net een halve liter 'soproni' soldaat gemaakt.quote:
En lekker?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:49 schreef clevy het volgende:
[..]
net een halve liter 'soproni' soldaat gemaakt.
Ja maar...quote:
ja smaakte goed. stond al een tijdje in de koelkast op me te wachten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En lekker?
Hoi trouwens
Ik ben -Engel- en stel je even voor
Niks te ja maaren......quote:
Hi Clevy aka Jurgenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:52 schreef clevy het volgende:
[..]
ja smaakte goed. stond al een tijdje in de koelkast op me te wachten.
Ik ben Clevy. maar je mag ook Jurgen zeggen.
Peter Koelewijn is iemand anders ja.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:54 schreef -Engel- het volgende:
Niks te ja maaren......Ik zat met kom van dat dak af in mijn hoofd... maar dat is van heeeeeeeeeeeeeeul iemand anders (OMG)
de (illusie van) gelijk gestemd gezelschap? behalve godtje dan.. die is 'lastig'..quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Clevy aka Jurgen
Wat brengt je naar Singles? Behalve goed bier natuurlijk
Ja.... dat weet ik... maar daar dacht ik aan toen je "Boudwijn de Groot" riep....quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Peter Koelewijn is iemand anders ja.
Godtje is volgens mij nog steeds Azië onveilig maken... dus geen last van (ik iig nooit)quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:57 schreef clevy het volgende:
[..]
de (illusie van) gelijk gestemd gezelschap? behalve godtje dan.. die is 'lastig'..
Absoluut!quote:
en wat was jouw keuze van vergif.. euh .. bier.. (iets te letterlijk uit t engels vertalen kan met gezegdes lastig terug te puzzelen zijn)quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Godtje is volgens mij nog steeds Azië onveilig maken... dus geen last van (ik iig nooit)
Wegens een verjaardag stond er nog Heineken... niet mijn bier... maar voor 1 april moest ie op... dat lukt mij welquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:01 schreef clevy het volgende:
[..]
en wat was jouw keuze van vergif.. euh .. bier.. (iets te letterlijk uit t engels vertalen kan met gezegdes lastig terug te puzzelen zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |