Heb jij de getuigen zien tekenen? Was die man gerechtigd om een huwelijk te voltrekken?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef BobHarris het volgende:
De moeder van Joanna komt bij de plastisch chirurg. Ze vraagt: "Kunt u een schoonheidsfoutje bij mij weghalen?" De arts bekijkt haar aandachtig en schudt dan het hoofd. "Sorry madame, maar voor onthoofden moet u in Afghanistan zijn!"
Secret Storyquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
uhm even verder denken? Misschien komt morgen wel uit dat alles een groot fopje was, dat Maik wegging, bruiloft van Lau en Faalex
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef BobHarris het volgende:
De moeder van Joanna komt bij de plastisch chirurg. Ze vraagt: "Kunt u een schoonheidsfoutje bij mij weghalen?" De arts bekijkt haar aandachtig en schudt dan het hoofd. "Sorry madame, maar voor onthoofden moet u in Afghanistan zijn!"
Ja werd weggezapt hier, vandaar. Thanks for zeh info.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij de getuigen zien tekenen? Was die man gerechtigd om een huwelijk te voltrekken?
nee duh maar daar heeft 1 april niks mee te maken ( vandaag..)quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
je gelooft die onzin toch niet echt he
tot morgenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef Toverheks het volgende:
roepen jullie als het spannend wordt slinger ik weer de stream aan
fijn dat er mensen zijn die oplettenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij de getuigen zien tekenen? Was die man gerechtigd om een huwelijk te voltrekken?
Zo kijkt ze meestalquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna lijkt wel stoned // een robot // aan het slaapwandelen // ze praat raar.
Maar wel op de verkeerde plaatsquote:
Dit heeft echt niets met 1 april te maken. Het is gewoon belachelijke tv.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
uhm even verder denken? Misschien komt morgen wel uit dat alles een groot fopje was, dat Maik wegging, bruiloft van Lau en Faalex
De ogen van philip zij ook roodquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna is stoned // doet als een robot.
of ligt dat aan mij?
morgen maken ze het dan in de daily bekend dat het fake is vermoed ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee duh maar daar heeft 1 april niks mee te maken ( vandaag..)
je moet haar ff op ut achterhoofd slaan want ze uuhh uhh stotterd een beetjequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef schommelstoel het volgende:
Joanna kan niet acteren, man man.
Ze heeft nogal heavy medicatie (Prednison is geen smarties)quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna lijkt wel stoned // een robot // aan het slaapwandelen // ze praat raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |