abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95123219
Hé, die stomme verhuurdersverklaring ook. Ik heb een huisbaas die echt moeilijk te vatten is. Hij zegt wel; 'Ja dat breng ik wel even voor maandag' maar het komt echt over alsof ie dat gaat vergeten. Maar ik moet dat stomme ding hebben als ik m'n contract teken. En ik het gevoel dat ik mijn huidige kamer nooit kwijt ga raken :P
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_95123729
Hey, ik heb me nog niet heel uitgebreid verdiept in het internet en tv signaal, maar is het niet zo dat je gewoon sowieso analoog signaal ontvangt op je tv? Zelf was ik eerst van plan namelijk z1 internet bij ziggo te halen van 20 euro, maar zoals ik het hier lees komt er dus nog een verplicht televisie abbo overheen van 16 euro p maand?

Een aantal vrienden van mij hebben dat namelijk wel zo gedaan en die wonen in de containerwoningen @ de antillenstraat.

Nog mensen uit blok 1 die het al hebben geregeld?
pi_95123850
Je hebt de keuze uit kabel of glasvezel (maar dat is nog niet eens geactiveerd en is echt reteduur). Er zijn in Nederland maar twee kabelaanbieders, Ziggo en UPC. Helaas levert UPC op ons adres geen producten, dus je zit wel vast aan Ziggo. Mindere daar aan is dat je vast zit aan hun tv-abbo van 16.95 :P
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_95124556
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2011 16:12 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Je hebt de keuze uit kabel of glasvezel (maar dat is nog niet eens geactiveerd en is echt reteduur). Er zijn in Nederland maar twee kabelaanbieders, Ziggo en UPC. Helaas levert UPC op ons adres geen producten, dus je zit wel vast aan Ziggo. Mindere daar aan is dat je vast zit aan hun tv-abbo van 16.95 :P
Reteduur? Ik weet wel dat ik voor glasvezel ga als dit de twee mogelijkheden zijn. Bij KPN is de eerste 3 maanden gratis en vervolgens 50 euro per maand voor internet (30/30) én TV. Bij Ziggo betaal je voor 40/4 én TV 52 euro, en dan heb je geen eens de eerste 3 maanden gratis.

Dat wordt dus glasvezel van KPN delen met iemand :).
pi_95126236
Ik volg het niet helemaal meer.. Online.nl is dus helemaal geen optie hier?
pi_95127343
Nee, Online gaat via de telefoonlijn en levert ADSL
pi_95127518
Maw, adsl is geen optie..?
pi_95127598
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 17:39 schreef Janett het volgende:
Maw, adsl is geen optie..?
Correct. Het is of kabel (Ziggo) of glasvezel.
pi_95127921
En wat houdt glasvezel in? Sorry, ik ben hier echt een noob in.
pi_95128517
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 16:28 schreef Perzikvrucht het volgende:

[..]

Reteduur? Ik weet wel dat ik voor glasvezel ga als dit de twee mogelijkheden zijn. Bij KPN is de eerste 3 maanden gratis en vervolgens 50 euro per maand voor internet (30/30) én TV. Bij Ziggo betaal je voor 40/4 én TV 52 euro, en dan heb je geen eens de eerste 3 maanden gratis.

Dat wordt dus glasvezel van KPN delen met iemand :).
Nja ik vind 55 te veel per maand, ook al is je internet honderdduizend keer sneller dan normaal. Hoewel als je het met z'n 2en doet dat het nog wel te doen is natuurlijk.
pi_95128803
Hoe ver reikt zo'n verbinding eigenlijk? Ik kan vast niet met iemand delen uit blok B als ik in C zit? (Ook nog eens allebei de andere kant? :P)
pi_95128851
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:58 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Hé, die stomme verhuurdersverklaring ook. Ik heb een huisbaas die echt moeilijk te vatten is. Hij zegt wel; 'Ja dat breng ik wel even voor maandag' maar het komt echt over alsof ie dat gaat vergeten. Maar ik moet dat stomme ding hebben als ik m'n contract teken. En ik het gevoel dat ik mijn huidige kamer nooit kwijt ga raken :P
het is ook goed als je afschrift van de afgelopen 3 maand laat zien.
mijn hospita zit tot vrijdag in het buitenland(al de gehele maand) dus ik heb haar niets kunnen laten ondertekenen.

[ Bericht 2% gewijzigd door loecje op 06-04-2011 18:16:16 ]
pi_95129023
ik zou met iemand delen die vlak naast of boven/onder je zit. hoe verder hoe slechter het signaal.

dus ik zoek iemand om internet mee te delen
Blok B, begane grond, achterin.
tv hoef ik niet dus dat mag de ander hebben indien gewenst.
pi_95129040
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:10 schreef loecje het volgende:

[..]

het is ook goed als je afschrift van de afgelopen 3 maand laat zien.
mijn hospita zit tot vrijdag in het buitenland(al de gehele maand) dus ik heb haar niets kunnen laten ondertekenen.
Hoe bedoel je, afschrift? Dat ik de huur heb betaald? Ik maak het gewoon over, maar krijg geen bevestiging van de huisbaas. Ik had namelijk gebeld met Nijestee en ze zei dat het een inderdaad een probleem was als ik dat niet had, dan moest ik namelijk mijn afspraak voor het tekenen verzetten..
pi_95129044
Bij mij hebben ze nooit meer gevraagd naar die verklaring, ik vind het wel prima zo :)
pi_95129095
Wat een onzin dan wat de mevrouw aan de telefoon mij zit te vertellen. Het was namelijk echt een probleem en ik had het echt nodig.. Nou ja, als het hem niet lukt dan neem ik inderdaad gewoon afschriften mee..
pi_95129122
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:15 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, afschrift? Dat ik de huur heb betaald? Ik maak het gewoon over, maar krijg geen bevestiging van de huisbaas. Ik had namelijk gebeld met Nijestee en ze zei dat het een inderdaad een probleem was als ik dat niet had, dan moest ik namelijk mijn afspraak voor het tekenen verzetten..
gewoon afschrift van je rekeningnr. dus die papieren die je thuis krijgt of een uitdraai via internet bankieren van de lijst met overboekingen naar j huurbaas. daarmee kan je aantonen dat je je huur hebt betaald.
pi_95129603
Ik zou er wel rekening mee houden dat het draadloos internet niet al te ver van elkaar af moet zitten, de containers absorberen denk ik wel wat signaal.
pi_95130169
naar directe buren ook wel. overkant van de gang lukt denk ik ook wel. maar veel verder zou ik niet doen.

SPOILER: te koop:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 30% gewijzigd door loecje op 06-04-2011 18:58:40 ]
pi_95132601
Hebben de mensen hier die de 12e tekenen al een vb huurcontract ontvangen?
Ik zelf nog altijd niet nl. en dat zou toch wel fijn zijn, even rustig kunnen doorlezen enz.
pi_95134161
Die heb ik ook nog niet ontvangen inderdaad, wel al gelezen via linda-88 die afgelopen week tekende. Ik kan het wel naar je doorsturen, Elran.
pi_95134256
Ik was hier ook al benieuwd naar, heb ook nog niets ontvangen.
:: Toenie ::
pi_95134788
Gek, ik teken de 19e en ik heb hem al wel ontvangen.
pi_95135333
Ik heb hem ook al ontvangen en ik teken de 12e.
pi_95135935
Huurvoorwaarden
Voorbeeld huurcontract

en ik vond net nog deze info brief in mn inbox:
infobrief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')