Misschien heeft Flip door dat Sharon bij de tegenstanders hoort. En dat de tegenstanders steeds maar weer de meeste stemmen krijgen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:46 schreef Day het volgende:
Ik had meer vreugde van Flip verwacht? Of beseft hij nu pas dat hij Aafke een mes in de rug heeft gestoken?
Misschien wil/moet hij het verbergen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:47 schreef Ripley het volgende:
Flip is inderdaad niet bijzonder blij. Valt joanna tegen of mist ie aafke?
Het resultaat is dat Lijzige Laura zich weer behoorlijk belangrijk voelt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
In de aanloop naar de "Ja ik wil!" zei die gast ook "neem je aan tot je secretstoryechtgenoot/echtgenote enz.."
Tuulk is het fake.. (en anders zijn ze in 24 uur weer gescheiden en kan Lau alimentatie eisen)
Behalve Flipquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:47 schreef BobHarris het volgende:
Ja ze zijn Aaf nu al weer vergeten..
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:47 schreef Sjalalamantha het volgende:
Morgen:
De bewoners krijgen een film te zien van Maik die in de kvdw zit en krijgen te horen dat moniek hem mag halen.
Moniek mag naar de kvdw om hem op te halen. Wanneer ze daar arriveert is de kamer leeg.
De stem: 1 april
Tranen
Hij heeft door dat ie toch niet zo'n goed inzicht heeft als dat hij dacht.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien heeft Flip door dat Sharon bij de tegenstanders hoort. En dat de tegenstanders steeds maar weer de meeste stemmen krijgen.
Dus ze blijft ..... tenminste, het komende kwartierquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:48 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Whahaha Mo; ik heb me hier toch redelijk goed doorheen geslagen![]()
preciesquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:48 schreef Noelle06 het volgende:
Laura net met Karim buiten, wat een manipulatief meisje is het
ja dan komt er een bekakte pieptoon uitquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Het resultaat is dat Lijzige Laura zich weer behoorlijk belangrijk voelt.
Dat merk je omdat ze dan steeds harder gaat praten, aan het eind van de avond gaat ze een beetje gillen
DAN zou het pas baas zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:47 schreef Sjalalamantha het volgende:
Morgen:
De bewoners krijgen een film te zien van Maik die in de kvdw zit en krijgen te horen dat moniek hem mag halen.
Moniek mag naar de kvdw om hem op te halen. Wanneer ze daar arriveert is de kamer leeg.
De stem: 1 april
Tranen
En alles draait nog steeds om mojankiequote:Jo is back, Aaf is gone!
ze geeft zichzelf ook steeds complimentjes; ik zal me sterk gedragen en laat me niet kennenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:48 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Whahaha Mo; ik heb me hier toch redelijk goed doorheen geslagen![]()
zo keek die die dagen voordat ze ging ook al hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:47 schreef Ripley het volgende:
Z'n slechte geweten speelt op.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:47 schreef Ripley het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |