Wil je een zakdoekjequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:35 schreef HappyH het volgende:
ik kijk even wie weg is en zie dat Aaf weg is dus ben ik ook weg. cau cau
Dat zal de bewoners niet lukken, niemand... alleen mamajo kan hetquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:36 schreef knagsje het volgende:
[..]
de fakking tering tyfus hoer is back, geestelijk breken nu die trol
Slechts geleend, over 6 weken krijgt ze Jo terug.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
dus jo's moeder heeft haar ellende verkocht aan SS
Ja ik ook...quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Jo heeft trek in Ontfakkingbijtkoek
Ik ben zo blij dat ze weer terug is!!!!
Doe eens rustigquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
COS teruglezen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sharon heeft voor Jo gekozen toen Laura haar vroeg wie er terug moest komen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:35 schreef Ripley het volgende:
Joanna is blij dat sharon er nog is? Je ziet haar berekenen wat de kijkers vinden.
het word nu wel tijd!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:36 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja versabombie jij vindt het ook maar klote worden he dat er niet gedrukt wordt voor geheimen. Zo gek is het niet dat ik er een paar dagen geleden over begon maar nu zie je dat het belachelijk is dat er nog steeds niet gedrukt mag worden.
Neenee,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van harte!quote:
niet druk maken, is zijn neefje hij schopt hem zo wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
Die zal het ook niet prettig hebben gehad ,samen met jo op een klein kamertje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef Ripley het volgende:
Maik ligt waarschijnlijk gewoon lekker tepitten, heerlijk rustig zonder jo en mo.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:39 schreef Coos het volgende:
We hebben de geheime kamer en zolder gehad.
Wanneer en wie moet er naar de geheime kelder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
Met duizend domino stenen. Traumatisch.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:39 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Die zal het ook niet prettig hebben gehad ,samen met jo op een klein kamertje.
goh waarom?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:35 schreef MargrietV het volgende:
en Laura wil dus dat Karim Alex nomineert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |