SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Bij de kijkshop en ook bij de blokker heb je een prima 2 pits kookplaat voor maar ¤19,95quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:04 schreef Perzikvrucht het volgende:
Kan je dus geen 4 pits elektrische kookplaat gebruiken? Dat trekken de stoppen niet?
En kan je wel een 4 pits elektrische kookplaat aansluiten, maar er maar 2 gebruiken? Op marktplaats staan namelijk veel van 4 pits en bijna niet van 2 pits.
Of weet iemand nog een goedkope winkel?
Bedankt. Heb net even op de site gekeken, maar bij Blokker kan ik niets vinden en bij Kijkshop is de goedkoopste 2 pits kookplaat 25 euro. Of zijn de prijzen en aanbod (in het geval van Blokker) anders in een winkel t.o.v. de internetwinkel?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:08 schreef Desi09 het volgende:
[..]
Bij de kijkshop en ook bij de blokker heb je een prima 2 pits kookplaat voor maar ¤19,95
"quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:15 schreef Perzikvrucht het volgende:
[..]
Bedankt. Heb net even op de site gekeken, maar bij Blokker kan ik niets vinden en bij Kijkshop is de goedkoopste 2 pits kookplaat 25 euro. Of zijn de prijzen en aanbod (in het geval van Blokker) anders in een winkel t.o.v. de internetwinkel?
Ik had gister ook gebeld, en daarna ook de mail ontvangenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:50 schreef elran het volgende:
Bedankt loecje!
Dat doe ik inderdaad ook toenie
edit: vandaag gebeld, iedereen van blok B en C zou 22-03 al vb huurcontract en info moeten hebben gehad. maar was dus blijkbaar wat misgegaan, heb vandaag alsnog mailtje gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |