SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
Aah, oké, op die manier.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:53 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Vindt hem teveel ik en de rest boeit hem niet. Hij zit in een spel maar als hij ondervraagd wordt gaat hij janken en boos worden.
Jammer heel jammer dat Aafke weg is, de waardering voor haar is in de afgelopen weken flink gestegen.
echt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:53 schreef Urb het volgende:
Joan geeft nu toe dat ze niet eens wist dat ze de deur in mocht.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:53 schreef DjinN het volgende:
Lau en Alex zijn wel erg lief samen hoorIk vind ze tig keer leuker dan Badjas en Huilie
hmm..jij begrijpt mijn sarcastische boodschappen dus niet die ik vaak schrijf over de bewoners zeker? ja heel vies hoe ze kussen ! schande voor een ridder en zijn jonkvrouwe !!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:52 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Nee vond het slecht. Bah ik hoor klef gezoen van die zwetende Alex.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:54 schreef bollokus het volgende:
ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOL LOL
monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
|| Gifplaatjes SST || || II ||
Ja ik ook hoor.. ze zijn op zijn tijd heul erg saai, maar van M&M wordt ik af toe en misselijk....quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:53 schreef DjinN het volgende:
Lau en Alex zijn wel erg lief samen hoorIk vind ze tig keer leuker dan Badjas en Huilie
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:52 schreef rico80 het volgende:
[..]
Wat kost zon reclame vliegtuigje met een tekst erachter? Misschien kunnen wij het een handje helpen..
Ja zeker wel. Maar daar draait het nu niet om.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Aah, oké, op die manier.
Maar toch snap ik hem wel, kan jij je huub nog herinneren
ja en het komt ook zo echt over hequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:53 schreef DjinN het volgende:
Waarop?quote:
Als jij er niet zo over denkt: niet mijn probleemquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ja en het komt ook zo echt over he
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:54 schreef bollokus het volgende:
Als ik met de cursor over het plaatje ga verschijnt er: 'Klik om te vergroten"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No fakking way![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Maik komt morgen gewoon binnen met Aafke ....Samen uit ...Samen thuisquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:55 schreef Lauzer het volgende:
Maik gaat gewoon braaf naar huis binnen nu en 5 dagen dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |