Reteduur? Ik weet wel dat ik voor glasvezel ga als dit de twee mogelijkheden zijn. Bij KPN is de eerste 3 maanden gratis en vervolgens 50 euro per maand voor internet (30/30) én TV. Bij Ziggo betaal je voor 40/4 én TV 52 euro, en dan heb je geen eens de eerste 3 maanden gratis.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:12 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Je hebt de keuze uit kabel of glasvezel (maar dat is nog niet eens geactiveerd en is echt reteduur). Er zijn in Nederland maar twee kabelaanbieders, Ziggo en UPC. Helaas levert UPC op ons adres geen producten, dus je zit wel vast aan Ziggo. Mindere daar aan is dat je vast zit aan hun tv-abbo van 16.95
Nja ik vind 55 te veel per maand, ook al is je internet honderdduizend keer sneller dan normaal. Hoewel als je het met z'n 2en doet dat het nog wel te doen is natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:28 schreef Perzikvrucht het volgende:
[..]
Reteduur? Ik weet wel dat ik voor glasvezel ga als dit de twee mogelijkheden zijn. Bij KPN is de eerste 3 maanden gratis en vervolgens 50 euro per maand voor internet (30/30) én TV. Bij Ziggo betaal je voor 40/4 én TV 52 euro, en dan heb je geen eens de eerste 3 maanden gratis.
Dat wordt dus glasvezel van KPN delen met iemand.
het is ook goed als je afschrift van de afgelopen 3 maand laat zien.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:58 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Hé, die stomme verhuurdersverklaring ook. Ik heb een huisbaas die echt moeilijk te vatten is. Hij zegt wel; 'Ja dat breng ik wel even voor maandag' maar het komt echt over alsof ie dat gaat vergeten. Maar ik moet dat stomme ding hebben als ik m'n contract teken. En ik het gevoel dat ik mijn huidige kamer nooit kwijt ga raken
Hoe bedoel je, afschrift? Dat ik de huur heb betaald? Ik maak het gewoon over, maar krijg geen bevestiging van de huisbaas. Ik had namelijk gebeld met Nijestee en ze zei dat het een inderdaad een probleem was als ik dat niet had, dan moest ik namelijk mijn afspraak voor het tekenen verzetten..quote:Op woensdag 6 april 2011 18:10 schreef loecje het volgende:
[..]
het is ook goed als je afschrift van de afgelopen 3 maand laat zien.
mijn hospita zit tot vrijdag in het buitenland(al de gehele maand) dus ik heb haar niets kunnen laten ondertekenen.
gewoon afschrift van je rekeningnr. dus die papieren die je thuis krijgt of een uitdraai via internet bankieren van de lijst met overboekingen naar j huurbaas. daarmee kan je aantonen dat je je huur hebt betaald.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:15 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, afschrift? Dat ik de huur heb betaald? Ik maak het gewoon over, maar krijg geen bevestiging van de huisbaas. Ik had namelijk gebeld met Nijestee en ze zei dat het een inderdaad een probleem was als ik dat niet had, dan moest ik namelijk mijn afspraak voor het tekenen verzetten..
SPOILER: te koop:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door loecje op 06-04-2011 18:58:40 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |