sherlock Holmes na).
Nou heb ik op m'n ps3 een stuk of 10 games maar de enige die ik speel is Fifa 10quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Gelijk heb je, mijn pc draait ook weinig nieuws
Ik ga daar heel slecht in zijn, ik weet weinig van nieuwe gamesquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:34 schreef Dopekoe het volgende:
Is het niet een idee om ook een Fok! game trivia te starten ?
Dat zijn details, ik weet ook niet veel van nieuwe gamesquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik ga daar heel slecht in zijn, ik weet weinig van nieuwe games
Ik was vroeger ook een PES'er, maar ben weer overgestapt naar FIFA in 2009quote:
Ik heb fifa 2010 weleens kort geprobeerd, maar het nodigt me niet echt uit om meer dan 1 standaard speelstijl te spelen. Dus snel weer opgegevenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:37 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook een PES'er, maar ben weer overgestapt naar FIFA in 2009
PC for life! Starcraft 2 & World of Warcraft (hoewel ik dat al een tijd niet meer doe ivm tijd)quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik heb fifa 2010 weleens kort geprobeerd, maar het nodigt me niet echt uit om meer dan 1 standaard speelstijl te spelen. Dus snel weer opgegeven
FPS kun je doen op een console maar op een PC is het een stuk natuurlijker, jaren en jaren Quake2 online gespeeld op de PC en ook ff een FPS op de console daarna gedaan maar op de PC is het toch wat makkelijker spelenquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:32 schreef Gillingham het volgende:
First-person shooters lijken me ook beter te doen op een PC. Of valt dat tegenwoordig wel mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |