quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:39 schreef Coos het volgende:
We hebben de geheime kamer en zolder gehad.
Wanneer en wie moet er naar de geheime kelder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Rayen 2½ jaar!
HAHAHAAA kleikop!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:39 schreef knagsje het volgende:
[..]
die kleikop gaat eerst ff met net5 overleggen hoor, mag wat kosten....
t is morgen 1 aprilquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef Lauzer het volgende:
Maar even alle gekheid op een stokje, zijn ze nou voor het eggie getrouwd?
Viel mij ook, met de ogen bedoel je zeker, en de manier van antwoorden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
Joanne was NU moniek aan het duidelijk maken dat maik er nog is
Whahahaha echte liefde yeah rightquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lau is bang dat niemand Alex durft te nomineren omdat ze een stel zijn nu en zo komt ze nooit van die kwijl af
WTFquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef Lauzer het volgende:
jepquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Viel mij ook, met de ogen bedoel je zeker, en de manier van antwoorden.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef Lauzer het volgende:
tuurlijk niet...heb je ze zien tekenen? zelfs dat zijn die kleuters bij nep5 vergetenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef Lauzer het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:40 schreef Annelies-G het volgende:
Laura: "Ik weet dat Sharon en ik heel sterk staan"
Hij staat er weer in!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
@Day:
[ afbeelding ]
http://i52.tinypic.com/21azlaw.png
Is uit de OP
uhm even verder denken? Misschien komt morgen wel uit dat alles een groot fopje was, dat Maik wegging, bruiloft van Lau en Faalexquote:
Heb jij de getuigen zien tekenen? Was die man gerechtigd om een huwelijk te voltrekken?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef BobHarris het volgende:
De moeder van Joanna komt bij de plastisch chirurg. Ze vraagt: "Kunt u een schoonheidsfoutje bij mij weghalen?" De arts bekijkt haar aandachtig en schudt dan het hoofd. "Sorry madame, maar voor onthoofden moet u in Afghanistan zijn!"
Secret Storyquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
uhm even verder denken? Misschien komt morgen wel uit dat alles een groot fopje was, dat Maik wegging, bruiloft van Lau en Faalex
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef BobHarris het volgende:
De moeder van Joanna komt bij de plastisch chirurg. Ze vraagt: "Kunt u een schoonheidsfoutje bij mij weghalen?" De arts bekijkt haar aandachtig en schudt dan het hoofd. "Sorry madame, maar voor onthoofden moet u in Afghanistan zijn!"
Ja werd weggezapt hier, vandaar. Thanks for zeh info.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij de getuigen zien tekenen? Was die man gerechtigd om een huwelijk te voltrekken?
nee duh maar daar heeft 1 april niks mee te maken ( vandaag..)quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
je gelooft die onzin toch niet echt he
tot morgenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef Toverheks het volgende:
roepen jullie als het spannend wordt slinger ik weer de stream aan
fijn dat er mensen zijn die oplettenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij de getuigen zien tekenen? Was die man gerechtigd om een huwelijk te voltrekken?
Zo kijkt ze meestalquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna lijkt wel stoned // een robot // aan het slaapwandelen // ze praat raar.
Maar wel op de verkeerde plaatsquote:
Dit heeft echt niets met 1 april te maken. Het is gewoon belachelijke tv.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
uhm even verder denken? Misschien komt morgen wel uit dat alles een groot fopje was, dat Maik wegging, bruiloft van Lau en Faalex
De ogen van philip zij ook roodquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna is stoned // doet als een robot.
of ligt dat aan mij?
morgen maken ze het dan in de daily bekend dat het fake is vermoed ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee duh maar daar heeft 1 april niks mee te maken ( vandaag..)
je moet haar ff op ut achterhoofd slaan want ze uuhh uhh stotterd een beetjequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef schommelstoel het volgende:
Joanna kan niet acteren, man man.
Ze heeft nogal heavy medicatie (Prednison is geen smarties)quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna lijkt wel stoned // een robot // aan het slaapwandelen // ze praat raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |