Ze vinden het zo zielig voor Mo dat ze haar mee laten doen. Trio!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gaan Laura en Alex vannacht ook een fake-wipje maken (terwijl Monique toekijkt)?
Is ze snel kwijt, want Karim gaat op haar drukken als het kan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:31 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dus die muts krijgt hier 7500 voor?
+1quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:33 schreef Flashbox het volgende:
Nou kom op met dat nieuws over dennis
Weet hij het ook echt dan? Dat zou wel een stunt zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:33 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Is ze snel kwijt, want Karim gaat op haar drukken als het kan.
Als ze naar huis is wel jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:32 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, hou op. Maar na 2 dagen Mo, ben ik Jo iets meer gaan waarderen.
Waarschijnlijk is het morgen wel weer over, hoor.
krijgt ze 1 op 1 van mamajo te horen in de kvdw.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:33 schreef Flashbox het volgende:
productiequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:34 schreef Lauzer het volgende:
Vraag me af wie dat nummer van Marco Borsato heeft uitgekozen voor op de bruiloft.
Sita?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:34 schreef Lauzer het volgende:
Vraag me af wie dat nummer van Marco Borsato heeft uitgekozen voor op de bruiloft.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:33 schreef Flashbox het volgende:
Goeie grap!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:32 schreef versabommie het volgende:
Is er al gedrukt? Is de kamer alweer open?
Dat geloof ik niet eens meer, dat was al over. Ik geloof niks meer eigenlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:33 schreef Flashbox het volgende:
de fakking tering tyfus hoer is back, geestelijk breken nu die trolquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:34 schreef Annelies-G het volgende:
En Jo fluisterd weer als vanouds, konden ze haar niet nog een weekie op die zolder houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
Dat was vast gewoon bullshit om nog wat extra SMS-jes te trekken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:33 schreef Flashbox het volgende:
When in doubt, drink tequila. De enige remedie voor dit troosteloze moment.quote:
?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:35 schreef MargrietV het volgende:
en Laura wil dus dat Karim Alex nomineert
Achterlijk wijf die Joanna. Maar dat is mijn bescheiden mening.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Jo heeft trek in Ontfakkingbijtkoek
Ik ben zo blij dat ze weer terug is!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |